logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

35 tysięcy ryków w akcji społecznej Zarycz dla Życia

  PR 05.11.2015, przeczytano 490 razy
ilustracjastrzałka

ZARYCZ DLA ŻYCIA to kampania społeczna promująca bezpieczne i odpowiedzialne prowadzenie samochodu, wspierana przez zespól Formuły 1 Williams Martini Racing.  Zadaniem Polski było zebranie 30 tysięcy ryków w ciągu 100 dni. Dzięki zaangażowaniu ambasadora akcji Krzysztofa Hołowczyca i wsparciu znanych osób m.in. Roberta Lewandowskiego udało się nagrać ponad 35 tysięcy ryków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/35-tysiecy-rykow-w-akcji-spolecznej-zarycz-dla-zycia,26474,artykul.html

Kampania społeczna Zarycz dla Życia była realizowana w czterech krajach Europy Wschodniej: Polsce, Rosji, Ukrainie i Kazachstanie. Zadaniem było nagranie filmiku z rykiem naśladującym dźwięk silnika bolidu Formuły 1, opublikowanie go w social mediach z hashtagiem właściwym dla danego kraju (dla Polski #zaryczdlazycia) lub na lokalnej stronie akcji (dla Polski www.zaryczdlazycia.pl) i nominowanie znajomych.

Akcję wsparło wiele znanych osób m.in. Robert Lewandowski, Omenaa Mensah, Grzegorz Hyży, Enej, Rafał Sonik, Martin Kaczmarski, Jarosław Kazberuk. W trakcie kampanii powstało wiele niesamowitych nagrań np. 6000 osób na czele z Jurkiem Owsiakiem, Rafałem Sonikiem i Irkiem Bieleninikiem zaryczało na Przystanku Woodstock.

Film prezentujący najlepsze ryki został umieszczony w sieci przy po raz kolejny przypomnieć o tym, jak ważne jest odpowiedzialne prowadzenie samochodu:

W ciągu 100 dni akcja Zarycz dla Życia zebrała: 35 377 ryków w Polsce, 167 041 w Rosji, 10 327 w Kazachstanie i 5 278 na Ukrainie. Martini przekazało równowartość 120 000 dolarów na wsparcie lokalnych organizacji non-profit wspierających świadomość odpowiedzialnej jazdy samochodem.  W Polsce wsparcie otrzymała Fundacja Kierowca Bezpieczny.

Wyniki akcji poznaliśmy podczas Grand Prix Formuły 1 w Soczi. Ben Collins poprowadził ceremonię przekazania czeku, w której udział wzięli ambasadorka MARTINI Global Race Bar Rafaeli i Valtteri Bottas z zespołu Williams Martini Racing.

Źródło: Bacardi-Martini Polska

www.zaryczdlazycia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764