Agencja 360 Content Team wygrała konkurs Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej (IARP) na produkcję i dystrybucję dwumiesięcznika „Zawód: Architekt” oraz obsługę serwisu Zawod-architekt.pl.
Pierwszy numer, przygotowany wspólnie przez IARP oraz 360 Content Team, ukaże się już w lutym.
„Zawód: Architekt” to pismo o nakładzie 15 000 egzemplarzy, docierające do wszystkich czynnych członków IARP, oraz wielu firm, instytucji i urzędów. Jego celem jest dostarczanie profesjonalnych informacji związanych z wszelkimi aspektami wykonywania zawodu architekta, a także budowa marki IARP.
Do zadań nowo wybranej agencji należy kompleksowa obsługa procesu wydawniczego dwumiesięcznika (od planowania numeru po jego druk i dystrybucję) oraz bieżące prowadzenie serwisu. W kwestiach merytorycznych zespół 360 Content Team wspiera redakcja miesięcznika „Architektura-murator”, z redaktor naczelną arch. Ewą P. Porębską. Planowana jest współpraca obu czasopism w wielu dziedzinach. Agencja będzie również dbać o promocję tytułu na imprezach branżowych. Za sprzedaż reklam odpowiada Biuro Reklamy Time SA – Dział Budowa, kierowany przez Rafała Araka.
Zdaniem Prezes Krajowej Rady Izby Architektów RP arch. Małgorzaty Pilinkiewicz: - Połączenie potencjału Izby Architektów RP oraz profesjonalizmu 360 Content Team pozwoli w skuteczny i optymalny sposób realizować cel Izby Architektów RP, jakim jest promocja kultury architektonicznej, ochrona przestrzeni i architektury jako dobra publicznego. Celem magazynu jest m.in. upowszechnianie rzetelnej wiedzy o architekturze i o praktycznych aspektach zawodu architekta, co ma istotne znaczenie dla upowszechniania wysokich standardów wykonywania tego zawodu.
Źródło: Time SA