logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

360 Content Team nowym wydawcą magazynu Izby Architektów RP „Zawód: Architekt”

  PR 11.01.2019, przeczytano 193 razy

Agencja 360 Content Team wygrała konkurs Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej (IARP) na produkcję i dystrybucję dwumiesięcznika „Zawód: Architekt” oraz obsługę serwisu Zawod-architekt.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/360-content-team-nowym-wydawca-magazynu-izby-architektow-rp-_zawod%3A-architekt_,380759,artykul.html

Pierwszy numer, przygotowany wspólnie przez IARP oraz 360 Content Team, ukaże się już w lutym.

„Zawód: Architekt” to pismo o nakładzie 15 000 egzemplarzy, docierające do wszystkich czynnych członków IARP, oraz wielu firm, instytucji i urzędów. Jego celem jest dostarczanie profesjonalnych informacji związanych z wszelkimi aspektami wykonywania zawodu architekta, a także budowa marki IARP.

Do zadań nowo wybranej agencji należy kompleksowa obsługa procesu wydawniczego dwumiesięcznika (od planowania numeru po jego druk i dystrybucję) oraz bieżące prowadzenie serwisu. W kwestiach merytorycznych zespół 360 Content Team wspiera redakcja miesięcznika „Architektura-murator”, z redaktor naczelną arch. Ewą P. Porębską. Planowana jest współpraca obu czasopism w wielu dziedzinach. Agencja będzie również dbać o promocję tytułu na imprezach branżowych. Za sprzedaż reklam odpowiada Biuro Reklamy Time SA – Dział Budowa, kierowany przez Rafała Araka.

Zdaniem Prezes Krajowej Rady Izby Architektów RP arch. Małgorzaty Pilinkiewicz: - Połączenie potencjału Izby Architektów RP oraz profesjonalizmu 360 Content Team pozwoli w skuteczny i optymalny sposób realizować cel Izby Architektów RP, jakim jest promocja kultury architektonicznej, ochrona przestrzeni i architektury jako dobra publicznego. Celem magazynu jest m.in. upowszechnianie rzetelnej wiedzy o architekturze i o praktycznych aspektach zawodu architekta, co ma istotne znaczenie dla upowszechniania wysokich standardów wykonywania tego zawodu.

Źródło: Time SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy spędzają rocznie średnio miesiąc w internecie
Przeciętny Polak spędza w ciągu roku w internecie ponad 760 godzin, czyli cały miesiąc – wynika z badań Gemiusa. Zdecydowana większość pozostaje online nawet w trakcie letnich wakacji. Niehigieniczne korzystanie z technologii cyfrowych połączone z przebodźcowaniem i nadmiarem informacji powoduje, że mózg nie jest w stanie efektywnie odpoczywać. Można to jednak...
Nowa aplikacja mobilna Rock Radia
Możliwość słuchania najlepszych rockowych utworów i ciekawych audycji, a do tego informacje o konkursach i akcjach specjalnych - to wszystko zapewnia nowa aplikacja Rock Radia. Dzięki niej posiadacze urządzeń z systemem Android i - po raz pierwszy - iOS mogą włączyć program stacji na żywo w każdym miejscu, w którym mają dostęp do sieci internetowej.
Auto Świat Classic – Legendy PRL
W środę, 26 czerwca w sprzedaży pojawił się nowy katalog Auto Świat Classic – Legendy PRL. Zostaną w nim zaprezentowane samochody, którymi jeździli Polacy 30 lat temu na przełomie lat 80. i 90.
Cięcie zasięgów: Jak Facebook udaje, że (nie)walczy z deepfake'ami
„Wyobraźcie to sobie przez chwilę: jeden człowiek posiadający całkowitą kontrolę nad skradzionymi danymi miliardów ludzi, wszystkimi ich sekretami, życiem, przyszłością…” – mówi Mark Zuckerberg na sfałszowanym nagraniu, które opublikował na portalu brytyjski artysta Bill Posters jako część promocji projektu...
Netia wzbogaciła dzisiaj (18 czerwca) swoją ofertę TV o cztery kolejne kanały: TVN Fabuła HD, NTL Radomsko, Discovery Life HD, Food Network HD. Jakość dwóch innych popularnych pozycji została podniesiona do HD. Po zmianach oferta TV Netii składa się z 221 kanałów, w tym 132 w jakości HD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764