logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

360e-com: silnik rekomendacji w dynamicznie generowanej kreacji

  PR 03.10.2019, przeczytano 473 razy

Różnorodność społeczeństwa wprowadza w marketingu komplikacje w zakresie tworzenia komunikacji, mającej przekonać odbiorców do konkretnych działań. W celu zniwelowania tego problemu, dokonuje się segmentacji konsumentów. Pomaga ona przy tworzeniu dostosowanej do grupy docelowej kreacji. W branży e‑commerce taki system indywidualizacji to jednak za mało. Odpowiedzią na ten problem okazuje się silnik rekomendacji. Spółka 360e-com już dziś może pochwalić się pierwszymi sukcesami swojego autorskiego systemu rekomendacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/360e-com%3A-silnik-rekomendacji-w-dynamicznie-generowanej-kreacji,384188,artykul.html

Do zakupów przekonują głównie promocje, a najlepsze to takie, które dotyczą aktualnie potrzebnych produktów. Przy tworzeniu kampanii retargetingowej wychodzi się z założenia, że potrzebne użytkownikom produkty to te, które oglądają w sklepie internetowym. Największą motywacją do powrotu do swojego koszyka i zakończenia transakcji jest wyświetlenie oglądanych wcześniej produktów z dodatkową zachętą np. obniżoną ceną oraz odpowiednim call-to-action.

Oglądane produkty informują jedynie o aktualnie uświadomionych potrzebach, a to tylko fragment rzeczywistości. W sklepie stacjonarnym klient przechodząc pomiędzy półkami, często przypomina sobie o produktach, które mimo początkowego zapomnienia, chętnie kupi. Nazywamy to uświadomieniem potrzeby. W e-commerce jego rolę spełniają rekomendacje produktowe – wyświetlane na banerze bądź w mailu produkty, mogące zainteresować użytkownika.

Technologia uczenia maszynowego i tworzone w oparciu o nią silniki rekomendacji pozwalają na czerpanie szczegółowych informacji o potrzebach użytkowników. Nieustannie obserwując klientów w sklepie internetowym, zbieramy ogromne ilości danych. Zasilają one algorytmy machine learning, które obliczają prawdopodobieństwo zakupu konkretnego produktu przez indywidualnego użytkownika. Dzięki temu, poza produktami oglądanymi przez użytkownika, możemy mu wyświetlić artykuły, które naszym zdaniem go zainteresują.

– W kampaniach prowadzonych przez zespół 360e-com, wykorzystujemy autorski silnik rekomendacji. Dzięki niemu aż 31% transakcji dokonywanych jest po kliknięciu w produkt, którego użytkownik wcześniej nie oglądał w danym sklepie. Współczynnik kliknięć w kreacje, zawierające rekomendacje produktowe generowane w oparciu o nasze algorytmy, jest o 27% wyższy od kreacji, zawierających rekomendacje oparte o najpopularniejsze produkty w sklepie – mówi Krzysztof Łada, Prezes Zarządu 360e‑com Sp. Z o.o.

Źródło: 360e-com Sp. Z o.o.

www.360e-com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764