logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

360e-com – nowa spółka wspierająca e-commerce

  PR 09.04.2019, przeczytano 522 razy

Grupa ClickAd, poprzez spółki zależne Clickonometrics i ConversionLabs oraz Grupa Kapitałowa Arteria S.A. utworzyły nowy podmiot na rynku dostawców technologii e-commerce – 360e-com. Spółka powstała w lutym br. Oferuje klientom jedyną w swoim rodzaju, kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/360e-com-%E2%80%93-nowa-spolka-wspierajaca-e-commerce,382020,artykul.html

360e-com to marka funkcjonująca na rynku od września 2018 r., pod którą Clickonometics i ConversionLabs oferowały usługi omnichannel retargetingu. Dynamiczny rozwój oraz pozyskanie inwestora branżowego przyczyniło się do podjęcia decyzji o utworzeniu samodzielnego podmiotu. 360e-com jest spadkobiercą doświadczeń oraz technologii, zarówno działającej od 2012 r. Clickonometrics, jak i działającej od 2017 r. Conversion Labs. W wyniku przeprowadzonych zmian kapitałowych, nowo powstała spółka stała się właścicielem wszystkich praw kontraktów i technologii Clickonometrics oraz przejęła 100% udziałów w spółce Conversion Labs. Działania te przyczyniły się do możliwości zaoferowania klientom unikalnej usługi omnichannel retargeting, dającej możliwość ratowania sprzedaży w e-commerce za pośrednictwem zarówno kampanii banerowych, jak i mailingowych. To jedyna tego typu  kompleksowa usługa na polskim rynku w zakresie retargetingu.

– Jesteśmy szczęśliwi, mogąc pochwalić się nową spółką, zwłaszcza, że oferuje ona swoim klientom unikalne na rynku polskim usługi. Nasze zakładane plany biznesowe na wrzesień 2019 r. już zostały zrealizowane. To wielki sukces, z którego jesteśmy dumni. Jesteśmy przekonani, że 360e-com spełni oczekiwania swoich klientów – mówi Krzysztof Łada, Prezes Zarządu 360e-com Sp. Z o.o.

Inwestorem 360e-com jest Mazowiecki Inkubator Technologiczny należący do GK Arteria S.A. GK Arteria SA działa na rynku outsourcingu procesów wsparcia sprzedaży i obsługi klienta. Oferuje rozwiązania podnoszące efektywność sprzedaży, skuteczność pozyskiwania klientów oraz zarządzania procesami operacyjnymi. Arteria dysponuje największym w Polsce, komercyjnym contact center specjalizującym się m.in. w utrzymaniu klienta i prowadzeniu infolinii. GK Arteria SA objęła mniejszościowy udział w 360e-com z możliwością jego zwiększenia. Poprzez inwestycję w 360e-com GK uzupełniła zakres świadczonych usług marketingowych realizowanych dotychczas przez spółki Polymus Sp z o.o. oraz Brave Agency Sp z o.o.

Źródło: GK Arteria S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Remadays: tłumy na stoisku fabryki mediów Ikonos
Podczas targów RemaDays 2020, stoisko polskiego producenta materiałów samoprzylepnych i powlekanych zostało oblężone przez licznych odwiedzających warszawskie EXPO. Świadczy to przede wszystkim o wysokiej klasie mediów „Made in Poland”.
Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii Acuvue Oasys with Transitions
Krzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką ACUVUE.
New Balance z influencerkami w najnowszej kampanii dla Sizeer
New Balance wystartował z nową kampanią dla sieci sklepów Sizeer. Do projektu zostały zaproszone influencerki Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah, które prezentują najnowsze buty marki  w trendzie chunky shoes – model 608. Kampanii The Original Stories of 608 towarzyszy aktywacja konsumencka, w ramach której trzy osoby wyjadą razem z bohaterkami...
Krakowska agencja marketingowa More Bananas nawiązała współpracę z przedsiębiorstwem Future Capital, zajmującym się pośrednictwem finansowym między firmami i osobami prywatnymi. Agencja odpowiada za działania strategiczne oraz działania operacyjne w zakresie content marketingu, prowadzenie social mediów, Facebook i Google Ads oraz e-mail marketing.  
Krakowska agencja marketingowa More Bananas nawiązała współpracę z przedsiębiorstwem Future Capital, zajmującym się pośrednictwem finansowym między firmami i osobami prywatnymi. Agencja odpowiada za działania strategiczne oraz działania operacyjne w zakresie content marketingu, prowadzenie social mediów, Facebook i Google Ads oraz e-mail marketing.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764