logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

360e-com – nowa spółka wspierająca e-commerce

  PR 09.04.2019, przeczytano 1419 razy

Grupa ClickAd, poprzez spółki zależne Clickonometrics i ConversionLabs oraz Grupa Kapitałowa Arteria S.A. utworzyły nowy podmiot na rynku dostawców technologii e-commerce – 360e-com. Spółka powstała w lutym br. Oferuje klientom jedyną w swoim rodzaju, kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/360e-com-%E2%80%93-nowa-spolka-wspierajaca-e-commerce,382020,artykul.html

360e-com to marka funkcjonująca na rynku od września 2018 r., pod którą Clickonometics i ConversionLabs oferowały usługi omnichannel retargetingu. Dynamiczny rozwój oraz pozyskanie inwestora branżowego przyczyniło się do podjęcia decyzji o utworzeniu samodzielnego podmiotu. 360e-com jest spadkobiercą doświadczeń oraz technologii, zarówno działającej od 2012 r. Clickonometrics, jak i działającej od 2017 r. Conversion Labs. W wyniku przeprowadzonych zmian kapitałowych, nowo powstała spółka stała się właścicielem wszystkich praw kontraktów i technologii Clickonometrics oraz przejęła 100% udziałów w spółce Conversion Labs. Działania te przyczyniły się do możliwości zaoferowania klientom unikalnej usługi omnichannel retargeting, dającej możliwość ratowania sprzedaży w e-commerce za pośrednictwem zarówno kampanii banerowych, jak i mailingowych. To jedyna tego typu  kompleksowa usługa na polskim rynku w zakresie retargetingu.

– Jesteśmy szczęśliwi, mogąc pochwalić się nową spółką, zwłaszcza, że oferuje ona swoim klientom unikalne na rynku polskim usługi. Nasze zakładane plany biznesowe na wrzesień 2019 r. już zostały zrealizowane. To wielki sukces, z którego jesteśmy dumni. Jesteśmy przekonani, że 360e-com spełni oczekiwania swoich klientów – mówi Krzysztof Łada, Prezes Zarządu 360e-com Sp. Z o.o.

Inwestorem 360e-com jest Mazowiecki Inkubator Technologiczny należący do GK Arteria S.A. GK Arteria SA działa na rynku outsourcingu procesów wsparcia sprzedaży i obsługi klienta. Oferuje rozwiązania podnoszące efektywność sprzedaży, skuteczność pozyskiwania klientów oraz zarządzania procesami operacyjnymi. Arteria dysponuje największym w Polsce, komercyjnym contact center specjalizującym się m.in. w utrzymaniu klienta i prowadzeniu infolinii. GK Arteria SA objęła mniejszościowy udział w 360e-com z możliwością jego zwiększenia. Poprzez inwestycję w 360e-com GK uzupełniła zakres świadczonych usług marketingowych realizowanych dotychczas przez spółki Polymus Sp z o.o. oraz Brave Agency Sp z o.o.

Źródło: GK Arteria S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764