Grupa ClickAd, poprzez spółki zależne Clickonometrics i ConversionLabs oraz Grupa Kapitałowa Arteria S.A. utworzyły nowy podmiot na rynku dostawców technologii e-commerce – 360e-com. Spółka powstała w lutym br. Oferuje klientom jedyną w swoim rodzaju, kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting.
360e-com to marka funkcjonująca na rynku od września 2018 r., pod którą Clickonometics i ConversionLabs oferowały usługi omnichannel retargetingu. Dynamiczny rozwój oraz pozyskanie inwestora branżowego przyczyniło się do podjęcia decyzji o utworzeniu samodzielnego podmiotu. 360e-com jest spadkobiercą doświadczeń oraz technologii, zarówno działającej od 2012 r. Clickonometrics, jak i działającej od 2017 r. Conversion Labs. W wyniku przeprowadzonych zmian kapitałowych, nowo powstała spółka stała się właścicielem wszystkich praw kontraktów i technologii Clickonometrics oraz przejęła 100% udziałów w spółce Conversion Labs. Działania te przyczyniły się do możliwości zaoferowania klientom unikalnej usługi omnichannel retargeting, dającej możliwość ratowania sprzedaży w e-commerce za pośrednictwem zarówno kampanii banerowych, jak i mailingowych. To jedyna tego typu kompleksowa usługa na polskim rynku w zakresie retargetingu.
– Jesteśmy szczęśliwi, mogąc pochwalić się nową spółką, zwłaszcza, że oferuje ona swoim klientom unikalne na rynku polskim usługi. Nasze zakładane plany biznesowe na wrzesień 2019 r. już zostały zrealizowane. To wielki sukces, z którego jesteśmy dumni. Jesteśmy przekonani, że 360e-com spełni oczekiwania swoich klientów – mówi Krzysztof Łada, Prezes Zarządu 360e-com Sp. Z o.o.
Inwestorem 360e-com jest Mazowiecki Inkubator Technologiczny należący do GK Arteria S.A. GK Arteria SA działa na rynku outsourcingu procesów wsparcia sprzedaży i obsługi klienta. Oferuje rozwiązania podnoszące efektywność sprzedaży, skuteczność pozyskiwania klientów oraz zarządzania procesami operacyjnymi. Arteria dysponuje największym w Polsce, komercyjnym contact center specjalizującym się m.in. w utrzymaniu klienta i prowadzeniu infolinii. GK Arteria SA objęła mniejszościowy udział w 360e-com z możliwością jego zwiększenia. Poprzez inwestycję w 360e-com GK uzupełniła zakres świadczonych usług marketingowych realizowanych dotychczas przez spółki Polymus Sp z o.o. oraz Brave Agency Sp z o.o.
Źródło: GK Arteria S.A.