logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

360e-com – nowa spółka wspierająca e-commerce

  PR 09.04.2019, przeczytano 404 razy

Grupa ClickAd, poprzez spółki zależne Clickonometrics i ConversionLabs oraz Grupa Kapitałowa Arteria S.A. utworzyły nowy podmiot na rynku dostawców technologii e-commerce – 360e-com. Spółka powstała w lutym br. Oferuje klientom jedyną w swoim rodzaju, kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/360e-com-%E2%80%93-nowa-spolka-wspierajaca-e-commerce,382020,artykul.html

360e-com to marka funkcjonująca na rynku od września 2018 r., pod którą Clickonometics i ConversionLabs oferowały usługi omnichannel retargetingu. Dynamiczny rozwój oraz pozyskanie inwestora branżowego przyczyniło się do podjęcia decyzji o utworzeniu samodzielnego podmiotu. 360e-com jest spadkobiercą doświadczeń oraz technologii, zarówno działającej od 2012 r. Clickonometrics, jak i działającej od 2017 r. Conversion Labs. W wyniku przeprowadzonych zmian kapitałowych, nowo powstała spółka stała się właścicielem wszystkich praw kontraktów i technologii Clickonometrics oraz przejęła 100% udziałów w spółce Conversion Labs. Działania te przyczyniły się do możliwości zaoferowania klientom unikalnej usługi omnichannel retargeting, dającej możliwość ratowania sprzedaży w e-commerce za pośrednictwem zarówno kampanii banerowych, jak i mailingowych. To jedyna tego typu  kompleksowa usługa na polskim rynku w zakresie retargetingu.

– Jesteśmy szczęśliwi, mogąc pochwalić się nową spółką, zwłaszcza, że oferuje ona swoim klientom unikalne na rynku polskim usługi. Nasze zakładane plany biznesowe na wrzesień 2019 r. już zostały zrealizowane. To wielki sukces, z którego jesteśmy dumni. Jesteśmy przekonani, że 360e-com spełni oczekiwania swoich klientów – mówi Krzysztof Łada, Prezes Zarządu 360e-com Sp. Z o.o.

Inwestorem 360e-com jest Mazowiecki Inkubator Technologiczny należący do GK Arteria S.A. GK Arteria SA działa na rynku outsourcingu procesów wsparcia sprzedaży i obsługi klienta. Oferuje rozwiązania podnoszące efektywność sprzedaży, skuteczność pozyskiwania klientów oraz zarządzania procesami operacyjnymi. Arteria dysponuje największym w Polsce, komercyjnym contact center specjalizującym się m.in. w utrzymaniu klienta i prowadzeniu infolinii. GK Arteria SA objęła mniejszościowy udział w 360e-com z możliwością jego zwiększenia. Poprzez inwestycję w 360e-com GK uzupełniła zakres świadczonych usług marketingowych realizowanych dotychczas przez spółki Polymus Sp z o.o. oraz Brave Agency Sp z o.o.

Źródło: GK Arteria S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MORE – Miejskie Okna Reklamowe od Jetline
MORE to więcej niż cyfrowa reklama zewnętrzna, to nowoczesne spojrzenie na witryny pawilonów, punktów usługowych czy gastronomicznych. Sieć ekranów stworzonych przez MyLED dla JetLINE jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów oraz marketerów.
Samsung QPR: profesjonalne ekrany QLED 8K
Samsung Electronics Polska wprowadza do sprzedaży monitory profesjonalne 8K z serii QPR. Najnowsze urządzenia z rodziny wyświetlaczy profesjonalnych, oferują najwyższą jakość wyświetlanego obrazu, szczególnie ważną dla klientów biznesowych. Ekran wyposażony jest w matrycę o rozdzielczość 33 mln pikseli, a funkcja upscalingu AI znacząco poprawia jakość obrazu.
Decathlon i Hand Made znów w jednej drużynie
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – IMVISO (futsal).
Lekcje aktorstwa w kampanii świątecznej SOS Wiosek Dziecięcych
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna nową kampanię, której celem jest zapewnienie rodzinnych świąt opuszczonym i osieroconym dzieciom oraz rodzinom znajdującym się w kryzysowej sytuacji. W tym roku do wsparcia akcji Stowarzyszenie zaprosiło Tomasza Kota oraz innych znanych aktorów filmowych i teatralnych.
„Don’t just take, give.” - najnowsza kampania marki Instax dla Fujifilm
Wystartowała kampania marki instax, której jedną z odsłon jest konkurs konsumencki, w ramach którego każdy może zostać instaxfluencerem. W wyniku wygranego przetargu, za adaptację globalnej kampanii odpowiada agencja Bluecloud Interactive.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764