logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

360e-com wprowadza nową technologię odporną na blokowanie third-party cookies

  PR 16.05.2019, przeczytano 262 razy

W odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się sytuację na rynku retargetingu i pojawiające się od dłuższego czasu informacje o prawdopodobnym  ograniczeniu wykorzystywania plików cookies tzw. third-party cookies, firma retargetingowa 360e-com od dłuższego czasu prowadzi intensywne prace nad rozwiązaniem pozwalającym identyfikować użytkowników w inny sposób. Pierwsze testy zakończyły się sukcesem. Usługa dostępna jest już dla e-mail retargetingu, w zakresie display trwają implementujące prace programistyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/360e-com-wprowadza-nowa-technologie-odporna-na-blokowanie-third-party-cookies,382464,artykul.html

Plany Google o implementacji w przeglądarce Google Chrome narzędzia, ułatwiającego blokowanie ciasteczek umożliwiających śledzenie użytkowników lub zastosowanie rozwiązania podobnego do obecnego w przeglądarce Safari, znacząco ograniczą możliwości działania firm retargetingowych i innych opierających swoje usługi o cookie tracking.

360e-com wychodząc naprzeciw tym prawdopodobnym ograniczeniom w działaniach retargetingowych, od kilkunastu miesięcy prowadzi intensywne prace nad rozwojem i wdrożeniem nowej technologii. Innowacyjna metoda pozwala identyfikować użytkowników za pomocą zbioru kilkudziesięciu zmiennych, rozpoznawanych przez przeglądarkę. Rozwiązanie to umożliwia rozpoznanie odbiorców bez wykorzystywania plików cookies.

Rozwijanie nowego rozwiązania odbywało się w ramach technologii e-mail retargetingowej dostępnej w ofercie 360e-com. Pozwoliło to spółce na istotnie dłuższy kontakt z użytkownikiem oraz brak uzależnienia od rozpoznawania, opierającego się wyłącznie o pliki cookies.

– Główną barierą do pokonania przy wdrożeniu nowej technologii w display retargetingu był czas konieczny do rozpoznania użytkownika, który w ekosystemie RTB wynosi około 2 milisekund. Zespół 360e-com odpowiedzialny za rozwój technologii przez ostatnie miesiące pracował intensywnie nad optymalizacją zastosowanych rozwiązań. Ostatecznie osiągnęliśmy czas rozpoznania na poziomie 1,6 - 1,8 milisekund. Pozwala nam to na pełne uniezależnienie się od rozwiązań opartych o pliki cookies – mówi Krzysztof Łada, Prezes Zarządu 360e-com Sp. Z o.o.

Źródło: 360e-com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyborcza.pl z newsletterem eko i ofertą prenumeraty
"Gazeta Wyborcza" namawia wszystkich do bycia eko i zwrócenia uwagi na kwestie ochrony środowiska naturalnego - od piątku 19 lipca br. można otrzymywać jej nowy newsletter ekologiczny, w którym Adam Wajrak i inni dziennikarze piszą, co robić, by zapobiec katastrofie klimatycznej. To kolejny element projektu "Wyborcza na zielono" oraz szerokiej kampanii redakcji pod hasłem "Klimat...
Wills Integrated i Koda Bots wdrażają chatbota dla Moico
Wrocławskie firmy jednoczą siły i wspólnie wprowadzają na rynek chatbota dla MOICO - lokalnego dostawcy Internetu. Narzędzie ma przede wszystkim usprawnić obsługę klienta, wspomóc procesy zakupowe i informować o planowanych pracach modernizacyjnych. Nietypowym sposobem na promocję bota ma być gra miejska, dzięki której uczestnicy - wspólnie z wirtualnym...
Publico24 Newsstand, multiplatformowy kiosk z dostępem do tysięcy wydań tytułów prasowych wprowadził nowe udogodnienie. Od kwietnia tego roku, indywidualni użytkownicy mają możliwość wykupienia miesięcznej subskrypcji. Do ich dyspozycji jest ponad 80 magazynów i gazet, a oferta jest stale powiększana o nowe tytuły.
Tiktok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek
Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do...
Internet 5. generacji dzięki komunikacji kwantowej?
Powstają pierwsze systemy komunikacji kwantowej, które posłużą do skonstruowania komputerów nowej generacji. Upowszechnienie komunikacji i urządzeń kwantowych przyczyni się do powstania bezpiecznego internetu, przyspieszy proces analizy dużych zbiorów danych zgromadzonych w ramach big data, pozwoli opracować niezawodne szyfry oraz udoskonalić technologię uczenia maszynowego.​...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764