logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

360e-com wprowadza nową technologię odporną na blokowanie third-party cookies

  PR 16.05.2019, przeczytano 919 razy

W odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się sytuację na rynku retargetingu i pojawiające się od dłuższego czasu informacje o prawdopodobnym  ograniczeniu wykorzystywania plików cookies tzw. third-party cookies, firma retargetingowa 360e-com od dłuższego czasu prowadzi intensywne prace nad rozwiązaniem pozwalającym identyfikować użytkowników w inny sposób. Pierwsze testy zakończyły się sukcesem. Usługa dostępna jest już dla e-mail retargetingu, w zakresie display trwają implementujące prace programistyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/360e-com-wprowadza-nowa-technologie-odporna-na-blokowanie-third-party-cookies,382464,artykul.html

Plany Google o implementacji w przeglądarce Google Chrome narzędzia, ułatwiającego blokowanie ciasteczek umożliwiających śledzenie użytkowników lub zastosowanie rozwiązania podobnego do obecnego w przeglądarce Safari, znacząco ograniczą możliwości działania firm retargetingowych i innych opierających swoje usługi o cookie tracking.

360e-com wychodząc naprzeciw tym prawdopodobnym ograniczeniom w działaniach retargetingowych, od kilkunastu miesięcy prowadzi intensywne prace nad rozwojem i wdrożeniem nowej technologii. Innowacyjna metoda pozwala identyfikować użytkowników za pomocą zbioru kilkudziesięciu zmiennych, rozpoznawanych przez przeglądarkę. Rozwiązanie to umożliwia rozpoznanie odbiorców bez wykorzystywania plików cookies.

Rozwijanie nowego rozwiązania odbywało się w ramach technologii e-mail retargetingowej dostępnej w ofercie 360e-com. Pozwoliło to spółce na istotnie dłuższy kontakt z użytkownikiem oraz brak uzależnienia od rozpoznawania, opierającego się wyłącznie o pliki cookies.

– Główną barierą do pokonania przy wdrożeniu nowej technologii w display retargetingu był czas konieczny do rozpoznania użytkownika, który w ekosystemie RTB wynosi około 2 milisekund. Zespół 360e-com odpowiedzialny za rozwój technologii przez ostatnie miesiące pracował intensywnie nad optymalizacją zastosowanych rozwiązań. Ostatecznie osiągnęliśmy czas rozpoznania na poziomie 1,6 - 1,8 milisekund. Pozwala nam to na pełne uniezależnienie się od rozwiązań opartych o pliki cookies – mówi Krzysztof Łada, Prezes Zarządu 360e-com Sp. Z o.o.

Źródło: 360e-com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bar Paragraf – podcast w Onecie i w Onet Audio
W każdy piątek w Onet Audio, w Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych można słuchać nowego podcastu Jana Stanisławskiego i Wojciecha Sroczyńskiego. „Bar paragraf” to podcast o najgłośniejszych sprawach kryminalnych lat dziewięćdziesiątych. Gościem pierwszego odcinka podcastu był Artur Górski.
Unlimited – wideocast w Polsat Box Go
W Polsat Box Go startuje nowy wideocast Unlimited, w którym gośćmi będą osoby z szeroko rozumianego showbiznesu. Niezwykłe postaci, które swój sukces nierzadko osiągnęły dlatego, że ich życie bywa unlimited, będą dzielić się swoimi historiami. Pierwszy odcinek z Iwoną Pavlović jest już dostępny w Polsat Box Go. Program prowadzi dziennikarz...
W I kwartale 2024 r. Grupa Polsat Plus rozbudowała zasięg 5G Plusa do 23 mln osób, a 5G Ultra o prędkości do 1 Gb/s – do 6 mln osób. Ze światłowodem dociera do 13 mln osób. Wiosenna ramówka Telewizji Polsat miała wysoką oglądalność, a Grupa Polsat-Interia w kwietniu ponownie została nr 1 wśród wydawców internetowych. Trwa rozruch...
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2024 r.
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Agora osiągnęła rekordowe przychody. Niemal 386 mln zł wpływów oznacza wzrost w stosunku do poprzedniego roku o 30,5%, z czego ponad 100 mln zł pochodzi z kanałów cyfrowych i internetowych. Wyraźnie wyższe przychody wykazały segmenty Film i Książka oraz Radio. Zysk spółki...
W Polsce przynajmniej raz w miesiącu słucha podcastów blisko 9,8 mln osób, co oznacza rok do roku wzrost o 1,6 mln odbiorców. Kim są? Internetowe audycje na żądanie trafiają częściej do kobiet niż mężczyzn, mieszkańców miast i osób lepiej wykształconych. Wnioski z ostatniej części raportu „Słuchacz podcastów w Polsce 2023” przygotowanego przez analityków...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764