logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

360e-com wprowadza nową technologię odporną na blokowanie third-party cookies

  PR 16.05.2019, przeczytano 423 razy

W odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się sytuację na rynku retargetingu i pojawiające się od dłuższego czasu informacje o prawdopodobnym  ograniczeniu wykorzystywania plików cookies tzw. third-party cookies, firma retargetingowa 360e-com od dłuższego czasu prowadzi intensywne prace nad rozwiązaniem pozwalającym identyfikować użytkowników w inny sposób. Pierwsze testy zakończyły się sukcesem. Usługa dostępna jest już dla e-mail retargetingu, w zakresie display trwają implementujące prace programistyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/360e-com-wprowadza-nowa-technologie-odporna-na-blokowanie-third-party-cookies,382464,artykul.html

Plany Google o implementacji w przeglądarce Google Chrome narzędzia, ułatwiającego blokowanie ciasteczek umożliwiających śledzenie użytkowników lub zastosowanie rozwiązania podobnego do obecnego w przeglądarce Safari, znacząco ograniczą możliwości działania firm retargetingowych i innych opierających swoje usługi o cookie tracking.

360e-com wychodząc naprzeciw tym prawdopodobnym ograniczeniom w działaniach retargetingowych, od kilkunastu miesięcy prowadzi intensywne prace nad rozwojem i wdrożeniem nowej technologii. Innowacyjna metoda pozwala identyfikować użytkowników za pomocą zbioru kilkudziesięciu zmiennych, rozpoznawanych przez przeglądarkę. Rozwiązanie to umożliwia rozpoznanie odbiorców bez wykorzystywania plików cookies.

Rozwijanie nowego rozwiązania odbywało się w ramach technologii e-mail retargetingowej dostępnej w ofercie 360e-com. Pozwoliło to spółce na istotnie dłuższy kontakt z użytkownikiem oraz brak uzależnienia od rozpoznawania, opierającego się wyłącznie o pliki cookies.

– Główną barierą do pokonania przy wdrożeniu nowej technologii w display retargetingu był czas konieczny do rozpoznania użytkownika, który w ekosystemie RTB wynosi około 2 milisekund. Zespół 360e-com odpowiedzialny za rozwój technologii przez ostatnie miesiące pracował intensywnie nad optymalizacją zastosowanych rozwiązań. Ostatecznie osiągnęliśmy czas rozpoznania na poziomie 1,6 - 1,8 milisekund. Pozwala nam to na pełne uniezależnienie się od rozwiązań opartych o pliki cookies – mówi Krzysztof Łada, Prezes Zarządu 360e-com Sp. Z o.o.

Źródło: 360e-com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie spółki ZPR Media SA
Ewa Latkowska, pełniąca dotychczas funkcję wiceprezesa ZPR Media SA, obejmuje od dziś funkcję prezesa zarządu tej spółki. Renata Krzewska, która była oddelegowana do zarządu ZPR Media wyłącznie na czas określony, wraca do swoich obowiązków w radzie nadzorczej. Do zarządu spółki wchodzi Małgorzata Szabłowska, obejmując stanowisko wiceprezesa do...
Adam Kornacki pokaże, jak bezpiecznie kupić samochód za granicą
Adam Kornacki i jego ekipa od wielu sezonów z sukcesami pomagają klientom znaleźć wymarzone auto na trudnym polskim rynku samochodowym. Teraz podejmują kolejne wyzwanie! Tym razem poszukają najlepszych okazji w Niemczech, Holandii, Włoszech i USA. Nowy program „Zakup kontrolowany za granicą” już od 15 grudnia wyłącznie w kolekcji MotorTrend, tylko w Playerze.
Co roku publikujemy listę haseł najbardziej zyskujących na popularności - te wyszukiwania pokazują, czym żyliście w mijającym roku. Na pierwszym miejscu tegorocznej listy znalazł się Strajk nauczycieli, który elektryzował Was i opinię publiczną tuż przed wakacjami. Interesowały Was nie tylko informacje o samym strajku czy postulatach pedagogów, ale także te,...
„Sedno Sprawy” Radia Plus w wersji wideo
Poranne rozmowy Jacka Prusinowskiego z politykami, emitowane na antenie Radia Plus w cyklu „Sedno Sprawy”, wystartowały w wersji wideo. Można je oglądać na Youtube oraz na fanpage’u stacji.
Świąteczny prezent od Cyfrowego Polsatu i Ipli - ponad 20 dodatkowych kanałów TV
Jak co roku, Cyfrowy Polsat przygotował dla swoich abonentów świąteczną niespodziankę – nawet 27 kanałów bez dodatkowych opłat. Świąteczne „otwarte okno” dostępne będzie aż do 6 stycznia 2020 r. Prezent dostępny jest dla abonentów telewizji satelitarnej i kablowej w technologii IPTV, również mobilnie – w serwisie Cyfrowy Polsat...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764