logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

360e-com wprowadza nową technologię odporną na blokowanie third-party cookies

  PR 16.05.2019, przeczytano 136 razy

W odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się sytuację na rynku retargetingu i pojawiające się od dłuższego czasu informacje o prawdopodobnym  ograniczeniu wykorzystywania plików cookies tzw. third-party cookies, firma retargetingowa 360e-com od dłuższego czasu prowadzi intensywne prace nad rozwiązaniem pozwalającym identyfikować użytkowników w inny sposób. Pierwsze testy zakończyły się sukcesem. Usługa dostępna jest już dla e-mail retargetingu, w zakresie display trwają implementujące prace programistyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/360e-com-wprowadza-nowa-technologie-odporna-na-blokowanie-third-party-cookies,382464,artykul.html

Plany Google o implementacji w przeglądarce Google Chrome narzędzia, ułatwiającego blokowanie ciasteczek umożliwiających śledzenie użytkowników lub zastosowanie rozwiązania podobnego do obecnego w przeglądarce Safari, znacząco ograniczą możliwości działania firm retargetingowych i innych opierających swoje usługi o cookie tracking.

360e-com wychodząc naprzeciw tym prawdopodobnym ograniczeniom w działaniach retargetingowych, od kilkunastu miesięcy prowadzi intensywne prace nad rozwojem i wdrożeniem nowej technologii. Innowacyjna metoda pozwala identyfikować użytkowników za pomocą zbioru kilkudziesięciu zmiennych, rozpoznawanych przez przeglądarkę. Rozwiązanie to umożliwia rozpoznanie odbiorców bez wykorzystywania plików cookies.

Rozwijanie nowego rozwiązania odbywało się w ramach technologii e-mail retargetingowej dostępnej w ofercie 360e-com. Pozwoliło to spółce na istotnie dłuższy kontakt z użytkownikiem oraz brak uzależnienia od rozpoznawania, opierającego się wyłącznie o pliki cookies.

– Główną barierą do pokonania przy wdrożeniu nowej technologii w display retargetingu był czas konieczny do rozpoznania użytkownika, który w ekosystemie RTB wynosi około 2 milisekund. Zespół 360e-com odpowiedzialny za rozwój technologii przez ostatnie miesiące pracował intensywnie nad optymalizacją zastosowanych rozwiązań. Ostatecznie osiągnęliśmy czas rozpoznania na poziomie 1,6 - 1,8 milisekund. Pozwala nam to na pełne uniezależnienie się od rozwiązań opartych o pliki cookies – mówi Krzysztof Łada, Prezes Zarządu 360e-com Sp. Z o.o.

Źródło: 360e-com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle innych europejskich krajów
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy...
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
Połowa Polaków styka się z dezinformacją w sieci
Treści udające rzetelne dziennikarstwo, farmy trolli czy pseudoanonimowe ataki na polityczną konkurencję stają się w sieci coraz częstsze i powszechniejsze. Już ponad połowa Polaków przyznaje, że spotkała się z dezinformacją w internecie – wynika z raportu Pracowni Badań Społecznych NASK. Zdaniem internautów co trzecia informacja jest zmanipulowana....
Rynek nazw domeny.pl 2018
Na koniec 2018 roku łączna liczba nazw w domenie .pl wyniosła blisko 2,6 mln co oznacza wzrost o ponad 20 tys. w stosunku do roku poprzedniego. W roku ubiegłym dziennie rejestrowano średnio prawie 2,5 tys. domen. Wynik ten został osiągnięty dzięki większej liczbie rejestracji, jak również większej odnawialności domen, która wyniosła ponad 65,5% i była najwyższa od 10...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764