logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

360e-com wspiera sprzedaż marki Orsay na niemieckim rynku

  PR 25.04.2019, przeczytano 339 razy

360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/360e-com-wspiera-sprzedaz-marki-orsay-na-niemieckim-rynku,382223,artykul.html

Marka 360e-com funkcjonuje na rynku od września 2018 r. Powstała poprzez połączenie spółek niezależnych Clickonometrics i Conversion Labs. Oferuje kompleksową usługę na polskim rynku w zakresie retargetingu. Działania polegają na ratowaniu sprzedaży w e-commerce za pośrednictwem zarówno kampanii banerowych, jak i mailingowych.

Z firmą ORSAY spółka współpracowała za pośrednictwem Conversion Labs od 2017 r., zapewniając kompleksową obsługę w zakresie email retargetingu. Udana współpraca zaowocowała decyzją o przetestowaniu nowej usługi display retargetingu. Testy na polskim rynku zakończyły się sukcesem. 360e-com rozpoczął działania na innych rynkach europejskich. Rynek niemiecki okazał się najbardziej podatny na kampanię.

– Pomimo krótkiego okresu działań dla ORSAY na europejskich rynkach oraz nieustannej konieczności optymalizacji parametrów kampanii, możemy powiedzieć, że odnieśliśmy sukces. Dotychczasowe wyniki znacząco przekroczyły nasze oczekiwania i w dalszym ciągu bardzo dynamicznie rosną – mówi Krzysztof Łada, Prezes Zarządu 360e-com Sp. Z o.o.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Conversion Labs, a teraz 360e-com. Nasze dotychczasowe działania przynoszą pozytywne efekty. Dlatego z pełnym zaufaniem powierzyliśmy spółce działania remarketingowe na pozostałych rynkach europejskich, w których ORSAY sprzedaje swoją kolekcję ubrań – mówi Agnieszka Kozak, E-commerce Manager ORSAY.

Źródło: 360e-com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764