logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

360e-com wspiera sprzedaż marki Orsay na niemieckim rynku

  PR 25.04.2019, przeczytano 306 razy

360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/360e-com-wspiera-sprzedaz-marki-orsay-na-niemieckim-rynku,382223,artykul.html

Marka 360e-com funkcjonuje na rynku od września 2018 r. Powstała poprzez połączenie spółek niezależnych Clickonometrics i Conversion Labs. Oferuje kompleksową usługę na polskim rynku w zakresie retargetingu. Działania polegają na ratowaniu sprzedaży w e-commerce za pośrednictwem zarówno kampanii banerowych, jak i mailingowych.

Z firmą ORSAY spółka współpracowała za pośrednictwem Conversion Labs od 2017 r., zapewniając kompleksową obsługę w zakresie email retargetingu. Udana współpraca zaowocowała decyzją o przetestowaniu nowej usługi display retargetingu. Testy na polskim rynku zakończyły się sukcesem. 360e-com rozpoczął działania na innych rynkach europejskich. Rynek niemiecki okazał się najbardziej podatny na kampanię.

– Pomimo krótkiego okresu działań dla ORSAY na europejskich rynkach oraz nieustannej konieczności optymalizacji parametrów kampanii, możemy powiedzieć, że odnieśliśmy sukces. Dotychczasowe wyniki znacząco przekroczyły nasze oczekiwania i w dalszym ciągu bardzo dynamicznie rosną – mówi Krzysztof Łada, Prezes Zarządu 360e-com Sp. Z o.o.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Conversion Labs, a teraz 360e-com. Nasze dotychczasowe działania przynoszą pozytywne efekty. Dlatego z pełnym zaufaniem powierzyliśmy spółce działania remarketingowe na pozostałych rynkach europejskich, w których ORSAY sprzedaje swoją kolekcję ubrań – mówi Agnieszka Kozak, E-commerce Manager ORSAY.

Źródło: 360e-com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764