logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

360e-com wspiera sprzedaż marki Orsay na niemieckim rynku

  PR 25.04.2019, przeczytano 364 razy

360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/360e-com-wspiera-sprzedaz-marki-orsay-na-niemieckim-rynku,382223,artykul.html

Marka 360e-com funkcjonuje na rynku od września 2018 r. Powstała poprzez połączenie spółek niezależnych Clickonometrics i Conversion Labs. Oferuje kompleksową usługę na polskim rynku w zakresie retargetingu. Działania polegają na ratowaniu sprzedaży w e-commerce za pośrednictwem zarówno kampanii banerowych, jak i mailingowych.

Z firmą ORSAY spółka współpracowała za pośrednictwem Conversion Labs od 2017 r., zapewniając kompleksową obsługę w zakresie email retargetingu. Udana współpraca zaowocowała decyzją o przetestowaniu nowej usługi display retargetingu. Testy na polskim rynku zakończyły się sukcesem. 360e-com rozpoczął działania na innych rynkach europejskich. Rynek niemiecki okazał się najbardziej podatny na kampanię.

– Pomimo krótkiego okresu działań dla ORSAY na europejskich rynkach oraz nieustannej konieczności optymalizacji parametrów kampanii, możemy powiedzieć, że odnieśliśmy sukces. Dotychczasowe wyniki znacząco przekroczyły nasze oczekiwania i w dalszym ciągu bardzo dynamicznie rosną – mówi Krzysztof Łada, Prezes Zarządu 360e-com Sp. Z o.o.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Conversion Labs, a teraz 360e-com. Nasze dotychczasowe działania przynoszą pozytywne efekty. Dlatego z pełnym zaufaniem powierzyliśmy spółce działania remarketingowe na pozostałych rynkach europejskich, w których ORSAY sprzedaje swoją kolekcję ubrań – mówi Agnieszka Kozak, E-commerce Manager ORSAY.

Źródło: 360e-com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764