logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

365 agencja z Medalem Europejskim

  PR 06.06.2016, przeczytano 609 razy

8 czerwca 2016 roku w Salach Redutowych Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie odbędzie się uroczysta gala wręczenia Medali Europejskich, przyznawanych przez Business Centre Club.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/365-agencja-z-medalem-europejskim,28816,artykul.html

To 27. edycja Medalu Europejskiego, wyróżnienia wspierającego rodzimą przedsiębiorczość. Wśród tegorocznych nominowanych znalazła się 365 agencja Sp. z o.o. Sp. k., firma typu full-service, zajmująca się działalnością marketingowo-reklamową. 365 agencja składa się z 3 dynamicznie rozwijających się działów – PR, digital, event. W portfolio agencji można znaleźć m.in. kampanie takie, jak Mike Tyson w Polsce dla Black Energy czy Adam Małysz dla Teekanne Polska.


Zespół firmy 365 agencja to eksperci z wieloletnim, często międzynarodowym doświadczeniem w zarządzaniu działami marketingu i PR. Od lat pomagamy naszym klientom kreować ich wizerunek oraz budować przewagę konkurencyjną, za sprawą kampanii o zasięgach zarówno krajowych, jak i międzynarodowych. Tej klasy nagroda to dla nas ogromne wyróżnienie, poświadczające dobre praktyki i motywujące do dalszej wzmożonej pracy – komentuje Tomasz Orzechowski, Prezes Zarządu 365 agencja. Jednocześnie chciałem podziękować Loży Małopolskiej BCC, gdzie działamy, a która tak doskonale integruje lokalnych przedsiębiorców – dodaje.

Podczas uroczystego finału przyznawane są również honorowe wyróżnienia, które otrzymują osoby spoza środowiska przedsiębiorców, promujące idee przyświecające inicjatorom Medalu. Dotychczas Honorowe Medale Europejskie odebrali m.in. prof. Jerzy Buzek, prof. Norman Davies, Adam Michnik, ks. abp Henryk Muszyński, Jerzy Pilch, prof. Henryk Samsonowicz, Róża Thun, Krzysztof Zanussi.

Tegoroczna edycja rozdania nagród odbędzie się pod patronatem jednej z najważniejszych dla przedsiębiorców instytucji w Unii Europejskiej - Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego.

Źródło: 365 agencja

www.365agencja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing sensoryczny od Nekk
Agencja pharmamarketingowa NEKK odpowiada za wdrożenie dwóch nowych produktów w portfolio uznanej, aptecznej marki – APTEO. Strategia wdrożenia zakładała skorzystanie z bogactwa marketingu sensorycznego. Do promocji preparatów walczących z zapaleniem śluzówki nosa wykorzystano przekaz pozytywny oraz marketing zmysłów – kwiaty i zapachy...
Pandemia wywarła ogromny wpływ na globalne łańcuchy dostaw. Doprowadziło to między innymi do poważnych zmian w funkcjonowaniu sektora logistycznego, a same firmy przekonały się, jak ważne jest wsparcie technologii dla usprawnienia i efektywnego zarządzania przepływem towarów. W odpowiedzi na nowe wyzwania biznesowe Lexmark przedstawił rozwiązania technologiczne,...
Słoneczna kampania marki Iwostin
Zespół Opus B przygotował kampanię digital, promującą kosmetyki Iwostin Solecrin.
PZU pamięta o bohaterach Powstania Warszawskiego
1 sierpnia na budynku centrali PZU u zbiegu al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej w Warszawie rozbłyśnie powstańcza kotwica. W ten sposób ubezpieczyciel złoży hołd uczestnikom Powstania Warszawskiego. Iluminacja będzie widoczna każdej nocy do 8 sierpnia. Jako mecenas Muzeum Powstania Warszawskiego PZU włączył się także w inne wydarzenia upamiętniające 77. rocznicę...
Książęce IPA zdobywa mury
Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat - z Książęcym IPA w roli głównej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764