logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

370 Studio oraz agencja kreatywna Od kuchni łączą siły

  PR 05.09.2022, przeczytano 625 razy

W sierpniu studio projektowe 370 Studio Concept & Design oraz warszawska agencja kreatywna Od kuchni podjęły współpracę. W ramach wspólnych działań będą realizować projekty z zakresu projektowania wnętrz lokali, a także obsługi marketingowej i komunikacyjnej marek z sektora food, HoReCa oraz lifestyle. W ten sposób firmy mogą oferować klientom kompleksowe tworzenie nowych miejsc i brandów na kulinarnej mapie Polski i nie tylko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/370-studio-oraz-agencja-kreatywna-od-kuchni-lacza-sily,397108,artykul.html

Interdyscyplinarne studio projektowe 370 Studio Concept & Design to zespół architektów i specjalistów z różnych dziedzin, którzy tworzą koncepty oraz projekty wnętrz lokali gastronomicznych, foodhalli oraz hoteli. Twórcami i współwłaścicielami biura są: Katarzyna Westrych-Pavy, Anna Śliwka i Michał Miszkurka. Jak podkreślają:

- Tworząc naszą pracownię, chcieliśmy zaoferować usługi, których jeszcze nie było do tej pory na rynku – coś, co nazwaliśmy Space Brandingiem. Pragnęliśmy tworzyć lokale, w których wnętrza oraz identyfikacja wizualna wychodzą spod jednej ręki i są ze sobą spójne na wielu poziomach. Za ten pomysł oraz konsekwentną jego realizację zostaliśmy nagrodzeni przez BRIEF nagrodą dla Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Gdy poznaliśmy agencję kreatywną Od kuchni  od razu wiedzieliśmy, że będzie właściwym Partnerem do budowania jeszcze bardziej kompleksowej, profesjonalnej i wielowymiarowej usługi. W gronie klientów studia znalazły się marki i lokale, takie jak: Empik, Muzeum Warszawy, Aioli, North Fish, Kompania Piwowarska, Grupa Warszawa, GCH Hotel Group, HB Reavis czy RL9. Projekty zespołu otrzymały liczne nagrody oraz nominacje w prestiżowych konkursach w Polsce i na świecie – m.in. Polskie Wnętrze, Restaurant & Bar Design Awards oraz German Design Awards.

Agencja kreatywna Od kuchni to z kolei zespół specjalistów związanych z komunikacją wizualną, marketingiem, social mediami, fotografią i PR-em. Na czele agencji stoi Magdalena Malutko, od lat związana z branżą kreatywną i sektorem food. Agencja realizuje obsługę komunikacyjną marek z branży food, HoReCa oraz lifestyle na każdym etapie ich rozwoju. Oprócz działań agencyjnych, takich jak koordynacja projektów marketingowych, prowadzenie kanałów w social mediach czy współprac z mediami, agencja posiada własne studio fotograficzne oraz studio z kuchnią do nagrań wideo i sesji zdjęciowych. Firma ma na koncie współpracę z markami, takimi jak: Biedronka, restauracja Epoka i Wi-Taj, Deli Catering, Planty, producent słodyczy reklamowych Slodkie, dystrybutor win TIM S.A. czy Warszawski Festiwal Kulinarny.

370 Studio x Od kuchni

Współpraca studia projektowego 370 Studio oraz agencji Od kuchni opiera się na realizacji wielopłaszczyznowych projektów, które będą łączyć ze sobą elementy designu, komunikacji wizualnej, marketingu oraz brandingu. Dzięki doświadczeniu obu firm projekt, wdrożenie i obsługa nowych lub istniejących już marek z sektora food, HoReCa czy lifestyle będą odbywały się w sposób spójny i bez podwykonawców. Studio projektowe odpowiedzialne będzie za projekty wnętrz tworzonych przestrzeni, a agencja kreatywna zajmie się tworzeniem strategii, a także komunikacją w social mediach, działaniami PR, produkcją contentu foto czy wideo. Firmy będą działać na podstawie wspólnie opracowanej zintegrowanej strategii komunikacyjnej i wizualnej.

- Niezmiernie cieszymy się, że mamy okazję współpracować z tak doświadczonymi specjalistami. Wierzymy, że nasze wspólne działania zaowocują nową jakością w branży kreatywnej i projektowej. Kompleksowa obsługa naszych Klientów to coś, do czego dążymy od początku naszej działalności jako agencja. Zależy nam na zaoszczędzeniu czasu naszych Klientów oraz minimalizowaniu kosztów. Teraz, dzięki współpracy z 370 Studio, możemy realizować to na jeszcze większą skalę – mówi Magdalena Malutko, CEO agencji Od kuchni.

Połączenie usług z zakresu architektury, projektowania oraz reklamy, promocji i komunikacji to innowacyjne podejście, dające znacznie większe możliwości – bez podejmowania współpracy z pośrednikami czy podwykonawcami. Klienci 370 Studio oraz agencji Od kuchni nie tylko otrzymają spójną, nowatorską strategię, ale także holistyczne wsparcie i doradztwo zespołu doświadczonych specjalistów. Niekonwencjonalne rozwiązania, dbałość o detale i działanie wielopłaszczyznowe to elementy, które wyróżniają usługi oferowane przez współpracujące ze sobą firmy.

- Działalność 370 Studio oparta jest na wieloletnim doświadczeniu naszego zespołu. Dzięki wiedzy, otwartemu umysłowi i nieszablonowym rozwiązaniom udało nam się wspólnie stworzyć projekty, które zostały wielokrotnie docenione przez ekspertów w Polsce i na świecie. Dziś, współpracując z agencją Od kuchni, możemy zrobić kolejny krok naprzód, który w przyszłości z pewnością zaowocuje kolejnymi inspirującymi realizacjami – komentuje Katarzyna Westrych-Pavy ze studia projektowego 370 Studio.

Obie firmy podkreślają, że pierwsze efekty współpracy poznamy już niedługo. Współpraca między 370 Studio Concept & Design oraz agencją kreatywną Od kuchni rozpoczęła się w sierpniu 2022 roku. Firmy nie podają informacji, na jak długo podpisano umowę.

Źródło: Od kuchni

www.odkuchni.co

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764