logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 Content Communication dla Bonair

  PR 20.07.2020, przeczytano 516 razy

38 Content Communication poszerzyło portfolio swoich klientów o przedstawiciela branży IT, firmę Bonair. Agencja odpowiada za kompleksowe budowanie wizerunku w mediach spółki, w tym komunikację korporacyjną, wewnętrzną oraz działania z zakresu media relations. Pierwszym zadaniem Agencji jest wielokanałowa komunikacja dołączenia Bonair do grupy Fellowmind, która staje się głównym partnerem Microsoft Business Applications w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-content-communication-dla-bonair,387840,artykul.html

Działania po stronie Bonair realizuje Tomasz Kozłowski (Dyrektor Marketingu) oraz Paulina Szyszka (Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji). Z ramienia agencji za realizację działań odpowiada zespół: Justyna Kalinowska, Karina Galli oraz Paulina Stępień. Strategię komunikacji opracowała Justyna Kalinowska. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Bonair to marka z niemal 30-letnim doświadczeniem w cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. Jej misją jest dostarczanie najwyższej jakości usług i rozwiązań informatycznych. Firma jest polskim liderem w wyspecjalizowanych wdrożeniach biznesowych Microsoft – oprogramowania do zarządzania każdym aspektem biznesu. Otrzymała m.in. wyróżnienie w rankingu Gazele Biznesu branży informatycznej, została uhonorowana nagrodą „Rzetelni dla Biznesu 2017”, zdobyła tytuł Microsoft Dynamics ISV of the Year CEE czy Microsoft Country Partner of the Year. Posiada też 9 statusów Gold potwierdzających kompetencje. Od wielu lat Bonair jest kluczowym partnerem Microsoft, będącym w czołówce aplikacji biznesowych. Kluczowymi klientami firmy są rynkowi potentaci z każdej branży m.in.: GPW, Poczta Polska, KNF, DotPay, Royal Canin, Komputronik Biznes, Selena, BIK czy Iglotex.  

Dołączenie firmy Bonair do grupy Fellowmind, sprawia, że polska firma tym samym jest pierwszym i jedynym partnerem giganta z branży aplikacji biznesowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764