logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 Content Communication dla Enbio Group AG

  PR 22.04.2020, przeczytano 355 razy

Firma Enbio Group AG dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za projektową obsługę komunikacyjną firmy, w tym komunikację CSR oraz działania z zakresu media relations. Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji. Strony nie informują na jaki okres zawarto umowę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-content-communication-dla-enbio-group-ag,386688,artykul.html

Działania po stronie Enbio Group AG realizuje Kamil Sikorski (Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu). Z ramienia agencji za realizację działań odpowiada zespół: Justyna Giers oraz Nikodem Chudzik.

Firma Enbio Group AG posiada ponad 25-letnie doświadczenie w obszarze biotechnologii, samodzielnie konstruując i patentując m.in. najnowocześniejsze urządzenia do profesjonalnej sterylizacji. Autoklawy firmy Enbio Group AG wykorzystywane są m.in. w medycynie, przemyśle, branży kosmetycznej, studiach tatuażu oraz laboratoriach. Urządzenia te należą do jednych z najpopularniejszych w Europie.

Enbio Group od początku swojej działalności aktywnie włącza się w edukowanie z zakresu zasad higieny, dezynfekcji oraz sterylizacji. Firma uruchomiła w Europie – Enbio Academy, w ramach której prowadzi szereg działań edukacyjnych dla właścicieli salonów kosmetycznych, salonów tatuażu, piercingu, lekarzy podologów oraz wszystkich osób zainteresowanych zagadnieniem higieny w biznesie.

Ponadto firma włączyła się również w pomoc w walce z pandemią koronawirusa. W marcu informowaliśmy o darmowym przekazaniu 100 nowoczesnych autoklawów Enbio S m.in. do polskich szpitali zakaźnych bezpośrednio zaangażowanych w pomoc pacjentom z COVID-19.

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764