logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 Content Communication dla New Work

  PR 20.03.2020, przeczytano 346 razy

W gronie klientów 38 Content Communication znalazł się New Work, jeden z największych operatorów biur elastycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma działająca w ośmiu miastach na terenie pięciu państw, powierzył agencji kompleksową obsługę działań komunikacyjnych oraz komunikację na LinkedIn. Współpracę nawiązano w drodze konkursu ofert.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-content-communication-dla-new-work,386171,artykul.html

Z ramienia agencji za realizację działań odpowiada zespół: Marcin Sabała, Weronika Janda oraz Jakub Ziębka. Komunikacja w przestrzeni LinkedIn prowadzona jest przez Piotra Grządziela, eksperta Magna Talenta, spółki wchodzącej w skład 38Group.

New Work jest jednym z dostawców biur elastycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma, która powstała w 2012 r., zarządza powierzchniami biurowymi w pięciu krajach – Polsce (Warszawa, Kraków, Gdańsk i Łódź), na Węgrzech (Budapeszt, Budaors), w Czechach (Praga), Rumunii (Bukareszt) i Ukrainie (Kijów). To aż 20 lokalizacji o łącznej powierzchni 40 tys. m kw. Z usług firmy New Work korzysta m.in.: LOT, Lufthansa i Tata.  Dostawca elastycznych usług biurowych zatrudnia ponad 100 osób.

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764