logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 Content Communication dla Panek S.A.

  PR 07.10.2021, przeczytano 547 razy

We wrześniu bieżącego roku do grona klientów 38 Content Communication dołączyła firma PANEK S.A. Lider carsharingu i firma oferująca klasyczny wynajem aut powierzyła agencji kompleksową realizację kampanii contentowej oraz działania w zakresie PR korporacyjnego, kryzysowego i CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-content-communication-dla-panek-s.a.,393285,artykul.html

Z ramienia 38 Content Communication, za kompleksową obsługę klienta, odpowiedzialny jest zespół Klary Ufnalewskiej (Group Account Manager).

- Choć na świecie carsharing znany jest od ponad 50 lat, to w Polsce dynamicznie się rozwija od 5 lat. Współpraca z liderem rynku, firmą PANEK S.A., która od 4 lat dzieli się z Polakami mobilnością, jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Jestem przekonana, że wspólne działania przyczynią się do jeszcze intensywniejszego rozwoju usług carsharingu oraz zwiększenia świadomości z korzyści płynących ze współdzielenia samochodów – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic zaprezentował nową generację projektorów laserowych DLP
Firma Panasonic Connect Europe zaprezentowała nową generację projektorów laserowych DLP z serii PT-REQ12 (4K) i PT-REZ12 (WUXGA), zaprojektowanych z myślą o zapewnieniu nowych możliwości i uproszczeniu pracy w branży rozrywki opartej na lokalizacji. Dzięki jasności do 12 000 lm, rozdzielczości 4K i projekcji 240 Hz[1] przy minimalnym opóźnieniu, dwie nowe serie są...
Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764