logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 Content Communication dla Unicef Polska z kampanią skierowaną do biznesu

  PR 15.02.2022, przeczytano 337 razy

38 Content Communication nawiązało współpracę z UNICEF Polska i wesprze organizację w przygotowaniu i przeprowadzeniu akcji, której celem jest wspólne wypracowanie założeń współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. Działania obejmą m.in. warsztaty dla firm, produkcję serii podcastów oraz przygotowanie toolkitu dla biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-content-communication-dla-unicef-polska-z-kampania-skierowana-do-biznesu,394787,artykul.html

Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu jest odpowiedzią organizacji na stereotypowe spojrzenie na współpracę z przedsiębiorcami. UNICEF Polska chce odwrócić funkcjonującą dotychczas narrację, według której organizacja humanitarna jest jedynie odbiorcą wsparcia ze strony biznesu. UNICEF od przeszło 70 lat finansuje i zapewnia pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom, m.in. dzięki środkom przekazanym przez firmy i korporacje na całym świecie. Swoim bogatym doświadczeniem chce podzielić się ze środowiskiem biznesu w Polsce.

- Chcemy pokazać biznesowi, że mamy wiele do zaoferowania. I wiele nas łączy. Mamy podobne potrzeby i wartości, które przyświecają na co dzień naszej działalności. Dlatego postanowiliśmy zaprosić biznes do dyskusji o tym, co organizacje, takie jak nasza mogą mu zaoferować.  Jest to jeden z elementów wielowątkowej kampanii PR, za której koncepcję i realizację odpowiada 38 Content Communication – mówi Paweł Barski, dyrektor marketingu i komunikacji UNICEF Polska.

Do udziału w projekcie zaproszone zostały zarówno duże przedsiębiorstwa, które posiadają strategie i doświadczenia w dziedzinie działań na rzecz społeczeństwa, jak i mniejsze firmy, które dopiero planują zaangażować się w obszar CSR, w tym zwłaszcza we współpracę z sektorem NGO.

- Coraz więcej firm interesuje się działalnością społeczną i ekologiczną. Większość z naszych partnerów biznesowych prosi nas o wsparcie w zaplanowaniu i przeprowadzeniu takich działań. Tym bardziej cieszymy się, że dzięki współpracy z UNICEF Polska możemy brać czynny udział w budowaniu kooperacji pomiędzy dwoma światami – biznesu i organizacji humanitarnych, efektem której będą nowe standardy przydatne dla wszystkich firm – mówi Katarzyna Życińska, prezes 38 Content Communication.

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764