logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 Content Communication dla Unitop i marek Amki

  PR 08.04.2020, przeczytano 508 razy

Spółka Unitop dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną firmy, w tym komunikację korporacyjną, działania z zakresu media relations oraz komunikację produktową, m.in. dla nowych marek firmy – Amki TO GO oraz Amki Superfoods. Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-content-communication-dla-unitop-i-marek-amki,386499,artykul.html

Działania po stronie Unitop realizuje Svetlana Vnučko (Dyrektor Marketingu) oraz Marlena Skrzypczyńska (Junior Brand Manager). Z ramienia agencji za realizację działań odpowiada zespół: Justyna Giers oraz Marcin Ścigała. Strategię komunikacji opracowała Martyna Solińska.

Spółka Unitop jest jednym z największych producentów sezamków i chałwy w Europie, a także znanym eksporterem innych polskich wyrobów cukierniczych. W 2018 roku podjęto decyzję o rozwoju portfolio markowych wyrobów na rynku polskim. Zakład i siedziba Unitopu mieszczą się w Łodzi. Fabryka powstała w 1945 roku i jest znana z dbałości o tradycję i jakość wyrobów sezamowych. Do dziś chałwa jest wyrabiana ręcznie, co pozwala utrzymać jej oryginalny smak oraz charakterystyczną włóknistą konsystencję. W grudniu 2019 właścicielem Unitop został mBank, a rolę Prezesa objął Marek Moczulski.

Amki TO GO to marka sezamków wprowadzona na rynek Polski we wrześniu 2019 roku do sieci Decathlon, która została ambasadorem marki. Naładowane sezamem Amki TO GO to pełnowartościowa, chrupiąca przekąska, która doda energii oraz osłodzi intensywny dzień. Sezamki tej marki mają bardzo prosty skład, są bezglutenowe oraz stanowią źródło błonnika. Co dodatkowo wyróżnia Amki TO GO od innych produktów w tej kategorii to fakt, że są wyjątkowo chrupkie i cienkie – to cechy, których konsument szuka najbardziej.

Amki Superfoods to marka, która dopiero będzie miała swoją premierę. Produkty kierowane będą przede wszystkim do konsumenta, który potrzebuje szybkiej, zdrowszej alternatywy codziennych przekąsek czy słodyczy, a przy tym istotne są dla niego dodatkowe benefity zdrowotne (korzystne właściwości sezamu i zbóż t.j. gryki, jagły, quinoa bądź amarantusa) oraz nowoczesny i wygodny format batonów. Amki Superfoods zawierają miód, stanowią źródło błonnika oraz NNKT i są bezglutenowe.

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764