logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 Content Communication poprowadzi kampanię informacyjną dla Domu Aniołów Stróżów

  PR 24.11.2021, przeczytano 197 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania świąteczna Domu Aniołów Stróżów zatytułowana: „Odpowiedz na list. Podaruj dzieciom radość na Święta”. Za działania PR oraz stworzenie grafik odpowiada 38 Content Communication. Kampania ma na celu przybliżenie idei działalności Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży Dom Aniołów Stróżów oraz zbiórkę funduszy na cel misyjny realizowany poprzez codzienną pomoc, opiekę, wychowanie, edukację dzieci. Co roku ponad 700 dzieci z pogórniczych i pohutniczych dzielnic biedy trafia pod skrzydła Domu Aniołów Stróżów. Bo wciąż są dzieci, które potrzebują drugiego Domu – ciepła, opieki, edukacji czy ciepłego posiłku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-content-communication-poprowadzi-kampanie-informacyjna-dla-domu-aniolow-strozow,393886,artykul.html

Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” działa od 30 lat na  Śląsku i w Zagłębiu, gdzie prowadzi nieodpłatnie 8 świetlic, terapeutycznych klubów malucha i klubów rozwoju dzieci i młodzieży, a także programy uliczne i poradnię rodzinną. Codziennie w świetlicach i klubach terapeutycznych stałą i kompleksową pomocą obejmuje ok. 130 dzieci w wieku od 2,5 do 19 lat, a w programach ulicznych dociera z ofertą nieodpłatnych zajęć i opieki do ok. 600 dzieci rocznie. Centrum Wspierania Rodzin wspiera w codzienności ok. 100 rodzin podopiecznych Stowarzyszenia.

Tegoroczna akcja świąteczna prowadzona jest na www.anioly24.pl/swieta pod hasłem „Odpowiedz na list. Podaruj dzieciom radość na Święta”.

Drogi Aniołku! Proszę Cię pod choinkę o taką lalkę, co płacze i można ją przewijać. I o przyjaciółkę, żebym miała się z kim bawić. I żeby moi rodzice byli szczęśliwi...

Są dzieci, których listy do Aniołka właśnie tak się zaczynają. Ich marzenia to nie tylko zabawki, ale także prawdziwa rozmowa, rodzinne ciepło i wspólnie spędzony czas. Właśnie w tym okresie Dom Aniołów Stróżów rusza ze świąteczną kampanią. Jej celem jest zebranie środków na funkcjonowanie przyjaznych, bezpiecznych miejsc dla dzieci. „Drugie Domy" prowadzone przez stowarzyszenie funkcjonują już w pogórniczych i pohutniczych dzielnicach Katowic, Chorzowa i Sosnowca.

– To miejsca, w których dzieci dostają ciepło, troskę, bezpieczeństwo, opiekę i zrozumienie. To tu poznają świat,  wyjeżdżają na wymarzone wakacje, zawierają przyjaźnie, mogą zobaczyć, że w czymś są dobre. Tu mogą się rozwijać stając się szczęśliwymi dziećmi, a w przyszłości - odpowiedzialnymi i samodzielnymi, szczęśliwymi dorosłymi – wyjaśnia Monika Bajka, prezeska Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów". Świąteczna akcja ma w tym wyjątkowym okresie zwrócić uwagę na potrzeby dzieci.

– To jedna z tych szlachetnych inicjatyw jakie są prowadzone w Polsce, której warto poświęcić uwagę. Dom Aniołów Stróżów wciąż potrzebuje wsparcia od ludzi o dobrych sercach, by codzienna pomoc dla podopiecznych mogła być dalej prowadzona – mówi Klara Ufnalewska, której zespół prowadzi projekt. – Dlatego też decyzją Zarządu 38 Content Communication działania dla Domu Aniołów Stróżów będą prowadzone ProBono – dodaje.

Ambasadorką anielskiej kampanii została Alżbeta Lenska. Katowiczanka. Ślązaczka. Aktorka znana m.in. z seriali „M jak miłość” i „Ojca Mateusza” od wielu lat wspiera Stowarzyszenie. Tym razem jej głos będzie można usłyszeć w spocie promującym akcję.

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764