logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 Content Communication poprowadzi kampanię informacyjną dla Domu Aniołów Stróżów

  PR 24.11.2021, przeczytano 537 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania świąteczna Domu Aniołów Stróżów zatytułowana: „Odpowiedz na list. Podaruj dzieciom radość na Święta”. Za działania PR oraz stworzenie grafik odpowiada 38 Content Communication. Kampania ma na celu przybliżenie idei działalności Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży Dom Aniołów Stróżów oraz zbiórkę funduszy na cel misyjny realizowany poprzez codzienną pomoc, opiekę, wychowanie, edukację dzieci. Co roku ponad 700 dzieci z pogórniczych i pohutniczych dzielnic biedy trafia pod skrzydła Domu Aniołów Stróżów. Bo wciąż są dzieci, które potrzebują drugiego Domu – ciepła, opieki, edukacji czy ciepłego posiłku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-content-communication-poprowadzi-kampanie-informacyjna-dla-domu-aniolow-strozow,393886,artykul.html

Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” działa od 30 lat na  Śląsku i w Zagłębiu, gdzie prowadzi nieodpłatnie 8 świetlic, terapeutycznych klubów malucha i klubów rozwoju dzieci i młodzieży, a także programy uliczne i poradnię rodzinną. Codziennie w świetlicach i klubach terapeutycznych stałą i kompleksową pomocą obejmuje ok. 130 dzieci w wieku od 2,5 do 19 lat, a w programach ulicznych dociera z ofertą nieodpłatnych zajęć i opieki do ok. 600 dzieci rocznie. Centrum Wspierania Rodzin wspiera w codzienności ok. 100 rodzin podopiecznych Stowarzyszenia.

Tegoroczna akcja świąteczna prowadzona jest na www.anioly24.pl/swieta pod hasłem „Odpowiedz na list. Podaruj dzieciom radość na Święta”.

Drogi Aniołku! Proszę Cię pod choinkę o taką lalkę, co płacze i można ją przewijać. I o przyjaciółkę, żebym miała się z kim bawić. I żeby moi rodzice byli szczęśliwi...

Są dzieci, których listy do Aniołka właśnie tak się zaczynają. Ich marzenia to nie tylko zabawki, ale także prawdziwa rozmowa, rodzinne ciepło i wspólnie spędzony czas. Właśnie w tym okresie Dom Aniołów Stróżów rusza ze świąteczną kampanią. Jej celem jest zebranie środków na funkcjonowanie przyjaznych, bezpiecznych miejsc dla dzieci. „Drugie Domy" prowadzone przez stowarzyszenie funkcjonują już w pogórniczych i pohutniczych dzielnicach Katowic, Chorzowa i Sosnowca.

– To miejsca, w których dzieci dostają ciepło, troskę, bezpieczeństwo, opiekę i zrozumienie. To tu poznają świat,  wyjeżdżają na wymarzone wakacje, zawierają przyjaźnie, mogą zobaczyć, że w czymś są dobre. Tu mogą się rozwijać stając się szczęśliwymi dziećmi, a w przyszłości - odpowiedzialnymi i samodzielnymi, szczęśliwymi dorosłymi – wyjaśnia Monika Bajka, prezeska Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów". Świąteczna akcja ma w tym wyjątkowym okresie zwrócić uwagę na potrzeby dzieci.

– To jedna z tych szlachetnych inicjatyw jakie są prowadzone w Polsce, której warto poświęcić uwagę. Dom Aniołów Stróżów wciąż potrzebuje wsparcia od ludzi o dobrych sercach, by codzienna pomoc dla podopiecznych mogła być dalej prowadzona – mówi Klara Ufnalewska, której zespół prowadzi projekt. – Dlatego też decyzją Zarządu 38 Content Communication działania dla Domu Aniołów Stróżów będą prowadzone ProBono – dodaje.

Ambasadorką anielskiej kampanii została Alżbeta Lenska. Katowiczanka. Ślązaczka. Aktorka znana m.in. z seriali „M jak miłość” i „Ojca Mateusza” od wielu lat wspiera Stowarzyszenie. Tym razem jej głos będzie można usłyszeć w spocie promującym akcję.

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764