logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 Content Communication poprowadzi kampanię informacyjną dla Domu Aniołów Stróżów

  PR 24.11.2021, przeczytano 435 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania świąteczna Domu Aniołów Stróżów zatytułowana: „Odpowiedz na list. Podaruj dzieciom radość na Święta”. Za działania PR oraz stworzenie grafik odpowiada 38 Content Communication. Kampania ma na celu przybliżenie idei działalności Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży Dom Aniołów Stróżów oraz zbiórkę funduszy na cel misyjny realizowany poprzez codzienną pomoc, opiekę, wychowanie, edukację dzieci. Co roku ponad 700 dzieci z pogórniczych i pohutniczych dzielnic biedy trafia pod skrzydła Domu Aniołów Stróżów. Bo wciąż są dzieci, które potrzebują drugiego Domu – ciepła, opieki, edukacji czy ciepłego posiłku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-content-communication-poprowadzi-kampanie-informacyjna-dla-domu-aniolow-strozow,393886,artykul.html

Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” działa od 30 lat na  Śląsku i w Zagłębiu, gdzie prowadzi nieodpłatnie 8 świetlic, terapeutycznych klubów malucha i klubów rozwoju dzieci i młodzieży, a także programy uliczne i poradnię rodzinną. Codziennie w świetlicach i klubach terapeutycznych stałą i kompleksową pomocą obejmuje ok. 130 dzieci w wieku od 2,5 do 19 lat, a w programach ulicznych dociera z ofertą nieodpłatnych zajęć i opieki do ok. 600 dzieci rocznie. Centrum Wspierania Rodzin wspiera w codzienności ok. 100 rodzin podopiecznych Stowarzyszenia.

Tegoroczna akcja świąteczna prowadzona jest na www.anioly24.pl/swieta pod hasłem „Odpowiedz na list. Podaruj dzieciom radość na Święta”.

Drogi Aniołku! Proszę Cię pod choinkę o taką lalkę, co płacze i można ją przewijać. I o przyjaciółkę, żebym miała się z kim bawić. I żeby moi rodzice byli szczęśliwi...

Są dzieci, których listy do Aniołka właśnie tak się zaczynają. Ich marzenia to nie tylko zabawki, ale także prawdziwa rozmowa, rodzinne ciepło i wspólnie spędzony czas. Właśnie w tym okresie Dom Aniołów Stróżów rusza ze świąteczną kampanią. Jej celem jest zebranie środków na funkcjonowanie przyjaznych, bezpiecznych miejsc dla dzieci. „Drugie Domy" prowadzone przez stowarzyszenie funkcjonują już w pogórniczych i pohutniczych dzielnicach Katowic, Chorzowa i Sosnowca.

– To miejsca, w których dzieci dostają ciepło, troskę, bezpieczeństwo, opiekę i zrozumienie. To tu poznają świat,  wyjeżdżają na wymarzone wakacje, zawierają przyjaźnie, mogą zobaczyć, że w czymś są dobre. Tu mogą się rozwijać stając się szczęśliwymi dziećmi, a w przyszłości - odpowiedzialnymi i samodzielnymi, szczęśliwymi dorosłymi – wyjaśnia Monika Bajka, prezeska Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów". Świąteczna akcja ma w tym wyjątkowym okresie zwrócić uwagę na potrzeby dzieci.

– To jedna z tych szlachetnych inicjatyw jakie są prowadzone w Polsce, której warto poświęcić uwagę. Dom Aniołów Stróżów wciąż potrzebuje wsparcia od ludzi o dobrych sercach, by codzienna pomoc dla podopiecznych mogła być dalej prowadzona – mówi Klara Ufnalewska, której zespół prowadzi projekt. – Dlatego też decyzją Zarządu 38 Content Communication działania dla Domu Aniołów Stróżów będą prowadzone ProBono – dodaje.

Ambasadorką anielskiej kampanii została Alżbeta Lenska. Katowiczanka. Ślązaczka. Aktorka znana m.in. z seriali „M jak miłość” i „Ojca Mateusza” od wielu lat wspiera Stowarzyszenie. Tym razem jej głos będzie można usłyszeć w spocie promującym akcję.

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764