logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 Content Communication rozwija się i rozbudowuje kompetencje

  PR 08.09.2020, przeczytano 948 razy

W związku z nieustannym rozwojem, ciągłym rozszerzaniem portfolio oferowanych usług oraz systematyczną rozbudową kadr, Zarząd Spółki podjął decyzję o wprowadzeniu nowych struktur w Agencji. Zmiany zostały zaimplementowane na początku września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-content-communication-rozwija-sie-i-rozbudowuje-kompetencje,388375,artykul.html

- Modele prowadzania działań komunikacyjnych cały czas ewoluują. Tym samym wymagania wobec Agencji PR stale rosną. Chcemy, aby nasza oferta była holistyczna i wykraczała daleko poza standardowy obszar działań public relations. Dzięki rozwojowi struktur 38 Content Communication nasi Klienci będą mogli liczyć na jeszcze szersze spectrum skutecznych, multikanałowych działań komunikacyjnych – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

Nowe stanowiska i wiele kompetencji

Jedną z kluczowych zmian w 38 Content Communication jest utworzenie nowych stanowisk. Dyrektor Zarządzającą została Anna Sambor, która pełniła dotychczas dyrektorskie funkcje  w firmach takich jak Bakalland, Unilever czy PepsiCo, gdzie odpowiadała za działania marketingowe, rozwój sprzedaży, a także za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych i produktowych. Funkcję Dyrektora Sprzedaży i Mediów obejmie natomiast Jarosław Czujak, który z 38 Content Communication związany jest od ponad roku, a doświadczenie zdobywał m.in. w firmach takich jak Grupa TVN, czy Deloitte. Kadra managerska została rozszerzona także o stanowisko Digital Strategist, które będzie piastował Paweł Kiszycki, związany wcześniej m.in. z Grupą TVN oraz Allegro.

- Agencja komunikacji contentowej musi nieustannie dostosowywać się do nowych realiów, co udowodniła pandemia COVID-19. Nowa struktura 38 Content Communication pozwoli na realizację bieżącej współpracy z Klientami w sposób kompleksowy i na podstawie silnych kompetencji. Oblicze współczesnego i efektywnego PR zmienia się dynamicznie wraz z pojawiającymi nowymi kanałami i narzędziami umożliwiającymi skuteczną dystrybucję treści. Bycie skutecznym to nasz priorytet. – mówi Anna Sambor, Dyrektor Zarządzająca 38 Content Communication.

Komunikacja 360o

38 Content Communication dysponuje bardzo szerokimi kompetencjami, pozwalającymi prowadzić działania komunikacyjne w myśl tzw. koncepcji omnichannel. Agencja odpowiada m.in. za działania public i media relations, kreację graficzną, produkcję video, obsługę kont w mediach społecznościowych, product placement czy zakup mediów. Synergia tych kompetencji oraz wypracowane na przestrzeni lat unikalne know-how pozwalają stworzyć holistyczną ofertę działań komunikacji contentowej niezależnie od branży, w jakiej operuje Klient.

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764