W związku z nieustannym rozwojem, ciągłym rozszerzaniem portfolio oferowanych usług oraz systematyczną rozbudową kadr, Zarząd Spółki podjął decyzję o wprowadzeniu nowych struktur w Agencji. Zmiany zostały zaimplementowane na początku września.
- Modele prowadzania działań komunikacyjnych cały czas ewoluują. Tym samym wymagania wobec Agencji PR stale rosną. Chcemy, aby nasza oferta była holistyczna i wykraczała daleko poza standardowy obszar działań public relations. Dzięki rozwojowi struktur 38 Content Communication nasi Klienci będą mogli liczyć na jeszcze szersze spectrum skutecznych, multikanałowych działań komunikacyjnych – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.
Nowe stanowiska i wiele kompetencji
Jedną z kluczowych zmian w 38 Content Communication jest utworzenie nowych stanowisk. Dyrektor Zarządzającą została Anna Sambor, która pełniła dotychczas dyrektorskie funkcje w firmach takich jak Bakalland, Unilever czy PepsiCo, gdzie odpowiadała za działania marketingowe, rozwój sprzedaży, a także za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych i produktowych. Funkcję Dyrektora Sprzedaży i Mediów obejmie natomiast Jarosław Czujak, który z 38 Content Communication związany jest od ponad roku, a doświadczenie zdobywał m.in. w firmach takich jak Grupa TVN, czy Deloitte. Kadra managerska została rozszerzona także o stanowisko Digital Strategist, które będzie piastował Paweł Kiszycki, związany wcześniej m.in. z Grupą TVN oraz Allegro.
- Agencja komunikacji contentowej musi nieustannie dostosowywać się do nowych realiów, co udowodniła pandemia COVID-19. Nowa struktura 38 Content Communication pozwoli na realizację bieżącej współpracy z Klientami w sposób kompleksowy i na podstawie silnych kompetencji. Oblicze współczesnego i efektywnego PR zmienia się dynamicznie wraz z pojawiającymi nowymi kanałami i narzędziami umożliwiającymi skuteczną dystrybucję treści. Bycie skutecznym to nasz priorytet. – mówi Anna Sambor, Dyrektor Zarządzająca 38 Content Communication.
Komunikacja 360o
38 Content Communication dysponuje bardzo szerokimi kompetencjami, pozwalającymi prowadzić działania komunikacyjne w myśl tzw. koncepcji omnichannel. Agencja odpowiada m.in. za działania public i media relations, kreację graficzną, produkcję video, obsługę kont w mediach społecznościowych, product placement czy zakup mediów. Synergia tych kompetencji oraz wypracowane na przestrzeni lat unikalne know-how pozwalają stworzyć holistyczną ofertę działań komunikacji contentowej niezależnie od branży, w jakiej operuje Klient.
Źródło: 38 Content Communication