logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 Content Communication wraz z Ektin edukują o rodzajach alergii i ich wpływie na kondycję oczu

  PR 31.07.2020, przeczytano 121 razy

Agencja 38 Content Communication odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marki Ektin (Bausch Health Poland), w tym działania strategiczne, działania z zakresu media relations i komunikację produktową, kooperację z blogerami i mikroinfluencerami oraz działania digitalowe w mediach społecznościowych. W ramach współpracy powstaje również edukacyjna przestrzeń digitalowa. Ektin został także partnerem dedykowanego magazynu w serwisie WP.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-content-communication-wraz-z-ektin-edukuja-o-rodzajach-alergii-i-ich-wplywie-na-kondycje-oczu,387942,artykul.html

Chroń oczy przed alergią

Według badań TNS OBOP z 2017 roku z alergiami zmaga się blisko 30% Polaków.  Prognozy szacują, że w niedalekiej przyszłości uczulenie dotknie prawie co drugiego Europejczyka, a alergia jest już uznawana za chorobę cywilizacyjną. W ramach działań contentowych Ektin buduje świadomość alergików, edukuje ich i podpowiada, jak zadbać o oczy i zbudować dla nich naturalną tarczę ochronną.

Komunikacja contentowa

Jednym z elementów komunikacji jest działanie z blogerami. Komunikacja o alergiach i ich wpływie na kondycję oczu została wsparta przez blogerki, takie jak: Makóweczki, MartiDamska, Mamine Skarby i Waniliowa Chmurka, które same zmagają się z dolegliwościami wywołanymi przez alergię. Dzięki współpracy powstały poradnikowe materiały edukacyjne dotyczące radzenia sobie z nieprzyjemnymi objawami alergii.

W ramach kampanii zaplanowano także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem mikroinfluencerów. Do akcji, przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift, zaangażowanych zostało kilkunastu twórców, których profile pozwolą dotrzeć z przekazem do bardzo szerokiej, a przy tym zróżnicowanej grupy odbiorców i zaangażować ich w dialog budujący świadomość marki. Celem jest, również kreowanie przyzwyczajeń związanych z używaniem produktu, po który sięga się w pierwszej kolejności przy początkowych symptomach alergii. Uzupełnieniem edukacji jest również serwis specjalny na WP.pl, którego Ektin jest partnerem.

Dodatkowo agencja w ramach realizacji założeń dla marki Ektin, prowadzi regularne działania media relations. Zadaniem agencji jest także prowadzenie działań reklamowych i contentowych na profilach marki w social mediach (Instagram i Facebook).

Działania po stronie Bausch Health Poland realizuje Tomasz Sroka oraz Natalia Pelińska. Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiada zespół: Agnieszka Cieślarek, Maria Stefańska-Wlazło oraz Elizabet Araj (digital).

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Wulkaniczny krajobraz na koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje skalne wulkanicznego...
Coca-Cola z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: Otwarci jak nigdy
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764