logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 Content Communication wraz z Ektin edukują o rodzajach alergii i ich wpływie na kondycję oczu

  PR 31.07.2020, przeczytano 508 razy

Agencja 38 Content Communication odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marki Ektin (Bausch Health Poland), w tym działania strategiczne, działania z zakresu media relations i komunikację produktową, kooperację z blogerami i mikroinfluencerami oraz działania digitalowe w mediach społecznościowych. W ramach współpracy powstaje również edukacyjna przestrzeń digitalowa. Ektin został także partnerem dedykowanego magazynu w serwisie WP.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-content-communication-wraz-z-ektin-edukuja-o-rodzajach-alergii-i-ich-wplywie-na-kondycje-oczu,387942,artykul.html

Chroń oczy przed alergią

Według badań TNS OBOP z 2017 roku z alergiami zmaga się blisko 30% Polaków.  Prognozy szacują, że w niedalekiej przyszłości uczulenie dotknie prawie co drugiego Europejczyka, a alergia jest już uznawana za chorobę cywilizacyjną. W ramach działań contentowych Ektin buduje świadomość alergików, edukuje ich i podpowiada, jak zadbać o oczy i zbudować dla nich naturalną tarczę ochronną.

Komunikacja contentowa

Jednym z elementów komunikacji jest działanie z blogerami. Komunikacja o alergiach i ich wpływie na kondycję oczu została wsparta przez blogerki, takie jak: Makóweczki, MartiDamska, Mamine Skarby i Waniliowa Chmurka, które same zmagają się z dolegliwościami wywołanymi przez alergię. Dzięki współpracy powstały poradnikowe materiały edukacyjne dotyczące radzenia sobie z nieprzyjemnymi objawami alergii.

W ramach kampanii zaplanowano także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem mikroinfluencerów. Do akcji, przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift, zaangażowanych zostało kilkunastu twórców, których profile pozwolą dotrzeć z przekazem do bardzo szerokiej, a przy tym zróżnicowanej grupy odbiorców i zaangażować ich w dialog budujący świadomość marki. Celem jest, również kreowanie przyzwyczajeń związanych z używaniem produktu, po który sięga się w pierwszej kolejności przy początkowych symptomach alergii. Uzupełnieniem edukacji jest również serwis specjalny na WP.pl, którego Ektin jest partnerem.

Dodatkowo agencja w ramach realizacji założeń dla marki Ektin, prowadzi regularne działania media relations. Zadaniem agencji jest także prowadzenie działań reklamowych i contentowych na profilach marki w social mediach (Instagram i Facebook).

Działania po stronie Bausch Health Poland realizuje Tomasz Sroka oraz Natalia Pelińska. Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiada zespół: Agnieszka Cieślarek, Maria Stefańska-Wlazło oraz Elizabet Araj (digital).

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bambi wbija na kuchnię w kampanii McDonald’s
Czołowa polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Bez oglądania się za siebie, bambi robi z Makiem co chce i jako fanka złotych łuków tworzy taki zestaw, jaki jej się podoba. Dodatkowo, zapowiada limitowany merch stworzony wspólnie z McDonald’s oraz koncert, który odbędzie się 28 września,
Orbit: Dziel się Uśmiechem - kolejna edycja programu
Wrzesień to nie tylko czas powrotów z wakacji, spotkań z dawno niewidzianymi kolegami i nauczycielami. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego tradycyjnie rusza też kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma szansę dowiedzieć się jak prawidłowo...
Mindshare wspiera Dove w kampanii #PrawdziwePiekno
Marka Dove (Unilever) rozpoczyna kampanię #PrawdziwePiekno. Za działania mediowe odpowiada Mindshare Polska, we współpracy z That One Agency (kreacja) i Yellowcups PR Agency. Wiodącym medium jest digital, ale zaplanowano też wiele działań obejmujących inne kanały komunikacji, wśród których są m.in. telewizja, prasa, influencerzy. Ważną rolę odgrywa...
Ekrany DOOH Screen Network w Orientarium Zoo Łódź
Screen Network rozszerza swoją ofertę o ekrany w jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce – Orientarium Zoo Łódź. Kompleks odwiedza rocznie ponad milion gości. To znakomita przestrzeń reklamowa i idealne miejsce na reklamę skierowaną do rodzin, dzieci i młodzieży, a także miłośników przyrody i turystyki.
Energa Obrót w programie Ambasador Marki Pracodawcy
Umacnianie pozycji Energi Obrotu w biznesie oraz możliwość tworzenia własnego, eksperckiego wizerunku – to korzyści płynące z wdrożenia w spółce programu Ambasador Marki Pracodawcy. W pierwszej edycji spółka wyłoniła ośmiu pracowników-ambasadorów, którzy pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764