logo
WIADOMOŚCI

38 seria wielkoformatowych ekranów dotykowych Iiyama

  PR 12.07.2018, przeczytano 289 razy
ilustracjastrzałka

Iiyama zaprezentowała nową, 38 serię dotykowych ekranów Open Frame, które powstały z myślą o kioskach informacyjnych i punktach sprzedaży. Urządzenia wyposażono w matryce (AMVA3 lub IPS), które gwarantują szerokie kąty widzenia oraz nasycone barwy. Co ważne, by zapewnić najwyższy poziom precyzji, wykorzystują one technologię pojemnościową z 12 punktami dotykowymi – o komfort użytkowania dba natomiast powłoka antyrefleksyjna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-seria-wielkoformatowych-ekranow-dotykowych-iiyama,37223,artykul.html

Nowe modele zastąpiły 37 serię, która cieszyła się dużym zainteresowaniem w muzeach, kioskach informacyjnych, oraz sklepach na całym świecie. Co ważne, nowo zaprezentowane dotykowe urządzenia zapewniają pracę w trybie 24/7, oferują również funkcję orientacji poziomej, pionowej oraz face-up. Z kolei otwory do mocowania zostały zaprojektowane, by maksymalnie ułatwić ich montaż oraz bezproblemowe użytkowanie w kioskach, na specjalnie przystosowanych stołach oraz ścianach.

38 seria interaktywnych wyświetlaczy dostępna jest w rozmiarach 32, 43, 49, 55 oraz 65 cali. Dzięki szklanej, wzmacnianej powłoce o grubości od 3 do 5 mm urządzenia zostały dostosowane do pracy w najcięższych warunkach. By spełniały najwyższe standardy, poddawane są testom wytrzymałościowym takim jak zrzucenie piłki o ciężarze 0,5 kg z wysokości 1,3 metra. Pod względem konstrukcji, metalowa obudowa nie posiada ramek, dzięki czemu udało się osiągnąć efekt jednej, gładkiej tafli.

- W pogoni za udoskonalaniem naszych produktów 38 seria wyświetlaczy iiyama wyznacza kolejne standardy w kategorii najbardziej wydajnych urządzeń swojej klasy. Za sprawą smukłego ekranu, charakteryzującego się konstrukcją edge-to-edge, urządzenia sprawdzą się w takich sektorach jak retail, muzea, motoryzacja czy służba zdrowia. Jednak kluczowe ulepszenia w największym stopniu dotyczą ich praktycznego zastosowania z pozycji wielu lokalizacji. Dlatego dzięki systemowi, który opowiada za zdalną kontrolę, będą one idealnym wyborem dla poważnych integratorów współpracujących z największymi makrami - powiedział Sales Manager Professional Displays, Lewis Clifford.

W porównaniu z 37 serią ekrany średniej wielkości urosły z 42 do 43 cali. Z kolei rozdzielczość modeli o przekątnej 49 oraz 55 cali (tak jak w przypadku 65-calowego ekranu) wynosi 4K. Natomiast urządzenia o przekątnych 32 oraz 43 cali nadal posiadają matryce Full HD. Nowa seria oferuje również ulepszony system kontroli, który jest szczególnie przydatny w przypadku wielkich sklepów oraz muzeów, które sterowane są z użyciem sieci — w standardzie otrzymują port RJ45 oraz RS-232C z funkcją komendy Get/Set.

Funkcje komendy Get/Set idealnie nadają się do użytku przez organizacje, które dysponują wieloma wyświetlaczami w różnych lokalizacjach. Pozwala im to na sterowanie wszystkimi urządzeniami z jednego miejsca — dzięki zdalnemu dostępowi, możliwa jest zmiana ustawień, jak i jest sprawdzanie, czy wszystkie działają poprawnie.

Ekrany z serii 38 dostępne są już w Polsce – modele w rozmiarze 32 oraz 55 cali dostępne będą również w białej kolorystyce.

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Promo Show Professional 2019 tylko dla agencji reklamowych
Przedstawiciele agencji reklamowych mogą już rejestrować się na II edycję profesjonalnego spotkania TOP DOSTAWCÓW branży artykułów promocyjnych i tekstyliów reklamowych. Formuła przygotowana jest tylko i wyłącznie dla profesjonalistów z branży.
„Solidarność” - Nazwa i logo dla Centralnego Portu Lotniczego
Centralny Port Komunikacyjny ma wprowadzić nową jakość na rynku transportowym w Polsce i zgodnie z założeniami do 2030 roku ma się stać jednym z najważniejszych hubów lotniczych Unii Europejskiej. Projekt, poza budową zlokalizowanego pod Warszawą lotniska, zakłada szerokie inwestycje w strukturę kolejową oraz drogową. Wszystkie elementy sieci CPK mają funkcjonować pod...
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials
„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard Priceless Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe klientów. Kampania będzie prowadzona w internecie oraz placówkach Citi...
Epson: Nowe drukarki atramentowe A4 dla biznesu
Nowy wygląd, łatwiejsza obsługa oraz mniejsze gabaryty w najnowszych superwydajnych urządzeń A4 RIPS.
Agencja Partner of Promotion wygrała postępowanie ofertowe na obsługę public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK).
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone