logo
WIADOMOŚCI

38 seria wielkoformatowych ekranów dotykowych Iiyama

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2018, przeczytano 183 razy
ilustracjastrzałka

Iiyama zaprezentowała nową, 38 serię dotykowych ekranów Open Frame, które powstały z myślą o kioskach informacyjnych i punktach sprzedaży. Urządzenia wyposażono w matryce (AMVA3 lub IPS), które gwarantują szerokie kąty widzenia oraz nasycone barwy. Co ważne, by zapewnić najwyższy poziom precyzji, wykorzystują one technologię pojemnościową z 12 punktami dotykowymi – o komfort użytkowania dba natomiast powłoka antyrefleksyjna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38-seria-wielkoformatowych-ekranow-dotykowych-iiyama,37223,artykul.html

Nowe modele zastąpiły 37 serię, która cieszyła się dużym zainteresowaniem w muzeach, kioskach informacyjnych, oraz sklepach na całym świecie. Co ważne, nowo zaprezentowane dotykowe urządzenia zapewniają pracę w trybie 24/7, oferują również funkcję orientacji poziomej, pionowej oraz face-up. Z kolei otwory do mocowania zostały zaprojektowane, by maksymalnie ułatwić ich montaż oraz bezproblemowe użytkowanie w kioskach, na specjalnie przystosowanych stołach oraz ścianach.

38 seria interaktywnych wyświetlaczy dostępna jest w rozmiarach 32, 43, 49, 55 oraz 65 cali. Dzięki szklanej, wzmacnianej powłoce o grubości od 3 do 5 mm urządzenia zostały dostosowane do pracy w najcięższych warunkach. By spełniały najwyższe standardy, poddawane są testom wytrzymałościowym takim jak zrzucenie piłki o ciężarze 0,5 kg z wysokości 1,3 metra. Pod względem konstrukcji, metalowa obudowa nie posiada ramek, dzięki czemu udało się osiągnąć efekt jednej, gładkiej tafli.

- W pogoni za udoskonalaniem naszych produktów 38 seria wyświetlaczy iiyama wyznacza kolejne standardy w kategorii najbardziej wydajnych urządzeń swojej klasy. Za sprawą smukłego ekranu, charakteryzującego się konstrukcją edge-to-edge, urządzenia sprawdzą się w takich sektorach jak retail, muzea, motoryzacja czy służba zdrowia. Jednak kluczowe ulepszenia w największym stopniu dotyczą ich praktycznego zastosowania z pozycji wielu lokalizacji. Dlatego dzięki systemowi, który opowiada za zdalną kontrolę, będą one idealnym wyborem dla poważnych integratorów współpracujących z największymi makrami - powiedział Sales Manager Professional Displays, Lewis Clifford.

W porównaniu z 37 serią ekrany średniej wielkości urosły z 42 do 43 cali. Z kolei rozdzielczość modeli o przekątnej 49 oraz 55 cali (tak jak w przypadku 65-calowego ekranu) wynosi 4K. Natomiast urządzenia o przekątnych 32 oraz 43 cali nadal posiadają matryce Full HD. Nowa seria oferuje również ulepszony system kontroli, który jest szczególnie przydatny w przypadku wielkich sklepów oraz muzeów, które sterowane są z użyciem sieci — w standardzie otrzymują port RJ45 oraz RS-232C z funkcją komendy Get/Set.

Funkcje komendy Get/Set idealnie nadają się do użytku przez organizacje, które dysponują wieloma wyświetlaczami w różnych lokalizacjach. Pozwala im to na sterowanie wszystkimi urządzeniami z jednego miejsca — dzięki zdalnemu dostępowi, możliwa jest zmiana ustawień, jak i jest sprawdzanie, czy wszystkie działają poprawnie.

Ekrany z serii 38 dostępne są już w Polsce – modele w rozmiarze 32 oraz 55 cali dostępne będą również w białej kolorystyce.

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ministerstwo Finansów rozposało przetarg na przygotowanie strategii działań informacyjno-promocyjnych usług elektronicznych w ramach Programu PUESC (Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych).
Jasiek Mela wspiera kampanię Renault #pomagajrzeczowo
Jasiek Mela, polski podróżnik i zdobywca wielu prestiżowych nagród w dziedzinie sportu i działalności prospołecznej, wspiera akcję #pomagajrzeczowo, której celem jest pomoc sportowcom z niepełnosprawnościami. Internetowa platforma stworzona w ramach programu Renault Handisport Team umożliwia kontakt między...
Agencja reklamowa Abanana rozpoczęła prowadzenie działań wizerunkowych dla  P.P.H. Temar Sp. z o.o. Sp. k. na Facebooku.
Smaki lata w kampanii Lay's
Dzisiaj rusza najnowsza kampania „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. W tym sezonie Lay’s pojawi się wszędzie tam, gdzie trwa wakacyjna zabawa. Konsumenci będą mogli delektować się smakiem chipsów Lay’s podczas wielu samplingów w trakcie projekcji filmów w kinach letnich w całej Polsce oraz przy okazji zabawy w ramach...
#Placesthatmatter: Projekt fotograficzny Whirlpool dotarł do Polski
Zbiór fotografii prezentowanych podczas wystawy tworzy spójną opowieść, która ma na celu podkreślić wagę zakładów produkcyjnych regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), wykorzystując do tego historie oraz punkt widzenia ludzi, którzy z pasją i poświęceniem każdego dnia przyczyniają się do rozwoju firmy oraz społeczności, w...
 
wtorek 17.07.2018, 111 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone