logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38PR & Content Communication dla 4Flex, Diosminex, Maxibiotic, Sachol

  PR 15.05.2018, przeczytano 962 razy

38PR & Content Communication rozpoczyna działania na rzecz marek 4Flex, Diosminex, Maxibiotic i Sachol należących do Valeant Pharma Poland. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie kampanii contentowych dla marek, obejmujących: działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-dla-4flex%2C-diosminex%2C-maxibiotic%2C-sachol,36510,artykul.html

Valeant Pharma Poland jest częścią międzynarodowego koncernu Valeant Pharmaceuticals International, który pracuje na rzecz ochrony zdrowia ludzi na całym świecie. Spółka w Polsce należy do kluczowych firm rynku farmaceutycznego. Posiada szerokie portfolio produktowe, oferując pacjentom wysokiej jakości preparaty i leki z różnych obszarów terapeutycznych, które są głównie produkowane w Polsce w nowoczesnych fabrykach koncernu: ICN Polfa Rzeszów, Jelfa, Emo. W ofercie Valeanta znajduje się także bogaty asortyment produktów OTC, dostępnych na rynku polskim od wielu lat, znanych i cenionych marek, tj.: 4 Flex, Chlorchinaldin, Diosminex, Maxibiotic czy Sachol.

- Siła marek OTC Valeanta wynika przede wszystkim z wysokiej jakości produktów, pozytywnych, wieloletnich doświadczeń konsumentów z nimi oraz konsekwentnego wsparcia reklamowego (głównie reklama TV). W tym roku postanowiliśmy uzupełnić nasze kampanie telewizyjne działaniami, które zwiększą kontakt z markami poprzez inne kanały dotarcia. Jest to o tyle istotne, że koncentrujemy się obecnie na celach edukacyjnych oraz zależy nam na zbudowaniu silniejszych relacji konsumentów z naszymi markami – komentuje Dorota Borowska, Category Manager OTC - Rozpoczęliśmy współpracę z agencją 38PR & Content Communication, która jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji dla kluczowych marek OTC wraz z planem działań, które mają pomóc w realizacji stawianych celów. Postawiliśmy na współpracę z 38PR & Content Communication, gdyż od samego początku, już na etapie przetargu, zauważyliśmy  ogromnie zaangażowanie agencji, duże doświadczenie i profesjonalizm Zespołu. Doceniliśmy duże zrozumienie oraz pogłębioną wiedzę kategorii produktowych i potrzeb każdej z marek, co zaowocowało stworzeniem kompleksowych, najlepszych naszym zdaniem,  strategii komunikacji, które obecnie wprowadzamy w życie – dodaje.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764