logo
WIADOMOŚCI

38PR & Content Communication dla 4Flex, Diosminex, Maxibiotic, Sachol

Mateusz Zawiślak  PR 15.05.2018, przeczytano 157 razy

38PR & Content Communication rozpoczyna działania na rzecz marek 4Flex, Diosminex, Maxibiotic i Sachol należących do Valeant Pharma Poland. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie kampanii contentowych dla marek, obejmujących: działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-dla-4flex,-diosminex,-maxibiotic,-sachol,36510,artykul.html

Valeant Pharma Poland jest częścią międzynarodowego koncernu Valeant Pharmaceuticals International, który pracuje na rzecz ochrony zdrowia ludzi na całym świecie. Spółka w Polsce należy do kluczowych firm rynku farmaceutycznego. Posiada szerokie portfolio produktowe, oferując pacjentom wysokiej jakości preparaty i leki z różnych obszarów terapeutycznych, które są głównie produkowane w Polsce w nowoczesnych fabrykach koncernu: ICN Polfa Rzeszów, Jelfa, Emo. W ofercie Valeanta znajduje się także bogaty asortyment produktów OTC, dostępnych na rynku polskim od wielu lat, znanych i cenionych marek, tj.: 4 Flex, Chlorchinaldin, Diosminex, Maxibiotic czy Sachol.

- Siła marek OTC Valeanta wynika przede wszystkim z wysokiej jakości produktów, pozytywnych, wieloletnich doświadczeń konsumentów z nimi oraz konsekwentnego wsparcia reklamowego (głównie reklama TV). W tym roku postanowiliśmy uzupełnić nasze kampanie telewizyjne działaniami, które zwiększą kontakt z markami poprzez inne kanały dotarcia. Jest to o tyle istotne, że koncentrujemy się obecnie na celach edukacyjnych oraz zależy nam na zbudowaniu silniejszych relacji konsumentów z naszymi markami – komentuje Dorota Borowska, Category Manager OTC - Rozpoczęliśmy współpracę z agencją 38PR & Content Communication, która jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji dla kluczowych marek OTC wraz z planem działań, które mają pomóc w realizacji stawianych celów. Postawiliśmy na współpracę z 38PR & Content Communication, gdyż od samego początku, już na etapie przetargu, zauważyliśmy  ogromnie zaangażowanie agencji, duże doświadczenie i profesjonalizm Zespołu. Doceniliśmy duże zrozumienie oraz pogłębioną wiedzę kategorii produktowych i potrzeb każdej z marek, co zaowocowało stworzeniem kompleksowych, najlepszych naszym zdaniem,  strategii komunikacji, które obecnie wprowadzamy w życie – dodaje.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Przytul Polskę: Edukreacja na Łódź Design Festival
Jak rozmawiać z dziećmi o Polsce? Co składa się na nasze wyobrażenie kraju: język, symbole, krajobrazy, historia, kuchnia? Czy w czasach globalizacji tożsamość narodowa ma jeszcze znaczenie? Co warto pielęgnować i przekazywać dalej? Na te i inne pytania wystawa “Przytul Polskę” nie odpowie. W każdym razie nie wprost.
HP Latex On the Move – finał część I
Event HP Latex On the Move, a właściwie jego majowa edycja z pierwszą grupą klientów, przeszedł do historii. W dniach 11-12 maja 2018 roku do siedziby firmy Integart w Błoniach zawitało kilkanaście firm, aby odebrać swój zestaw narzędzi m.in. samochód Toyota Yaris oraz C-HR.
ZNP z kampanią outdoorową
Związek Nauczycielstwa Polskiego 15 maja ruszył z kampanią outdoorową, która przebiega pod hasłem: „Chcemy godnie zarabiać”. Kampania jest realizowana wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.
Dwie polskie premiery Mutoh już 25 maja
Podczas majowych Dni Otwartych polskiego dystrybutora ploterów Mutoh – firmy Atrium Centrum Ploterowe – będzie miała krajowa premiera 2 drukarek LED, które tydzień wcześniej debiutowały na targach Fespa.
Trwa ogólnopolska, wielokanałowa kampania promocyjna Husqvarna - producenta urządzeń mechanicznych do pielęgnacji terenów zieleni przez cały rok. Kampania koncentruje się na flagowych produktach marki Husqvarna. Działania promocyjne prowadzone są w Internecie, w radiu i w prasie. Kluczową rolę odgrywa innowacyjny program testerski kosiarek automatycznych Husqvarna Automower „Z ...
 
czwartek 24.05.2018, 164 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone