logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38PR & Content Communication dla Bartolini Air

  PR 18.06.2018, przeczytano 513 razy
ilustracjastrzałka

38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z grupą Bartolini Air w skład której wchodzi spółka zajmująca się przewozami dyspozycyjnymi i zarządzaniem samolotami oraz największy w Europie Centralnej ośrodek szkolenia lotniczego. Do zadań agencji należy strategiczne doradztwo w zakresie komunikacji, launch nowej oferty air taxi oraz działania media relations. Osobami odpowiedzialnymi za realizację projektu po stronie agencji są Martyna Solińska i Marta Rutkowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-dla-bartolini-air,36923,artykul.html

Bartolini Air to nowy polski operator air taxi, oferujący prywatne podróże powietrzne oraz gamę usług dla właścicieli samolotów - m.in hangarowanie, obsługę techniczną samolotów i rekrutację załóg. W kwietniu 2018 r. Bartolini Air otrzymało od Urzędu Lotnictwa Cywilnego certyfikat przewoźnika lotniczego, potwierdzający spełnienie przez spółkę wszystkich wymagań Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA), stawianych liniom lotniczym. Bazą główną operatora jest międzynarodowy port lotniczy w Łodzi.

Oprócz spółki zajmującej się przewozami dyspozycyjnymi i zarządzaniem samolotami, w skład grupy Bartolini Air wchodzi największy w Europie Centralnej ośrodek szkolenia lotniczego. Firma jest również certyfikowaną organizacją obsługi technicznej oraz przedstawicielem handlowym marek samolotów Tecnam i Daher Socata na terytorium Polski.

Źródło: Grupa 38PR & Content Communication

38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764