logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38PR & Content Communication dla Bartolini Air

  PR 18.06.2018, przeczytano 540 razy
ilustracjastrzałka

38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z grupą Bartolini Air w skład której wchodzi spółka zajmująca się przewozami dyspozycyjnymi i zarządzaniem samolotami oraz największy w Europie Centralnej ośrodek szkolenia lotniczego. Do zadań agencji należy strategiczne doradztwo w zakresie komunikacji, launch nowej oferty air taxi oraz działania media relations. Osobami odpowiedzialnymi za realizację projektu po stronie agencji są Martyna Solińska i Marta Rutkowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-dla-bartolini-air,36923,artykul.html

Bartolini Air to nowy polski operator air taxi, oferujący prywatne podróże powietrzne oraz gamę usług dla właścicieli samolotów - m.in hangarowanie, obsługę techniczną samolotów i rekrutację załóg. W kwietniu 2018 r. Bartolini Air otrzymało od Urzędu Lotnictwa Cywilnego certyfikat przewoźnika lotniczego, potwierdzający spełnienie przez spółkę wszystkich wymagań Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA), stawianych liniom lotniczym. Bazą główną operatora jest międzynarodowy port lotniczy w Łodzi.

Oprócz spółki zajmującej się przewozami dyspozycyjnymi i zarządzaniem samolotami, w skład grupy Bartolini Air wchodzi największy w Europie Centralnej ośrodek szkolenia lotniczego. Firma jest również certyfikowaną organizacją obsługi technicznej oraz przedstawicielem handlowym marek samolotów Tecnam i Daher Socata na terytorium Polski.

Źródło: Grupa 38PR & Content Communication

38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda
Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane
Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764