logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38PR & Content Communication dla Centrum Medycznego Damiana

  PR 12.02.2018, przeczytano 605 razy

38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z siecią placówek oferującą usługi medyczne – Centrum Medycznym Damiana. Do zadań agencji należą działania z zakresu media relations, a także wsparcie działań dodatkowych (m.in. współpraca z influencerami). Za realizację projektu odpowiadają Justyna Giers, Justyna Spychalska oraz Nikodem Chudzik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-dla-centrum-medycznego-damiana,35425,artykul.html

Centrum Medyczne Damiana (CMD) istnieje od ponad 20 lat na polskim rynku usług medycznych. Oferuje szeroki zakres opieki medycznej, którą zapewnia pacjentom w siedmiu przychodniach i w szpitalu. Pracują w nich lekarze wszystkich specjalności, z wieloletnią praktyką kliniczną zdobytą w wiodących placówkach polskich i zagranicznych.

W ciągu 20 lat swojego istnienia Centrum Medyczne Damiana ugruntowało swoją silną pozycję na rynku prywatnych usług medycznych. Zdrowie i bezpieczeństwo pacjentów gwarantowane są w oparciu o długoletnie doświadczenie lekarzy pracujących w Centrum Medycznym Damiana i najwyższe standardy w procesie leczenia. Wysoka jakość znalazła odzwierciedlenie w zdobytych przez CMD certyfikatach i nagrodach, takich jak: „Akredytacja Centrum Monitorowania Jakości”, „Szpital bez bólu”, „Bezpieczny Pacjent”, „Godło Quality International 2017” oraz „Miejsce przyjazne przyszłej Mamie”. Centrum Medyczne Damiana należy do Grupy Medicover.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

Dodatkowe informacje:

Grupa 38PR & Content Communication to zespół ekspertów z branży mediów. W ramach Grupy funkcjonują dywizje: public relations – 38PR, mediowa – 38media, produkcyjna – 38production i digitalowa – 38digital. Grupa zajmuje się kompleksową opieką nad wizerunkiem firm i instytucji, a jej specjalnością są niestandardowe działania komunikacyjne oparte na obecności marek klientów w kontencie mediowym.

Agencja powstała w 2010 roku, zatrudnia obecnie ponad 30 osób i posiada biura w Łodzi oraz w Warszawie. Prezesem Zarządu jest Katarzyna Życińska, która posiada 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Obecnie w gronie klientów 38PR & Content Communication znajdują się m.in. następujące firmy i marki: Grupa Atlas, Ahmad Tea London, Bakalland, Gatta, Grupa Geberit, KEMON, Grupa Tubądzin, Grupa Whirlpool, Zamek Topacz oraz „The Voice Kids”.

Firma zrealizowała kilkadziesiąt długoterminowych kampanii na rzecz polskich i międzynarodowych marek m.in.: Bakalland, Atlas, SkyCash, Geberit, Koło, Ceramika Tubądzin, Jaguar, Land Rover, Instytut Żywności i Żywienia, Ministerstwo Zdrowia, Instytut Mikroekologii, Wawel, Bukovina Terma Hotel SPA, Muzeum Powstania Warszawskiego, Kruger & Matz, MakoLab oraz produkcji telewizyjnych m.in.: „Kocham Cię Polsko”, „Rinke za kratami”, „The Voice of Poland”, „#Supermodelka Plus Size”, „Pierwsza randka”.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764