logo
WIADOMOŚCI

38PR & Content Communication dla Centrum Medycznego Damiana

redakcja  PR 12.02.2018, przeczytano 135 razy

38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z siecią placówek oferującą usługi medyczne – Centrum Medycznym Damiana. Do zadań agencji należą działania z zakresu media relations, a także wsparcie działań dodatkowych (m.in. współpraca z influencerami). Za realizację projektu odpowiadają Justyna Giers, Justyna Spychalska oraz Nikodem Chudzik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-dla-centrum-medycznego-damiana,35425,artykul.html

Centrum Medyczne Damiana (CMD) istnieje od ponad 20 lat na polskim rynku usług medycznych. Oferuje szeroki zakres opieki medycznej, którą zapewnia pacjentom w siedmiu przychodniach i w szpitalu. Pracują w nich lekarze wszystkich specjalności, z wieloletnią praktyką kliniczną zdobytą w wiodących placówkach polskich i zagranicznych.

W ciągu 20 lat swojego istnienia Centrum Medyczne Damiana ugruntowało swoją silną pozycję na rynku prywatnych usług medycznych. Zdrowie i bezpieczeństwo pacjentów gwarantowane są w oparciu o długoletnie doświadczenie lekarzy pracujących w Centrum Medycznym Damiana i najwyższe standardy w procesie leczenia. Wysoka jakość znalazła odzwierciedlenie w zdobytych przez CMD certyfikatach i nagrodach, takich jak: „Akredytacja Centrum Monitorowania Jakości”, „Szpital bez bólu”, „Bezpieczny Pacjent”, „Godło Quality International 2017” oraz „Miejsce przyjazne przyszłej Mamie”. Centrum Medyczne Damiana należy do Grupy Medicover.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

Dodatkowe informacje:

Grupa 38PR & Content Communication to zespół ekspertów z branży mediów. W ramach Grupy funkcjonują dywizje: public relations – 38PR, mediowa – 38media, produkcyjna – 38production i digitalowa – 38digital. Grupa zajmuje się kompleksową opieką nad wizerunkiem firm i instytucji, a jej specjalnością są niestandardowe działania komunikacyjne oparte na obecności marek klientów w kontencie mediowym.

Agencja powstała w 2010 roku, zatrudnia obecnie ponad 30 osób i posiada biura w Łodzi oraz w Warszawie. Prezesem Zarządu jest Katarzyna Życińska, która posiada 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Obecnie w gronie klientów 38PR & Content Communication znajdują się m.in. następujące firmy i marki: Grupa Atlas, Ahmad Tea London, Bakalland, Gatta, Grupa Geberit, KEMON, Grupa Tubądzin, Grupa Whirlpool, Zamek Topacz oraz „The Voice Kids”.

Firma zrealizowała kilkadziesiąt długoterminowych kampanii na rzecz polskich i międzynarodowych marek m.in.: Bakalland, Atlas, SkyCash, Geberit, Koło, Ceramika Tubądzin, Jaguar, Land Rover, Instytut Żywności i Żywienia, Ministerstwo Zdrowia, Instytut Mikroekologii, Wawel, Bukovina Terma Hotel SPA, Muzeum Powstania Warszawskiego, Kruger & Matz, MakoLab oraz produkcji telewizyjnych m.in.: „Kocham Cię Polsko”, „Rinke za kratami”, „The Voice of Poland”, „#Supermodelka Plus Size”, „Pierwsza randka”.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone