logo
WIADOMOŚCI

38PR & Content Communication dla Centrum Medycznego Damiana

redakcja  PR 12.02.2018, przeczytano 206 razy

38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z siecią placówek oferującą usługi medyczne – Centrum Medycznym Damiana. Do zadań agencji należą działania z zakresu media relations, a także wsparcie działań dodatkowych (m.in. współpraca z influencerami). Za realizację projektu odpowiadają Justyna Giers, Justyna Spychalska oraz Nikodem Chudzik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-dla-centrum-medycznego-damiana,35425,artykul.html

Centrum Medyczne Damiana (CMD) istnieje od ponad 20 lat na polskim rynku usług medycznych. Oferuje szeroki zakres opieki medycznej, którą zapewnia pacjentom w siedmiu przychodniach i w szpitalu. Pracują w nich lekarze wszystkich specjalności, z wieloletnią praktyką kliniczną zdobytą w wiodących placówkach polskich i zagranicznych.

W ciągu 20 lat swojego istnienia Centrum Medyczne Damiana ugruntowało swoją silną pozycję na rynku prywatnych usług medycznych. Zdrowie i bezpieczeństwo pacjentów gwarantowane są w oparciu o długoletnie doświadczenie lekarzy pracujących w Centrum Medycznym Damiana i najwyższe standardy w procesie leczenia. Wysoka jakość znalazła odzwierciedlenie w zdobytych przez CMD certyfikatach i nagrodach, takich jak: „Akredytacja Centrum Monitorowania Jakości”, „Szpital bez bólu”, „Bezpieczny Pacjent”, „Godło Quality International 2017” oraz „Miejsce przyjazne przyszłej Mamie”. Centrum Medyczne Damiana należy do Grupy Medicover.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

Dodatkowe informacje:

Grupa 38PR & Content Communication to zespół ekspertów z branży mediów. W ramach Grupy funkcjonują dywizje: public relations – 38PR, mediowa – 38media, produkcyjna – 38production i digitalowa – 38digital. Grupa zajmuje się kompleksową opieką nad wizerunkiem firm i instytucji, a jej specjalnością są niestandardowe działania komunikacyjne oparte na obecności marek klientów w kontencie mediowym.

Agencja powstała w 2010 roku, zatrudnia obecnie ponad 30 osób i posiada biura w Łodzi oraz w Warszawie. Prezesem Zarządu jest Katarzyna Życińska, która posiada 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Obecnie w gronie klientów 38PR & Content Communication znajdują się m.in. następujące firmy i marki: Grupa Atlas, Ahmad Tea London, Bakalland, Gatta, Grupa Geberit, KEMON, Grupa Tubądzin, Grupa Whirlpool, Zamek Topacz oraz „The Voice Kids”.

Firma zrealizowała kilkadziesiąt długoterminowych kampanii na rzecz polskich i międzynarodowych marek m.in.: Bakalland, Atlas, SkyCash, Geberit, Koło, Ceramika Tubądzin, Jaguar, Land Rover, Instytut Żywności i Żywienia, Ministerstwo Zdrowia, Instytut Mikroekologii, Wawel, Bukovina Terma Hotel SPA, Muzeum Powstania Warszawskiego, Kruger & Matz, MakoLab oraz produkcji telewizyjnych m.in.: „Kocham Cię Polsko”, „Rinke za kratami”, „The Voice of Poland”, „#Supermodelka Plus Size”, „Pierwsza randka”.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Warsztaty termotransferowe: Integart zaprasza do rejestracji
"Amazing, but true - Edycja 2" to warsztaty przeznaczone dla osób, które interesują się tematyką termotransferu i pragną poszerzyć swoją wiedzę oraz umiejętności w tym zakresie. Jest to też doskonała okazja dla tych wszystkich, którzy dopiero zastanawiają się nad otwarciem własnego biznesu opartego o zdobienia reklamowe czy znakowanie. Warto podkreślić, że cieszące się...
Tortille z Konspolu w nowej odsłonie na nośnikach outdoor
W drugiej połowie sierpnia w największych miastach w Polsce pojawią się billboardy promujące tortille arabską  firmy Konspol, która przeszła lifting szaty graficznej. Marka zachęca konsumentów, do zwrócenia uwagi na nowe opakowania.
Projektory Epson na Octopus Film Festival
W ciągu pięciu dni od 22 do 26 sierpnia odbędzie się Octopus Film Festival, czyli jeden z najbardziej nietypowych festiwali filmowych w Polsce. Miejscem wydarzenia jest Stocznia Gdańska, gdzie odbędzie się ponad trzydzieści projekcji filmów najróżniejszych gatunków – od kina klasy B po premiery ambitnych tytułów. Od strony technicznej wydarzenie wspierać będzie firma Epson,...
Media4u rekrutuje z „Mobilną Łodzią”
Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii  „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej w formie multimedialnej, mobilnej i interaktywnej przestrzeni wystawienniczej oraz w Internecie kampanii informacyjno-promocyjnej...
Aparat Nikon i obiektyw AF-S Nikkor z nagrodami EISA 2018/2019
Nikon z przyjemnością informuje, że aparat Nikon D850 i teleobiektyw AF-S NIKKOR 180-400mm f/4E TC1.4 FL ED VR zwyciężyły w kategoriach „Professional DSLR Camera” (profesjonalne lustrzanki cyfrowe) i „Professional Lens” (profesjonalne obiektywy) w sezonie 2018/2019. Nagrody te, przyznawane przez stowarzyszenie EISA (European Imaging and Sound Association), stanowią...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone