logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38PR & Content Communication dla Grupy Prawnej Koksztys

  PR 15.02.2018, przeczytano 553 razy

Do grona klientów 38PR & Content Communication dołączyła jedna z najbardziej doświadczonych polskich kancelarii prawnych – Grupa Koksztys. Do zadań agencji należy strategiczne doradztwo w zakresie komunikacji oraz działania media relations. Osobami odpowiedzialnymi za realizację projektu po stronie agencji są Marta Wróblewska i Ewelina Radowicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-dla-grupy-prawnej-koksztys,35471,artykul.html

Grupa Prawna Koksztys istnieje na rynku od 1992 r. Każdego roku obsługuje ponad 10 tys. klientów. Swoją działalność koncentruje na dwóch filarach - doradztwie prawnym, świadczonym w szczególności dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz całościowym procesie zarządzania wierzytelnościami, z którego korzystają m.in. instytucje finansowe i telekomy.

Kancelaria zatrudnia radców prawnych, adwokatów, prawników i doradców podatkowych, którzy tworzą 120 osobowy zespół. Oferuje pomoc prawną z następujących modułów: Działalność Gospodarcza, Zarządzanie Wierzytelnościami i Egzekucja, Pracownicy i Zatrudnienie, Prawo Publiczne oraz Karne, Zamówienia Publiczne, Podatki. Ponadto zapewnia Pogotowie Prawnicze czynne całą dobę, dostęp do spraw on-line.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764