logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38PR & Content Communication dla Iron Mountain Polska

  PR 29.05.2019, przeczytano 488 razy

38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z liderem rynku zarządzania informacją, archiwizacją i digitalizacją dokumentów – Iron Mountain Polska. Agencja odpowiada za stworzenie całościowej strategii komunikacji marki Iron Mountain w Polsce, kompleksowe działania z zakresu media relations, w tym organizowanie wydarzeń dla mediów, jak również wsparcie projektów marketingowych, employer brandingowych i komunikacji wewnętrznej oraz bieżące doradztwo wizerunkowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-dla-iron-mountain-polska,382664,artykul.html

Po stronie 38PR & Content Communication za działania strategiczne odpowiadają: Zbigniew Badziak (Wiceprezes Zarządu) oraz Martyna Solińska (Dyrektor ds. Obsługi Klientów). Działania operacyjne realizuje 3-osobowy team: Magdalena Galant (PR Manager) oraz Konsultanci: Karina Galli i Krzysztof Szymański.

Iron Mountain Polska świadczy usługi z zakresu zarządzania informacją. Zapewnia kompleksową obsługę firm w zakresie: consultingu procesów po stronie klienta, cyklu życia dokumentów w organizacji oraz ich digitalizacji. Prowadzi działania z zakresu bezpiecznego przechowywania, składowania, archiwizacji oraz niszczenia dokumentacji tradycyjnej i cyfrowej. Firma oferuje dedykowane rozwiązania sektorowe, m.in.: dla branży finansowej i ubezpieczeniowej, służby zdrowia, kancelarii prawnych, a także instytucji publicznych oraz firm geodezyjnych i kartograficznych. Firma jest obecna w Polsce od 25 lat, obsługuje ponad 1800 klientów. W ciągu roku digitalizuje ponad 90 milionów stron dokumentów, a w jej magazynach znajduje się 9 milionów pudeł z dokumentacją.  Iron Mountain Polska jest częścią Iron Mountain Inc. – globalnego lidera w branży zarządzania dokumentami, złożonego w 1951 roku w Livingstone w USA. Firma działa w 46 krajach na 6 kontynentach i notowana jest na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (IRM).

Źródło: Grupa 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764