logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38PR & Content Communication dla 4Flex, Diosminex, Maxibiotic, Sachol

  PR 15.05.2018, przeczytano 965 razy

38PR & Content Communication rozpoczyna działania na rzecz marek 4Flex, Diosminex, Maxibiotic i Sachol należących do Valeant Pharma Poland. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie kampanii contentowych dla marek, obejmujących: działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-dla-4flex%2C-diosminex%2C-maxibiotic%2C-sachol,36510,artykul.html

Valeant Pharma Poland jest częścią międzynarodowego koncernu Valeant Pharmaceuticals International, który pracuje na rzecz ochrony zdrowia ludzi na całym świecie. Spółka w Polsce należy do kluczowych firm rynku farmaceutycznego. Posiada szerokie portfolio produktowe, oferując pacjentom wysokiej jakości preparaty i leki z różnych obszarów terapeutycznych, które są głównie produkowane w Polsce w nowoczesnych fabrykach koncernu: ICN Polfa Rzeszów, Jelfa, Emo. W ofercie Valeanta znajduje się także bogaty asortyment produktów OTC, dostępnych na rynku polskim od wielu lat, znanych i cenionych marek, tj.: 4 Flex, Chlorchinaldin, Diosminex, Maxibiotic czy Sachol.

- Siła marek OTC Valeanta wynika przede wszystkim z wysokiej jakości produktów, pozytywnych, wieloletnich doświadczeń konsumentów z nimi oraz konsekwentnego wsparcia reklamowego (głównie reklama TV). W tym roku postanowiliśmy uzupełnić nasze kampanie telewizyjne działaniami, które zwiększą kontakt z markami poprzez inne kanały dotarcia. Jest to o tyle istotne, że koncentrujemy się obecnie na celach edukacyjnych oraz zależy nam na zbudowaniu silniejszych relacji konsumentów z naszymi markami – komentuje Dorota Borowska, Category Manager OTC - Rozpoczęliśmy współpracę z agencją 38PR & Content Communication, która jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji dla kluczowych marek OTC wraz z planem działań, które mają pomóc w realizacji stawianych celów. Postawiliśmy na współpracę z 38PR & Content Communication, gdyż od samego początku, już na etapie przetargu, zauważyliśmy  ogromnie zaangażowanie agencji, duże doświadczenie i profesjonalizm Zespołu. Doceniliśmy duże zrozumienie oraz pogłębioną wiedzę kategorii produktowych i potrzeb każdej z marek, co zaowocowało stworzeniem kompleksowych, najlepszych naszym zdaniem,  strategii komunikacji, które obecnie wprowadzamy w życie – dodaje.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764