logo
WIADOMOŚCI

38PR & Content Communication dla 4Flex, Diosminex, Maxibiotic, Sachol

Mateusz Zawiślak  PR 15.05.2018, przeczytano 305 razy

38PR & Content Communication rozpoczyna działania na rzecz marek 4Flex, Diosminex, Maxibiotic i Sachol należących do Valeant Pharma Poland. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie kampanii contentowych dla marek, obejmujących: działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-dla-4flex,-diosminex,-maxibiotic,-sachol,36510,artykul.html

Valeant Pharma Poland jest częścią międzynarodowego koncernu Valeant Pharmaceuticals International, który pracuje na rzecz ochrony zdrowia ludzi na całym świecie. Spółka w Polsce należy do kluczowych firm rynku farmaceutycznego. Posiada szerokie portfolio produktowe, oferując pacjentom wysokiej jakości preparaty i leki z różnych obszarów terapeutycznych, które są głównie produkowane w Polsce w nowoczesnych fabrykach koncernu: ICN Polfa Rzeszów, Jelfa, Emo. W ofercie Valeanta znajduje się także bogaty asortyment produktów OTC, dostępnych na rynku polskim od wielu lat, znanych i cenionych marek, tj.: 4 Flex, Chlorchinaldin, Diosminex, Maxibiotic czy Sachol.

- Siła marek OTC Valeanta wynika przede wszystkim z wysokiej jakości produktów, pozytywnych, wieloletnich doświadczeń konsumentów z nimi oraz konsekwentnego wsparcia reklamowego (głównie reklama TV). W tym roku postanowiliśmy uzupełnić nasze kampanie telewizyjne działaniami, które zwiększą kontakt z markami poprzez inne kanały dotarcia. Jest to o tyle istotne, że koncentrujemy się obecnie na celach edukacyjnych oraz zależy nam na zbudowaniu silniejszych relacji konsumentów z naszymi markami – komentuje Dorota Borowska, Category Manager OTC - Rozpoczęliśmy współpracę z agencją 38PR & Content Communication, która jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji dla kluczowych marek OTC wraz z planem działań, które mają pomóc w realizacji stawianych celów. Postawiliśmy na współpracę z 38PR & Content Communication, gdyż od samego początku, już na etapie przetargu, zauważyliśmy  ogromnie zaangażowanie agencji, duże doświadczenie i profesjonalizm Zespołu. Doceniliśmy duże zrozumienie oraz pogłębioną wiedzę kategorii produktowych i potrzeb każdej z marek, co zaowocowało stworzeniem kompleksowych, najlepszych naszym zdaniem,  strategii komunikacji, które obecnie wprowadzamy w życie – dodaje.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Stoisko z Ultima Displays na Festiwalmarketingu.pl
Na tegorocznej edycji targów reklamy Ultima Displays zaprezentuje… swoje stoisko. Celem jest pokazanie odwiedzającym jak proste jest zbudowanie własnej zabudowy targowej, ścianki działowej, wysepki handlowej i wielu innych, kiedy używa się modułów Vector i dodatków Formulate. Tym razem nie będzie to tylko opowieść członka zespołu Ultimy, ale empiryczne doświadczenie,...
Kampania społeczna Proveg
Dnia 22 sierpnia obchodzimy Światowy Dzień Mleka Roślinnego, zapoczątkowany w 2017 przez koalicję organizacji na czele z ProVeg International, międzynarodową organizacją działającą na rzecz świadomości żywieniowej, i platformą Plant Based News. Z tej okazji ProVeg Polska startuje z kampanią społeczną, w ramach której promuje etyczne, zdrowe i przyjazne środowisku...
Carex i Original Source poszerzyli współpracę z Tailor Made PR
PZ Cussons poszerzyło współpracę z Tailor Made PR. Od czerwca agencja przejęła prowadzenie komunikacji w kanałach Social Media dla marek Carex i Original Source. To kolejne rozszerzenie zakresu współpracy po przekazaniu w poprzednim kwartale komunikacji digitalowej marki Luksja w ręce Tailor Made. W ostatnich latach współpraca agencji i PZ Cussons opierała się o działania z...
EISA: najlepszy zakup w kategorii projektor 2018-2019
Tegoroczny tytuł „EISA – najlepszy zakup w kategorii projektor 2018-1019” uzyskał projektor kina domowego BenQ W1700. Tytuł przyznają redaktorzy z ponad 50 specjalistycznych magazynów z 25 krajów Europy, zajmujących się m.in. fotografią, audio i wideo, urządzeniami mobilnymi, zrzeszeni w EISA (European Imaging and Sound Association).Uroczyste wręczenie...
EDP: Onyx 18 najlepszy w zarządzaniu kolorem
Nowy ONYX 18 w momencie europejskiej premiery został uhonorowany przez European Digital Press Association (EDP) tytułem „Najlepszego oprogramowania do zarządzania kolorem”.
 
czwartek 16.08.2018, 148 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone