logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38PR & Content Communication realizuje kampanię Ibis Music

  PR 25.04.2019, przeczytano 724 razy

38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-realizuje-kampanie-ibis-music,382221,artykul.html

Współpraca nawiązana pomiędzy agencją a Grupą Accor obejmuje planowanie i realizację działań w czterech krajach: Polska, Litwa, Czechy i Węgry, w których odbędzie się w sumie pięć wydarzeń muzycznych, organizowanych w hotelach ibis.

Ze strony Grupy Accor za nadzór nad realizacją działań odpowiadają Brand PR,  Events & Sponsoring Manager Poland & Baltic States – Agnieszka Kalinowska oraz Midscale & Economy Segment Manager Eastern Europe – Marcin Szymański, ze strony 38PR & Content Communication – Członek Zarządu, Zbigniew Badziak.

Globalna kampania marki ibis, prowadzona we współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group i Spotify, to w sumie 44 koncerty, które odbędą się w hotelach ibis w 17 krajach. Spośród 88 występujących artystów zostanie wybranych 9, którzy wystąpią na międzynarodowym finale - w strefie marki ibis na Sziget Festival 2019. Na zwycięzcę czeka między innymi możliwość współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group.

Marka ibis stworzyła z muzyki integralną część swoich hoteli. Kampania ibis MUSIC to kolejna odsłona realizowanych konsekwentnie od kilku lat działań skoncentrowanych wokół pasji marki do muzyki.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764