logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38PR & Content Communication realizuje kampanię Ibis Music

  PR 25.04.2019, przeczytano 453 razy

38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-realizuje-kampanie-ibis-music,382221,artykul.html

Współpraca nawiązana pomiędzy agencją a Grupą Accor obejmuje planowanie i realizację działań w czterech krajach: Polska, Litwa, Czechy i Węgry, w których odbędzie się w sumie pięć wydarzeń muzycznych, organizowanych w hotelach ibis.

Ze strony Grupy Accor za nadzór nad realizacją działań odpowiadają Brand PR,  Events & Sponsoring Manager Poland & Baltic States – Agnieszka Kalinowska oraz Midscale & Economy Segment Manager Eastern Europe – Marcin Szymański, ze strony 38PR & Content Communication – Członek Zarządu, Zbigniew Badziak.

Globalna kampania marki ibis, prowadzona we współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group i Spotify, to w sumie 44 koncerty, które odbędą się w hotelach ibis w 17 krajach. Spośród 88 występujących artystów zostanie wybranych 9, którzy wystąpią na międzynarodowym finale - w strefie marki ibis na Sziget Festival 2019. Na zwycięzcę czeka między innymi możliwość współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group.

Marka ibis stworzyła z muzyki integralną część swoich hoteli. Kampania ibis MUSIC to kolejna odsłona realizowanych konsekwentnie od kilku lat działań skoncentrowanych wokół pasji marki do muzyki.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764