logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38PR & Content Communication startuje z działaniami dla marki Laveo

  PR 21.12.2018, przeczytano 558 razy

Choć rok powoli dobiega końca, agencja 38PR & Content Communication nie zwalnia tempa i wciąż powiększa portfolio swoich klientów. W grudniu do ich grona dołączyła polska marka Laveo, oferująca designerską armaturę łazienkową i kuchenną, która powierzyła agencji kontakty z mediami, wysyłki kreatywne, organizację wydarzeń specjalnych oraz współpracę z influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-startuje-z-dzialaniami-dla-marki-laveo,380599,artykul.html

Laveo to młoda, polska marka oferująca szeroki asortyment produktów łazienkowych i kuchennych, wśród których znaleźć można m.in. baterie, zlewozmywaki, natryski, odpływy liniowe czy okapy. Choć obecna jest na polskim rynku od blisko 10 lat, dopiero teraz zdecydowała się powierzyć działania komunikacyjne zewnętrznej agencji PR. Do współpracy zaprosiła 38PR & Content Communication, która posiada wieloletnie doświadczenie m.in. w działaniach na rzecz klientów z branży wnętrzarskiej. Za komunikację marki po stronie agencji odpowiadają: działania strategiczne – Katarzyna Życińska, Prezes agencji; działania operacyjne – Magdalena Galant, PR Manager oraz Maciej Majzner, Specjalista ds. PR.

Laveo to polska marka produktów wyposażenia wnętrz stworzona z myślą o tych, którzy cenią sprawdzoną jakość i nowoczesny design. Powstała w 2009 roku. W asortymencie marki dostępne są: baterie łazienkowe, natryski, baterie zlewozmywakowe, zlewozmywaki granitowe, okapy. Producent oferuje także akcesoria łazienkowe i kuchenne.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764