Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od lipca 2018 roku agencja 38PR & Content Communication odpowiada za wprowadzenie marki w świat mediów.
Właścicielem marki KAPPALA jest firma KEN System. Jej twórcy posiadają 20-letnie doświadczenie w produkcji urządzeń z kompozytu. Od 2 lat zajmują się produkcją wysokiej klasy umywalek kompozytowych, dążąc do uzyskania jak najwyższej jakości oferowanych produktów.
„W odpowiedzi na nowoczesne trendy, z zamiłowania do prostoty formy i z przekonania, że łazienka to idealna przestrzeń dla designu, powstała marka KAPPALA. Oferujemy wysokie jakościowo umywalki z kompozytu, w myśl zasady: prostota to atut, biel to kolor, a kształt to czystość formy. Intensywnie rozwijamy sieć sprzedaży, spotykając się z bardzo pozytywnymi komentarzami ze strony sklepów oferujących armaturę łazienkową. Dojrzeliśmy też do tego, by podjąć działania komunikujące naszą markę w mediach, stąd decyzja o współpracy z agencją 38PR & Content Communication” – powiedział Marcin Kapala, dyrektor zarządzający marki KAPPALA.
Źródło: 38PR & Content Communication