logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38PR & Content Communication zajmie się komunikacją marek Contigo i Pacsafe

  PR 31.01.2019, przeczytano 643 razy

38PR & Content Communications nie zwalnia tempa i powiększa portfolio swoich klientów. Do ich grona dołączyły znane na całym świecie, a obecne w Polsce od ponad 10 lat marki Contigo i Pacsafe. Dzięki wyłącznemu dystrybutorowi, łódzkiej firmie Red Bird, liderzy swoich kategorii są od lat obecni na polskim rynku. O komunikację tych cenionych marek zadba 38PR & Content Communication. W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z influencerami, wsparcie przy organizacji wydarzeń dla mediów, a także doradztwo na etapie prowadzonych działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/38pr-and-content-communication-zajmie-sie-komunikacja-marek-contigo-i-pacsafe,381037,artykul.html

Po stronie 38PR & Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji, a działaniami operacyjnymi zajmują się Aleksandra Trzcińska, PR Manager oraz Aleksandra Morawska, starszy specjalista ds. PR.

Pacsafe to producent toreb i plecaków antykradzieżowych. Obecnie produkty marki są uznawane za jedne z najbezpieczniejszych rozwiązań podróżnych na rynku. Firma Pacsafe powstała na bazie doświadczeń jej twórców – Roba Schiplera i Magnusa McGlashana, którzy u progu swojej dorosłości, wyruszyli w studencką podróż, a ich cały dobytek mieścił się w jednym plecaku. W czasie podróży wpadli na pomysł, jak połączyć bezpieczeństwo z chęcią przeżywania przygód, dlatego opatentowali szereg zabezpieczeń przeciwkradzieżowych. Większość z oferowanych przez Pacsafe bagaży i akcesoriów wyposażone jest w metalowe siatki, które uniemożliwiają przecięcie ich z boku lub od frontu, a także w metalowe linki ukryte w paskach, dające możliwość przypięcia ich do stałego elementu konstrukcyjnego np. barierki. Dzięki temu złodziej nie dokona kradzieży okazjonalnej. Wśród stosowanych zabezpieczeń przeciwkradzieżowych znajdziemy również: podwójne spirale zamków, blokady suwaków, pomysłowe klamry i zapięcia oraz strefy ochrony cyfrowej RFIDsafe, które chronią przed nieautoryzowanym zeskanowaniem kart płatniczych i dokumentów.

ilustracjastrzałka

Contigo jest producentem kubków termicznych, butelek na wodę oraz kubków dziecięcych. Unikalne technologie gwarantują szczelność, termikę, a także powodują, że akcesoria są łatwe i przyjazne w użyciu. Wszystkie produkty są wolne od szkodliwego dla człowieka BPA (bisfenolu).

ilustracjastrzałka

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764