logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3DFX – drugi numer magazynu o grafice 3D już na rynku

  PR 19.02.2008, przeczytano 3841 razy
ilustracjastrzałka

Grafika 3D otwiera przed czytelnikami kolejne zakątki. Na rynku pojawił się drugi numer magazynu o technikach tworzenia animacji, modelowaniu, produkcji i postprodukcji – 3DFX. Poznacie w nim przede wszystkim Nicole Bonnet – agentkę FBI z gry Art of Murder i nauczycie się jak sprawić, aby jej ruchy były bardzo realistyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3dfx--drugi-numer-magazynu-o-grafice-3d-juz-na-rynku,6821,artykul.html

Od 15 lutego czeka na Was kolejny numer magazynu. Znajdziecie go w największych salonach prasowych i w sklepie internetowym www.buyitpress.com

Drugie wydanie 3DFX cechuje dość duża różnorodność. Prócz kontynuacji tutoriali w 3DS Max i Bryce z poprzedniego numeru znajdziecie making of w Blenderze, odmienne zastosowanie Guide Hairs w XSI, Clay Render w Maya i obszerny artykuł o oświetleniu globalnym w Vray. Poza tym w numerze więcej recenzji, więcej trików i większy test konsumencki. Tym razem graficy wzięli pod lupę najbardziej zaawansowane technologicznie myszki komputerowe – sami oceńcie, która z nich spełni Wasze oczekiwania.

Główną postacią tego numeru 3DFX jest Nicole Bonnet – agentka FBI. Jej twórcy, graficy z City Interactive nauczą czytelników na jej przykładzie jak dołączyć dodatkowe kości szkieletu aby postać zachowywała się bardziej naturalnie. Aby ułatwić pracę nad tutorialami zamieszczono na CD2 filmy instruktażowe bez dźwięku a na stronie WWW znajdą się wszystkie potrzebne do ćwiczeń screeny. Również na tej płycie nowość - zdjęcia referencyjne walczącej Jane, które ułatwią modelowanie postaci.

Razem z firmą Autodesk, pismo świętuje wydanie nowej wersji 3DS Maxa. Na CD2 znajdziecie filmy multimedialne, które przybliżą zmiany jakie dokonały się w aplikacji. Na pięciu kilkuminutowych filmach lektor wymienia główne nowości wprowadzone do programu. W magazynie również znajdziecie recenzję 3DS Max 2008 napisaną na podstawie wersji edukacyjnej. Na CD1 umieszczono ciąg dalszy kursu instruktażowego będący dopełnieniem części pierwszej z poprzedniego numeru. Oba krążki autorstwa Damiana Majcherka stanowią kompendium wiedzy dotyczącej podstaw tworzenia w programie 3DS Max.

Aktualne informacje o magazynie, screeny oraz przykładowe artykuły do pobrania można znaleźć na stronie internetowej www.3dfxmag.pl oraz zapisując się na newsletter magazynu.

Źródło: .psd


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: psd

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764