logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3M: filtry prywatyzujące na monitory LCD

   17.04.2003, przeczytano 1060 razy

Zapewnienie prywatności i ochrona poufnych informacji - tak właśnie w kilku słowach można opisać główne zalety filtrów prywatyzujących 3M na monitory.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3m%3A-filtry-prywatyzujace-na-monitory-lcd,1588,artykul.html

Dzięki filtrowi prywatyzującemu, tylko użytkownik monitora widzi dane prezentowane na jego ekranie. Jest to szczególnie istotne dla pracowników działów finansowych, personalnych, a także osób pracujących na komputerze przenośnym podczas podróży. Z filtrów korzysta się też wszędzie tam, gdzie konieczna jest ochrona danych osobowych klientów – a więc w bankach, hotelach oraz instytucjach publicznych.

Cały sekret filtrów prywatyzujących tkwi w unikatowej, opatentowanej przez 3M technologii mikrożaluzji. Sprawia ona, że choć użytkownik monitora widzi wyraźny obraz, to już osoby patrzące z boku widzą jedynie czarny ekran. W ofercie 3M dostępne są filtry prywatyzujące w różnych rozmiarach na monitory standardowe, notebooki oraz nowość – filtry prywatyzujące na monitory LCD ( przekątne 14.1”, 15”, 17” oraz 18”). Dodatkową zaletą jest także fakt, iż filtry te nie wymagają specjalnego montażu.

Ceny filtrów prywatyzujących 3M dla monitorów LCD lub notebooków: model 14,1” – 340 PLN, 15” – 370 PLN, 17” – 500 PLN, 18” – 540 PLN (ceny detaliczne netto dla klienta końcowego).

Źródło informacji: 3M

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764