logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3M Car Wrap Convention 2016: Nowości w car wrappingu

  PR 13.04.2016, przeczytano 1872 razy
ilustracjastrzałka

Car wrapping - czyli zmiana koloru auta za pomocą folii graficznych, coraz silniej zaznacza swoją obecność zarówno wśród przedstawicieli branży reklamowej, jak i auto detailingu. Z tej okazji firma 3M zorganizowała specjalne spotkanie - 3M Car Wrap Convention, poświęcone przyszłości tej dyscypliny w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3m-car-wrap-convention-2016%3A-nowosci-w-car-wrappingu,28163,artykul.html

11 kwietnia 2016 pod Warszawą odbyło się 3M Car Wrap Convention – wydarzenie poświęcone polskiemu car wrappingowi. Spotkanie było okazją, by wspólnie z ekspertami z branży, profesjonalnymi aplikatorami, trenerami oraz przedstawicielami niemal 20 firm związanych z aplikacją folii w Polsce, porozmawiać na temat produktów, rozwiązań i rozwoju car wrappingu w Polsce.

Podczas wydarzenia ogłoszono m.in. przejęcie przez firmę 3M producenta rozwiązań gwarantujących całkowite bezpieczeństwo przy cięciu folii - Knifeless Tape Systems. Zaprezentowano także nową folię 3M Wrap Film z serii 1380.

- Nowa folia to odpowiedź na rosnące wymagania aplikatorów, którym zależy na produkcie pozwalającym na aplikację w najgłębszych przetłoczeniach i zapewniającym doskonałe pozycjonowanie i repozycjonowanie. Nowy produkt to ulepszona wersja folii z serii 1080, dzięki której na zeszłorocznych targach Moto-Show w Krakowie udało się ustanowić nowy rekord Guinnessa w najszybszej zmianie koloru auta – powiedziała Martyna Taczanowska z działu Commercial Solutions w 3M Poland.

W ramach wydarzenia wystąpił także jeden z autorów nowego rekordu Guinnessa – aplikator Rafał Żmuda, który zapowiedział otwarcie The Wrap Center – pierwszego centrum szkoleniowego 3M w Europie Środkowo-Wschodniej. Jeden z najlepszych aplikatorów, nie tylko w Polsce, ale i na świecie, w swoim wystąpieniu opowiedział także o zaletach car wrappingu.

- Całkowita zmiana koloru pojazdu nie świadczy o kaprysie użytkownika auta, ale o pewnym prestiżu. To proces odwracalny, całkowicie bezpieczny dla oryginalnego lakieru samochodu, a szeroki wachlarz kolorystyczny folii daje wręcz nieograniczone możliwości kombinacji i dostosowania koloru auta do indywidualnych potrzeb. Cieszy mnie, że coraz więcej osób w Polsce. dowiaduje się czym jest car wrapping i czym różni się od tradycyjnych form zmiany koloru auta, takich jak np. lakierowanie. – powiedział Rafał Żmuda, certyfikowany trener z programu 3M Endorsed Vehicle Graphics Installer, właściciel firmy WRAPTOR.

Swoje wystąpienie podczas 3M Car Wrap Convention miało także dwóch zagranicznych gości związanych z rynkiem aplikacji folii - Marcio Oliviera, globalny szkoleniowiec z ponad 30-letnim doświadczeniem w zmianie koloru auta, a także Mike Smith, pełniący funkcję Global Portfolio Managera, odpowiedzialnego za produkty do car wrappingu w 3M na świecie.

Na koniec 3M Car Wrap Convention odbył się wspólny pokaz aplikacji na żywo Rafała Żmudy i Marcio Oliviery, przy użyciu nowej folii graficznej 3M.

Więcej informacji na temat wydarzenia i rozwiązań 3M dla aplikatorów można znaleźć na stronie www.3Mcentruminspiracji.pl.

Źródło: 3M

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764