logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3M na Rema Days – 3M Wrap!t Show

  PR 04.02.2020, przeczytano 989 razy
ilustracja

3M będzie obecne na międzynarodowych targach reklamy i druku Rema Days! Podczas trwania eventu w dniach 12-14 lutego, na uczestników czekać będzie moc atrakcji – warsztaty Car Wrap Design z Rafałem Żmudą certyfikowanym trenerem 3M, projektantem Michałem Małachowskim oraz Piotrem Kaczyńskim właścicielem jednej z największych w Polsce certyfikowanej drukarni 3M, przedstawienie innowacyjnych rozwiązań, prezentacja zastosowań folii na nietypowych powierzchniach oraz konkurs Wrap!t Show. Dodatkowo, zostanie zaprezentowana nowość – folia do zmiany koloru auta 3M serii 2080.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3m-na-rema-days-%E2%80%93-3m-wrap%21t-show,385553,artykul.html

W dniach 12-14 lutego, odbędzie się nowa odsłona stworzonego przez firmę 3M konkursu Wrap!t, pod nazwą Wrap!t Show. W zawodach udział weźmie 5 drużyn, złożonych z aplikatorów posiadających certyfikat 3M Endorsed/ Preffered Installer.  Dla wszystkich zwiedzających oznacza to możliwość obserwowania mistrzów podczas oklejania sportowego auta ALPINA A110 autorskimi projektami. Co ważne, wszystkie realizacje będzie można oceniać poprzez głosowanie na stronie konkursu www.wrapitring.pl. Projekty zadruków, wykonane przez uczestników zostaną wydrukowane przez certyfikowaną drukarnię DPSdruk.pl.

Nad przebiegiem zawodów czuwać będzie Rafał Żmuda – jedyny certyfikowany trener 3M w Polsce i światowej klasy specjalista, członek międzynarodowego stowarzyszenia Masters of Branding, sędzia konkursowy w ramach SEMA Show w Las Vegas. Rafał opowie również o wszystkim, co wiąże się z procesem szkolenia i zdobywania wiedzy w zakresie oklejania pojazdów. Dodatkowo, wspólnie z Michałem Małachowskim, znanym na całym świecie projektantem, kreatorem trendów i twórcą nietuzinkowych projektów grafik samochodowych, oraz Piotrem Kaczyńskim, właścicielem agencji reklamowej AR Contact i jednej z największych w Polsce certyfikowanej drukarni 3M oferującej wydruki na foliach 3M ze specjalną gwarancją MCS, zaprezentuje w teorii i praktyce profesjonalną aplikację folii podczas warsztatów Car Wrap Design.

Podczas targów uczestnicy będą mogli wziąć udział w warsztatach, w trakcie których certyfikowani aplikatorzy okleją folią 3M LX480 ścianę z tynkiem strukturalnym, a to wszystko za sprawą innowacyjnej technologii, pozwalającej na dopasowanie się folii nawet do najbardziej wymagających powierzchni.

Relacje z działań 3M na Rema Days oraz konkursu będą udostępniane w czasie wydarzenia na oficjalnym kanale The Wrap Center na Facebooku (livestream).

Na stanowisku 3M podczas targów Rema Days 2020 (M9 w hali F), przedstawione zostaną najnowsza kolory folii do zmiany koloru auta 3M serii 2080. Nowy produkt powstał dzięki połączeniu doświadczenia instalatorów i sprawdzonej technologii z poprzednich serii. Eksperci opowiedzą o foliach graficznych 3M IJ180mC, a ponadto uczestnicy targów będą mogli zobaczyć 3M Knifeless, taśmy do aplikacji folii, które umożliwiają pracę z precyzją plotera bez ryzyka uszkodzenia lakieru oklejanego produktu, np. karoserii samochodu.

3M wspólnie z partnerami – Certyfikowaną Drukarnią Wielkoformatową DPSdruk.pl, oferującą wydruki z gwarancją 3M MCS oraz Certyfikowanym Centrum Szkoleniowo- Egzaminacyjnym 3M – The Wrap Center, zaprasza do swojej strefy na 3 dni niezapomnianych wrażeń i atrakcji. Stoisko 3M na targach Rema Days 2020 będzie można odwiedzić w dniach 12-14 lutego (stoisko M9, hala F).

Źródło: 3M

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764