logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3M na Rema Days – 3M Wrap!t Show

  PR 04.02.2020, przeczytano 1010 razy
ilustracja

3M będzie obecne na międzynarodowych targach reklamy i druku Rema Days! Podczas trwania eventu w dniach 12-14 lutego, na uczestników czekać będzie moc atrakcji – warsztaty Car Wrap Design z Rafałem Żmudą certyfikowanym trenerem 3M, projektantem Michałem Małachowskim oraz Piotrem Kaczyńskim właścicielem jednej z największych w Polsce certyfikowanej drukarni 3M, przedstawienie innowacyjnych rozwiązań, prezentacja zastosowań folii na nietypowych powierzchniach oraz konkurs Wrap!t Show. Dodatkowo, zostanie zaprezentowana nowość – folia do zmiany koloru auta 3M serii 2080.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3m-na-rema-days-%E2%80%93-3m-wrap%21t-show,385553,artykul.html

W dniach 12-14 lutego, odbędzie się nowa odsłona stworzonego przez firmę 3M konkursu Wrap!t, pod nazwą Wrap!t Show. W zawodach udział weźmie 5 drużyn, złożonych z aplikatorów posiadających certyfikat 3M Endorsed/ Preffered Installer.  Dla wszystkich zwiedzających oznacza to możliwość obserwowania mistrzów podczas oklejania sportowego auta ALPINA A110 autorskimi projektami. Co ważne, wszystkie realizacje będzie można oceniać poprzez głosowanie na stronie konkursu www.wrapitring.pl. Projekty zadruków, wykonane przez uczestników zostaną wydrukowane przez certyfikowaną drukarnię DPSdruk.pl.

Nad przebiegiem zawodów czuwać będzie Rafał Żmuda – jedyny certyfikowany trener 3M w Polsce i światowej klasy specjalista, członek międzynarodowego stowarzyszenia Masters of Branding, sędzia konkursowy w ramach SEMA Show w Las Vegas. Rafał opowie również o wszystkim, co wiąże się z procesem szkolenia i zdobywania wiedzy w zakresie oklejania pojazdów. Dodatkowo, wspólnie z Michałem Małachowskim, znanym na całym świecie projektantem, kreatorem trendów i twórcą nietuzinkowych projektów grafik samochodowych, oraz Piotrem Kaczyńskim, właścicielem agencji reklamowej AR Contact i jednej z największych w Polsce certyfikowanej drukarni 3M oferującej wydruki na foliach 3M ze specjalną gwarancją MCS, zaprezentuje w teorii i praktyce profesjonalną aplikację folii podczas warsztatów Car Wrap Design.

Podczas targów uczestnicy będą mogli wziąć udział w warsztatach, w trakcie których certyfikowani aplikatorzy okleją folią 3M LX480 ścianę z tynkiem strukturalnym, a to wszystko za sprawą innowacyjnej technologii, pozwalającej na dopasowanie się folii nawet do najbardziej wymagających powierzchni.

Relacje z działań 3M na Rema Days oraz konkursu będą udostępniane w czasie wydarzenia na oficjalnym kanale The Wrap Center na Facebooku (livestream).

Na stanowisku 3M podczas targów Rema Days 2020 (M9 w hali F), przedstawione zostaną najnowsza kolory folii do zmiany koloru auta 3M serii 2080. Nowy produkt powstał dzięki połączeniu doświadczenia instalatorów i sprawdzonej technologii z poprzednich serii. Eksperci opowiedzą o foliach graficznych 3M IJ180mC, a ponadto uczestnicy targów będą mogli zobaczyć 3M Knifeless, taśmy do aplikacji folii, które umożliwiają pracę z precyzją plotera bez ryzyka uszkodzenia lakieru oklejanego produktu, np. karoserii samochodu.

3M wspólnie z partnerami – Certyfikowaną Drukarnią Wielkoformatową DPSdruk.pl, oferującą wydruki z gwarancją 3M MCS oraz Certyfikowanym Centrum Szkoleniowo- Egzaminacyjnym 3M – The Wrap Center, zaprasza do swojej strefy na 3 dni niezapomnianych wrażeń i atrakcji. Stoisko 3M na targach Rema Days 2020 będzie można odwiedzić w dniach 12-14 lutego (stoisko M9, hala F).

Źródło: 3M

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764