logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3M Science. Applied to Life - nowa odsłona marki 3M

  PR 14.03.2015, przeczytano 2832 razy
ilustracjastrzałka

Firma 3M wystartowała z nową korporacyjną platformą marki - 3M Science. Applied to Life. Skupia się ona na sposobie w jaki nauka 3M wpływa na otaczający nas świat. Nowa platforma umożliwia realizację strategii biznesowej firmy, pokazując jak szerokie zastosowanie mają produkty 3M w poszczególnych sektorach. Od szklanych mikrokulek 3M w samochodach, przez stetoskop z funkcją Bluetooth w gabinecie lekarskim, folię odblaskową, która zapewnia bezpieczeństwo na drodze, kończąc na technologii, która zwiększa poziom jasności ekranów w urządzeniach elektronicznych używanych przez konsumentów każdego dnia - nowa platforma zmienia tradycyjne postrzeganie marki 3M.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3m-science.-applied-to-life---nowa-odslona-marki-3m,24217,artykul.html

- Nauka i współpraca stanowią źródło wszystkiego co tworzymy w 3M, tak aby życie stawało się lepsze. Poprzez nową platformę chcemy zaskakiwać i inspirować obecnych i przyszłych klientów pokazując im w jak wielu obszarach nauka 3M jest obecna w ich życiu – powiedział Jesse Singh, wiceprezes działu Sprzedaży i Marketingu w 3M. – Inwestycja w nową platformę jest kolejnym krokiem który będzie wspierał strategię biznesową 3M, wzmocni doświadczenia naszych klientów i zwiększy świadomość marki w każdym z obszarów naszego działania, tak aby wypracować dodatkowy wzrost firmy na świecie.

Premiera platformy 3M Science. Applied to Life oparta jest na kampanii wykorzystującej działania digitalowe. Zaprojektowana została aby zainspirować zarówno obecnych jak i przyszłych klientów marki. Głównym elementem kampanii będzie seria krótkich materiałów video, które pokażą jak w nieoczekiwany i efektywny sposób nauka 3M ułatwia życie. Odświeżony zostanie także wygląd strony internetowej www.3M.com, a udoskonalone funkcje wyszukiwania i nawigacji ułatwią poruszanie się po witrynie. Nowa strona zostanie również wyposażona w specjalny dział 3M Newsroom, w którym będą publikowane materiały ukazujące historie poświęcone nauce 3M.

Na platformę 3M Science. Applied to Life. składa się także nowy system wizualny. Łącząc doświadczenie 3M z dziedziny marketingu i projektowania, za pomocą koloru, tekstury i innych graficznych efektów odświeżono stronę wizualną marki. Pod tym kątem zostaną dostosowane wszystkie kanały cyfrowe 3M oraz kanały komunikacji.

- Jestem przekonany, że nowa odsłona marki i towarzysząca jej kampania wizerunkowa pozytywnie wpłynie na rozpoznawalność 3M w Polsce. Dzięki platformie 3M Science. Applied to Life możemy inspirować klientów i pokazywać jak szerokie zastosowania w różnych branżach niesie ze sobą nauka 3M. Nowa odsłona to nie tylko zmiana wizualna. To także nowe przekazy i pozycjonowanie marki jakie chcemy promować poprzez intensywne działania komunikacyjne zaplanowane także w Polsce – powiedział Sebastian Arana, Dyrektor Zarządzający 3M Poland.

Jednym z elementów globalnej premiery nowej platformy 3M, będzie obecność firmy na targach SXSWi w Austin (Teksas). Odwiedzając specjalne stoisko 3M LifeLab uczestnicy będą mogli doświadczyć w jaki sposób nauka 3M jest obecna w ich codziennym życiu. Stoisko stworzone w całości z produktów i materiałów 3M, zaprojektowane przez nowojorskie studio SOFTlab, stanowi jedyny w swoim rodzaju pokaz możliwości nauki 3M.

Stoisko 3M LifeLab na targach SXSW będzie zlokalizowane w Brush Square Park i dostępne dla zwiedzających od 15 marca w godzinach 10:00-18:00. Obecni na miejscu naukowcy z 3M będą prowadzić warsztaty i pokazy, prezentujące jak nauka 3M wpływa na życie.

Dzięki współpracy z telewizją MTV na targach SXSW firma 3M pokaże także jak można połączyć świat muzyki i nauki. W trakcie występu DJ TOKiMONSTA wykorzysta w utworach dźwięki pracy swojego serca, rejestrowane poprzez elektroniczny stetoskop 3M Litmann, z funkcją łączenia i przesyłania danych przez Bluetooth.

Więcej informacji na temat nowej platformy można znaleźć pod adresem www.3M.com, obserwując kanał @3M na Twitterze lub dołączając do dyskusji z hastagiem #LifeWith3M.

Źródło: 3M

www.3m.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764