logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3M zaprasza na RemaDays i II edycję mistrzostw 3M Wrap!t Ring

  PR 08.02.2019, przeczytano 540 razy
ilustracjastrzałka

3M zaprasza do swojej strefy na tegorocznych międzynarodowych targach reklamy i druku Rema Days! W dniach 13-15 lutego, w strefie marki, odbędą się mistrzostwa 3M Wrap!t Ring #2 oraz prezentacje najnowszych rozwiązań produktowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3m-zaprasza-na-remadays-i-ii-edycje-mistrzostw-3m-wrap%21t-ring,381159,artykul.html

W ramach stanowiska 3M na Rema Days 2019 (O9 w hali F) prezentowane będą najnowsze kolory w palecie folii do zmiany koloru pojazdu z serii 3M 1080, w tym nowy typ folii w ofercie - chrom. Eksperci opowiedzą o foliach graficznych 3M IJ180mC, ekologicznej 3M Envision 480mC oraz o odblaskowej folii do zadruku IJ780mC. Ponadto, uczestnicy targów będą mogli zobaczyć w akcji taśmy tnące folię 3M Knifeless, które umożliwiają pracę bez ryzyka uszkodzenia oklejanej powierzchni, np. karoserii samochodu.

W dniach 13-14 lutego, podczas drugiej edycji międzynarodowych mistrzostw 3M Wrap!t Ring, 14 aplikatorów z Polski i Ukrainy zmierzy się w zawodach oklejania Audi R8 foliami 3M. Dla wszystkich zwiedzających oznacza to możliwość obejrzenia na żywo całego procesu oklejania samochodu, a także kibicowania zespołom poprzez wzięcie udziału w ocenie projektów. Drużyny mierzą się w dwóch kategoriach – technicznej (sędziowanej przez ekspertów 3M) oraz wizualnej (ocena internautów na stronie www.wrapitring.pl).

Zawody nadzoruje Rafał Żmuda – certyfikowany trener 3M i światowej klasy specjalista, członek międzynarodowego stowarzyszenia Masters of Branding, sędzia konkursowy w ramach SEMA Show w Las Vegas. Na stoisku będzie można nie tylko śledzić zawodników, ale również dowiedzieć się wszystkiego, co wiąże się z procesem szkolenia i zdobywania wiedzy w zakresie oklejania pojazdów. Projekty oklejenia są autorstwa aplikatorów a zadruk folii na konkurs Wrap!t Ring #2 przygotowuje Certyfikowana Drukarnia Wielkoformatowa DPSdruk.pl.

Ostatniego dnia targów czeka nas kolejna dawka wrażeń w postaci całościowej zmiany koloru auta Audi R8, którą w 3 godziny wykonają na stoisku aplikatorzy 3M Endorsed oraz 3M Preferred z DPSdruk.pl. Finalny projekt będzie można oglądać w pełnej krasie około godziny 13. Piątek, to również dzień otwartych konsultacji w The Wrap Center oraz pokazy aplikacji folii na różne nietypowe powierzchnie.

Relacje z działań 3M na Rema Days oraz konkursu będą dostępne w czasie wydarzenia na oficjalnym kanale The Wrap Center na Facebook (livestream), a następnie na 3MCentrumInspiracji.pl. Dodatkowo, przygotowany jest specjalny odcinek 3M Studio z odpowiedziami na pytania w zakresie aplikacji folii zadawane przez widzów (www.engage.3m.com/3Mstudio). Jest to platforma edukacyjna stworzona dla profesjonalistów, którzy poszukują przydatnej wiedzy praktycznej oraz teoretycznej. Niemniej każdy zainteresowany tą tematyką może zarejestrować się na platformie i korzystać z materiałów udostępnianych przez 3M.

3M wspólnie z partnerami – Certyfikowaną Drukarnią Wielkoformatową DPSdruk.pl, oferującą wydruki z gwarancją 3M MCS oraz Certyfikowanym Centrum Szkoleniowo- Egzaminacyjnym 3M – The Wrap Center, zaprasza do swojej strefy na 3 dni niezapomnianych wrażeń.

Zachęcamy do odwiedzenia stoiska 3M na targach Rema Days 2019 w dniach 13-15 lutego (stoisko O9, hala F) oraz do zapoznania się z materiałami informacyjnymi na 3MCentrumInspiracji.pl.

Źródło: 3M

www.3m.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Real Time Marketing w wydaniu KFC
Jeśli pod tym postem będzie 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów! Tak marka KFC w swoim poście na facebooku nawiązała do dzisiejszego święta - Światowego Dnia Emoji.
Carrefour: Przynieś swoje opakowanie do marketu
Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza możliwość zakupów produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań, na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce. Akcji towarzyszy kampania informacyjna dla klientów.
Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover
Trwa projekt społeczny Land Rover na polskim rynku, którym marka inspiruje i angażuje kobiety do zaznaczenia swoich osiągnięć i siły. “Evoque - I’m on the move” to akcja, którą agencja Labcon (Group One) kontynuuje rozpoczętą w marcu komunikację skierowaną do nowoczesnych kobiet. Ambasadorkami akcji są: Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina...
Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy...
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764