logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3rd Internatiolal Conference Sistrade 2014

  PR 07.01.2015, przeczytano 644 razy
ilustracjastrzałka

Prawie setka międzynarodowych gości uczestniczyła na konferencji STRIVING FOR EXCELENCE, która odbyła się w dnia 19 grudnia 2014 w Porto w Port Authority.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3rd-internatiolal-conference-sistrade-2014,23610,artykul.html

Prelegentami podczas konferencji byli przyjaciele, klienci oraz partnerzy SISTRADE, mianowicie Symington, Graphic Engineering, Falcon, JP Sá Couto, XC-Consultores, AUREN, PrintMediaPartners, Technology Centre INEGI.  Tematyka konferencji nawiązywała do nowych technologii, które będą miały istotne znaczenie w 20015 roku:

  • How to be number one (Symington)
  • Eco-efficiency / Sustainability (INEGI/IDEPA)
  • Plant construction, process & software management (Graphic Engineering)
  • Track & Trace on demand (FALCON)
  • MES - Success Case Study (JP Sá Couto)
  • Lean to Win (XC –Consultores)
  • Sistrade New Features (SISTRADE)
  • Electronic Invoices (AUREN)
  • New markets, new opportunities (PrintMediaPartners)

Prelekcje były adresowane do kilkudziesięsiu gości z przemysłu poligraficznego, centrów technologicznych oraz przedstawicieli mediów. 


SISTRADE jest producentem i dostawcą zintegrowanych systemów informatycznych klasy MIS/ERP adresowanych głównie dla przemysłu poligraficznego i opakowaniowego. System w pełni jest oparty na przeglądarce internetowej. Konferencja była zwieńczeniem tygodniowych sesji szkoleniowych ukierunkowanych na pracowników, partnerów oraz klientów firmy SISTRADE. Celem treningów było podniesienie zarówno kwalifikacji pracowników oraz przedpremierowy pokaz nowości, które pojawią się niebawem w 2015 roku. 

Konferencja Striving for Excelence, to przede wszystkim doskonałe miejsce multikulturowego networkingu pomiędzy przedstawicielemi z sektora poligraficznego, reprezentującego różne środowiska. Każdy dzień treningu zwieńczony był atrakcjami oferowanymi przez urzekające miasto Porto. 

Kolejna edycja już w grudniu 2015.

Źródło: SISTRADE

www.sistrade.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764