logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4 edycja kuchnia+ food film fest: rusza kampania promocyjna

  PR 17.10.2012, przeczytano 868 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła multimedialna kampania promującą czwarty przegląd filmów kulinarnych kuchnia+ food film fest, który odbędzie się w dniach 26-28 października w trzech miastach jednocześnie: w Warszawie, Poznaniu i Gdyni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4-edycja-kuchnia%2B-food-film-fest%3A-rusza-kampania-promocyjna,16971,artykul.html

Kampania reklamowa wykorzystująca telewizję, kina, prasę, outdoor i internet potrwa do końca października.
 
Bazą promocji jest kampania outdoorowa, która obejmie citilighty, plakaty oraz reklamy w środkach komunikacji publicznej w Warszawie, Poznaniu i w Gdyni. Zwiastun przeglądu pojawi się w kanałach telewizyjnych spółki CANAL+ Cyfrowy oraz kinach festiwalowych. Kampanię ATL wspierają działania PR w mediach tradycyjnych i internecie, w tym na profilu kuchni+ na facebooku.

Tegoroczna edycja imprezy intensywnie promowana jest na antenie kuchni+. Widzowie przez cały październik mogą oglądać filmy pokazywane na przeglądzie w ubiegłych latach, m.in. „Film o piwie”, „Historię zażartego Pete’a” czy „Ostatnią wieczerzę”.
 
Motywem przewodnim koncepcji kreatywnej kuchnia+ food film fest przygotowanej przez dział Kreacji CANAL+ Cyfrowy są trzy key visuale promujące hitowe filmy kolejnych dni imprezy. Za promocję wydarzenia w social mediach odpowiada agencja Think Kong. Kampanię koordynuje dział marketingu kanałów tematycznych CANAL+ Cyfrowy. Za zakup powierzchni reklamowej odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia. Kampania outdoorowa pojawi się w przeważającej mierze na nośnikach Clear Channel – patrona medialnego FFF.

Podczas tegorocznej edycji kuchnia+ food film fest zostanie zaprezentowanych 15 filmów z Europy, Ameryki Północnej i Azji. Dzięki współpracy z PAH po raz pierwszy w historii przeglądu organizatorzy zaproponują widzom bezpłatny pokaz dokumentu pt. „Spragniony świat”, który porusza problem braku dostępu do wody pitnej. Aż trudno uwierzyć, że w XXI wieku co ósmy mieszkaniec Ziemi cierpi z powodu pragnienia i chorób wywołanych spożywaniem zanieczyszczonej wody! Darmowe seanse odbędą się w Warszawie, Poznaniu i Gdyni w sobotę, 27 października o godzinie 13:00.

Imprezie towarzyszyć będą liczne atrakcje: spotkania z bohaterami i twórcami filmów, poczęstunki dla publiczności, smakowity kiermasz, kulinarne warsztaty dla dzieci, slowfoodowe śniadanie i uroczysta filmowa kolacja, którą przyrządzą najlepsi polscy kucharze znani z anteny kuchni+: Robert Trzópek, Tomasz Jakubiak i Adam Chrząstowski. W tym roku, po raz pierwszy przegląd odbędzie się równolegle w warszawskim kinie Kultura, poznańskiej Muzie oraz w DKF Żyrafa w Gdyni.

Źródło: CANAL+ Cyfrowy S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764