logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4 lata gwarancji w letniej promocji Xerox

  PR 25.07.2015, przeczytano 867 razy

Choć digitalizacja środowiska pracy rozwija się bardzo dynamicznie, biura bez papieru to w Polsce jeszcze odległa wizja. Według raportu Quocirca 30% organizacji uważa materiały drukowane za istotne dla swoich procesów biznesowych, a liczba ta wzrasta do 73% w przypadku usług finansowych w dużych przedsiębiorstwach. Z kolei dla małych i średnich firm kluczowa jest kontrola kosztów przy zarządzaniu drukiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4-lata-gwarancji-w-letniej-promocji-xerox,25510,artykul.html

Rozwiązaniem optymalizującym środowisko druku w biurze może okazać się promocja firmy Xerox. Oferuje ona najwyższą jakość drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz obecnie także przedłużoną, czteroletnią gwarancję na sprzęt.

Phaser i Work Centre – urządzenia na miarę potrzeb

Co jest odwiecznym problemem małych i średnich przedsiębiorstw? Niespodziewane koszty, o które nie trudno przy eksploatacji drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Dlatego tak cenne dla małych i średnich przedsiębiorstw jest dłuższe zabezpieczanie sprzętu. Promocja firmy Xerox „4 lata gwarancji” obejmuje modele drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych formatu A4 Phaser 3320 i Phaser 6600, idealne dla mniejszych środowisk biznesowych oraz WorkCentre 6605 i WorkCentre 3325 (produkt Roku 2014), które sprawdzą się w większych firmach.

Phaser 3320 to szybka, monochromatyczna drukarka, obsługująca sieć Wi-Fi i w standardzie zawierająca bardzo wydajny druk dwustronny, co pozwala zmniejszyć zużycie papieru i obniżyć koszty o połowę. Z kolei kolorową drukarkę laserową Phaser 6600 wyróżnia rozdzielczość wydruku do 600 x 600 x 4 dpi (1200 x 1200 ulepszona jakość obrazu), wydajność i szybkość drukowania do 35 stron na minutę.

W większych środowiskach biznesowych sprawdzi się urządzenie wielofunkcyjne WorkCentre 3325, które w swoich niewielkich rozmiarach łączy funkcje kopiarki, drukarki, skanera i faksu w jednym sprzęcie do druku biało-czarnego. Dodajmy, druku w przystępnej cenie, pozwalającym oszczędzać energię i zredukować koszty materiałów eksploatacyjnych. Do kolorowych wydruków Xerox rekomenduje urządzenie wielofunkcyjne WorkCentre 6605 wyposażone w wygodny interfejs z kolorowym ekranem dotykowym 109 mm.

Żeby skorzystać z przedłużonej gwarancji należy w 2015 roku zakupić sprzęt oznaczony naklejką „4 lata gwarancji”, a w ciągu 30 dni od daty kupna zarejestrować go na stronie www.xerox.com/4lata i przesłać kopię dowodu zakupu na adres 4lata@xerox.pl. Kolejnym krokiem jest dokonanie przeglądu gwarancyjnego po upływie 24 miesięcy (+/- dwa tygodnie) u jednego z Autoryzowanych Partnerów Serwisowych Xerox, w promocyjnej cenie 1 zł.

Źródło: Xerox

www.xerox.com/4lata

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764