logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4 medale i 20 sprzedanych maszyn: Atrium na Remadays 2016

  PR 01.03.2016, przeczytano 1361 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 20 sprzedanych podczas targów drukarek wielkoformatowych, 4 nagrody, setki przeprowadzonych rozmów. Tak w liczbach przedstawia się targowy sukces Atrium Centrum Ploterowe na targach RemaDays 2016.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4-medale-i-20-sprzedanych-maszyn%3A-atrium-na-remadays-2016,27675,artykul.html

Mówi Paweł Stania z Atrium Centrum Ploterowe: Podczas tegorocznych targów RemaDays zaprezentowaliśmy kompletną rodzinę wielkoformatowych, japońskich drukarek Mutoh ValueJet. Od drukarki do gadżetów, przez plotery eko-solwentowe o szerokości 62 cm po szybkie drukarki serii ValueJet X drukujące ekologicznymi atramentami UMS. Nie zabrakło także systemów do druku na tekstyliach w technologii sublimacji oraz bezpośrednio na koszulkach.

Szybki druk ekologiczny

Bestsellerowa seria ekologicznych drukarek wielkoformatowych Mutoh ValueJet „X” obejmuje 3 modele. Dwa urządzenia jednogłowicowe o szerokości 1.37 i 1.62 m i superszybki 1638X z dwoma głowicami w układzie macierzowym.

Mutoh ValueJet 1324X charakteryzuje się szerokością zadruku 1.37 m i prędkością zadruku do 27 m2/h. Jego większy odpowiednik VJ-1624X o szerokości 1.62 m cechuję się maksymalną produktywnością 50 m2/h. Wspomniany, 2-głowicowy VJ-1638X to wydajność sięgająca nawet 100 m2/h.

Wszystkie plotery serii ValueJet „X” zostały wyposażone w unikalną technologię  Mutoh DropMaster. Oprócz niej wyposażone są także w uznaną technologię druku falą / mgłą – Mutoh Intelligent Interweaving. A także tak zwany druk zmienną wielkością kropli (Variable Dot).

Opracowana w laboratoriach firmy Mutoh, technologia DropMaster to funkcjonalność, która ma na celu kompensację grubości materiału. Dzięki niej, użytkownik nie musi za każdą zmianą materiału dokonywać kalibracji i ustawień wysokości głowicy aby zachować precyzyjny druk. W zależności od grubości medium krople atramentu mogą trafiać w inne miejsce drukowanego podłoża - technologia Mutoh DropMaster eliminuje ten problem.

Plotery Mutoh ValueJet X wyposażone są także w sprawdzony i opatentowany system druku falą / mgłą z przeplotem (ang. Intelligent Interweaving). Eliminuje ona problem paskowania poprzez inteligentne przeplatanie kolejnych „pasów”. Dzięki rozmytemu rastrowi granice między kolejnymi warstwami atramenty się zacierają i stają się nie widoczne dla ludzkiego oka.

Z kolei technologia druku zmienną kroplą daje możliwość regulacji ich rozmiaru. Wielkość kropli jest zmieniana automatycznie w zależności od drukowanej grafiki. Przykładowo inna jest kombinacja rozmiarów kropel dla jednolitych obszarów, inna dla detali i przejść tonalnych.

Należy dodać, że stosowany w tych ploterach atrament Mutoh UMS, podczas RemaDays zdobył kolejną targową nagrodę co potwierdza ich innowacyjny i ekologiczny charakter.

Druk w małym rozmiarze: z roli, na gadżetach i na koszulkach

Druk wielkoformatowy to także urządzenia o nieco mniejszym formacie.  Na przykład Mutoh ValueJet 628 to 62-centymetrowa drukarka eko-solwentowa. Niech rozmiar nas nie zmyli, potrafi ona drukować dosyć szybko i przede wszystkim bardzo dokładnie.

ValueJet 628 podobnie jak „duże” drukarki Mutoh wyposażony jest we wspomniane technologie druku falą i zmienną kroplą. W połączeniu z drugim urządzeniem, ploterem tnącym, tworzy niezależny system tnąco-drukujący do produkcji etykiet, naklejek ale także standardowych wydruków jak obrazy, grafiki reklamowe, plakaty, oznakowanie, zdjęcia.

W technologii LED-UV drukuje biurkowy Mutoh ValueJet 426 UF. Jest to dedykowany ploter do nadruku bezpośrednio na gadżetach i innych małych elementach o rozmiarze do A3+ i grubości 7 cm. Dzięki zastosowaniu koloru białego i lakieru można tworzyć wiele niestandardowych i precyzyjnych realizacji. Ten w pełni ekologiczny ploter w ostatnim czasie zdobył wiele międzynarodowych nagród. Co więcej został także nagrodzony na targach RemaDays 2016 za innowacje!

Ostatnim „małym” urządzeniem był premierowy Mutoh ValueJet 405 GT. Jest to drukarka przeznaczona do bezpośredniego zadruku koszulek. Wyposażona jest w kolor biały umożliwiający zadruk na kolorowych i ciemnych tkaninach. Można na nim zadrukować także czapki, torby, chusty i inne bawełniane i poliestrowe produkty.

Mutoh… powered by Onyx

Od wielu lat firmy Mutoh i Onyx blisko ze sobą współpracują. Efektami ich współpracy jest bezkompromisowa jakość finalnych wydruków, prostota użytkowania drukarni i jednocześnie ogromne możliwości zgodne ze wszelkimi standardami.

W ostatnim czasie na rynek trafiła nowa wersja oprogramowania RIP tej marki. To co odróżnia 12 wersję Onyxa od poprzedniej to zdecydowanie większa prędkość ripowania pliku na tym samym sprzęcie. W zależności od wielkości i rodzaju pliku, proces przetwarzania pliku jest od 2 do 5 razy szybszy! Onyx blisko współpracuje także z firmą Adobe przez co zwiększono możliwości nowej wersji silnika RIP .

Nowego Onyxa producent wyposażył w kilka genialnych narzędzi. Są to „zakładki” które pozwalają w sposób automatyczny, bez korzystania z oprogramowania do projektowania powiększyć i modyfikować obszar dookoła istniejącej grafiki. Z kolei „oczkowanie” to narzędzie które w sposób automatyczny dodaje znaczniki ułatwiające oczkowanie banera po wydrukowaniu. Znaczniki można dowolnie konfigurować, określając ich ilości, odstępy, rozmiaru i wygląd.

Nowy Onyx 12 to przede wszystkim intuicyjny, innowacyjny i sprawdzony RIP. Najważniejsze jego zalety to 64 bitowa platforma, uproszona obsługa, nowe produktywne i przydatne narzędzia, zestawy podręczne 2.0. Oprogramowanie jest w pełni kompatybilne z urządzeniami marki Mutoh.

4 nagrody dla Atrium

Podczas Remy zdobyliśmy aż 4 nagrody. Najwięcej wśród branżowych wystawców. Co potwierdza, że posiadamy mocne portfolio produktów dla naszych Klientów. Nagrodzone została drukarka do gadżetów Mutoh ValueJet 426 UF, ekologiczne atramenty Mutoh UMS oraz produkowane na naszej linii w Opolu ”mrożone”  folie dekoracyjne Ikonos Frosted przeznaczone do zdobienia i znakowania szyb i witryn.

Dziękujemy wszystkim odwiedzającym za przybycie na nasze stoiska i zainteresowanie naszymi produktami i usługami. Jesteśmy przekonani, że dostarczamy najlepsze rozwiązania oraz że jesteśmy wiarygodnym partnerem na lata. - podsumowuje Paweł Stania.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Na jakiej zasadzie przyznawane są medale?

avatar użytkownika
,

Normalnie bierzesz i kupujesz :)  

avatar użytkownika
,

Też tak myślę.
A trochę poważniej, to zbiera się jakieś grono expertów czy coś? czy to zwykla lipa jest
  

avatar użytkownika
,

Od organizatora otrzymaliśmy następujące wyjaśnienie:
"Wszystkie zgłoszenia, które napływają do organizatora konkursu są wysyłane do komisji, w skład której wchodzi kadra pedagogiczna Politechniki Poznańskiej.
Komisja ustala jakiego koloru jest medal. Jako organizator nie wnikamy w ustalenia komisji. "
  

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764