logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4 x Performance Marketing Diamonds dla Bluerank

  PR 18.10.2019, przeczytano 287 razy
ilustracjastrzałka

Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4-x-performance-marketing-diamonds-dla-bluerank,384406,artykul.html

Organizatorem konkursu Performance Marketing Diamonds CEE jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Jego celem jest docenienie osób, marek i firm, których działania marketingowe w internecie charakteryzują się wyjątkową efektywnością.

Tytuł Grand Prix konkursu Jury jednogłośnie przyznało Bluerank za kampanię SEO dla DOZ.pl. Projekt SEO Emergency Quest realizowany był w okresie 04.2018 - 04.2019 i miał na celu zwiększenie widoczności serwisu w wyszukiwarkach. Dzięki współpracy specjalistów Bluerank i DOZ oraz wdrożeniu skutecznych rozwiązań, ruch organiczny wzrósł o 45%. Projekt zdobył także nagrodę główną w kategorii The most effective SEM campaign. Statuetki dla projektu są także podsumowaniem 11-letniej współpracy. W imieniu Bluerank nagrodę odebrał Tomasz Sąsiadek, Co-Managing Director.

Bluerank otrzymał także nagrodę w kategori The most effective paid social media campaign za projekt Promedica24. Jego celem była rekrutacja nowych pracowników w obszarze opieki medycznej. Efekt działań specjalistów Bluerank to pozyskanie leadów na poziomie 233% względem zakładanego wyniku.

Potwierdzeniem pozycji Bluerank wśród firm branży performance marketing było przyznane jej tytułu Agencji Roku.

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
Wielokrotnie nagradzany projekt, realizowany we współpracy z Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard, po raz kolejny został doceniony w międzynarodowym konkursie, otrzymując graftiowy ołówek - statuetkę D&AD Impact w kategorii Campaign / Equality and Diversity.
Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły Red8 Group oraz Isobar Polska.
Kampania Onetu #100latPolsko została wyróżniona brązową statuetką w konkursie Effie Awards 2019 w kategorii Kultura, rozrywka, media, gaming. Zwycięzców nagrodzono 28 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764