logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4 x Performance Marketing Diamonds dla Bluerank

  PR 18.10.2019, przeczytano 1051 razy
ilustracjastrzałka

Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4-x-performance-marketing-diamonds-dla-bluerank,384406,artykul.html

Organizatorem konkursu Performance Marketing Diamonds CEE jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Jego celem jest docenienie osób, marek i firm, których działania marketingowe w internecie charakteryzują się wyjątkową efektywnością.

Tytuł Grand Prix konkursu Jury jednogłośnie przyznało Bluerank za kampanię SEO dla DOZ.pl. Projekt SEO Emergency Quest realizowany był w okresie 04.2018 - 04.2019 i miał na celu zwiększenie widoczności serwisu w wyszukiwarkach. Dzięki współpracy specjalistów Bluerank i DOZ oraz wdrożeniu skutecznych rozwiązań, ruch organiczny wzrósł o 45%. Projekt zdobył także nagrodę główną w kategorii The most effective SEM campaign. Statuetki dla projektu są także podsumowaniem 11-letniej współpracy. W imieniu Bluerank nagrodę odebrał Tomasz Sąsiadek, Co-Managing Director.

Bluerank otrzymał także nagrodę w kategori The most effective paid social media campaign za projekt Promedica24. Jego celem była rekrutacja nowych pracowników w obszarze opieki medycznej. Efekt działań specjalistów Bluerank to pozyskanie leadów na poziomie 233% względem zakładanego wyniku.

Potwierdzeniem pozycji Bluerank wśród firm branży performance marketing było przyznane jej tytułu Agencji Roku.

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764