logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4 polskie agencje SEM nagrodzone w European Search Awards 2022

  PR 03.06.2022, przeczytano 824 razy

26 maja br. odbyła się uroczysta gala w rozdania European Search Awards 2022 – najważniejszych, europejskich nagród przyznawanych za działania w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Wśród nagrodzonych znalazły się 4 polskie agencje - członkowie IAB Polska. Gratulacje dla Up&More, Bluerank, Mediacom i Sempai!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4-polskie-agencje-sem-nagrodzone-w-european-search-awards-2022,396143,artykul.html

Europen Search Awards to konkurs dla najlepszych kampanii search z różnych sektorów biznesu, w zmieniającym się cyfrowym ekosystemie, który inspiruje do innowacji, kreatywności i łączności. Do konkursu co roku zgłaszają się firmy z 44 krajów europejskich. Jury już po raz jedenasty wybrało najlepsze kampanie, a wśród zwycięzców po raz kolejny znalazły sie polskie kampanie i polskie firmy! Nagrody otrzymały 4 agencje zrzeszone w IAB Polska.

4 nagrody dla Up&More w kategoriach:

  • BEST USE OF SEARCH – RETAIL / ECOMMERCE (PPC) (SMALL) za kampanię Sephora – Sweet scent of app marketing
  • BEST USE OF SEARCH – AUTOMOTIVE (SMALL) za kampanię Spotawheel – Boost Factory
  • BEST LOCAL CAMPAIGN (PPC) (SMALL) za kampanię Anypark – become a parKING with Anypark!
  • BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (SEO) (SMALL) za kampanię Panek – Road to the Top

2 nagrody dla Bluerank w kategoriach:

  • BEST USE OF SEARCH – TRAVEL / LEISURE (PPC) (LARGE) – srebro za kampanię Rainbow – how to fight with pandemic trend in travel industry
  • BEST INTEGRATED CAMPAIGN (LARGE) – nagroda główna za kampanię  Rainbow – How to turn a challenge into success?

1  nagroda dla Mediacom w kategorii:

  • BEST USE OF SEARCH – FINANCE (PPC) (LARGE) – srebro za kampanię CarFinance 247 – Modern Search for Growth

1 nagroda dla Sempai w kategorii:

  • BEST SOFTWARE INNOVATION za kampanię  – Sempai Merchant 360

Pełna lista nagrodzonych dostępna jest TUTAJ.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764