logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4 tys. za rolę pijanego sędziego powodującego wypadek: Będą nowe spoty „sądowej” kampanii?

   17.09.2017, przeczytano 1462 razy
ilustracjastrzałka

Według informacji podanej przez Dziennik.pl, jedna z agencji filmowych rozpoczęla poszukiwania aktorów mających wystąpić w kolejnym spocie prowadzonej na zlecenie rządu przez Polską Fundację Narodową kampanii na temat zmian w sądownictwie. Aktor ma zagrać sędziego, który pije alkohol powodując następnie wypadek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4-tys.-za-role-pijanego-sedziego-powodujacego-wypadek%3A-beda-nowe-spoty-_sadowej_-kampanii,33740,artykul.html

Jak podaje Dziennik.pl scena z udziałem dwóch aktorów miałaby rozpocząć się od wspólnego picia alkoholu, następnie jeden z nich wsiada do auta i doprowadza do wypadku. Według cytowanego przez serwis aktora, stawka za główną rolę ma wynosić 4 tys. zł, za pozostałe - 2 tys., zaś agencja zastrzegła, że sprawa ma być ściśle tajna.

- Nie zgodziłem się na to. Chciałbym móc sobie spojrzeć w twarz, a to nie jest moralne – mówi dziennikarzom portalu aktor, dla którego jest oczywiste, że spot został zamówiony przez Polską Fundację Narodową.

Wiceprezes PFN Maciej Świrski początkowo takiej wersji zaprzeczał, a po pewnym czasie zaczął odmawiać komentarza, odsyłając do rzecznika prasowego, według którego Fundacja planuje kolejne spoty, ale nie zamierza wykorzystywać wątku pjanego sędziego. Na pytania dziennikarzy nie odpowiedziała szefowa prowadzącej kampanię agencji Solvere - firmy założonej przez byłych współpracowników Beaty Szydło.

Wątek pijaństwa wśród sędziów jest już wykorzystywany w rządowej kampanii. Na stronie sprawiedliwesady.pl opisano mi.in przypadek sędziego Zbigniewa J., który w 2006 został przyłapany na kradzieży kiełbasy, a następnego dnia wpadł do rowu uciekając samochodem przed kontrolą policji. Wykryto u niego 2,26 promila alkoholu. Autorzy kampanii nie podali jednak informacji, że zdarzenie miało miejsce 10 lat temu, zaś sam sędzia złożył w jego wyniku rezygnację nie orzekając od 2006 r. Osoba ta w dodatku od dwóch lat nie żyje.

Sprawa wykorzystania tego wątku w kampanii wzbudziła niesmak i krytyczne komentarze, po których materiał został ze strony usunięty. - Mój tata nie żyje. Co tu komentować, co mam pani powiedzieć – powiedziała w rozmowie z Wirtualną Polską córka sędziego, Monika. Być może autorzy kampanii doszli do wniosku, że posłużenie się aktorami będzie łatwiejsze?

Źródło: Dziennik.pl, WP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764