Helios, "Gazeta Wyborcza", "Cztery Kąty" i Radio Złote Przeboje - to laureaci Superbrands 2018, czyli jedne z najmocniejszych marek w Polsce zdaniem konsumentów.
Już po raz dwunasty ogłoszono wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands.
Marki Grupy Agora zostały docenione przez konsumentów w następujących kategoriach:
- "Cztery Kąty" - Media / prasa: hobby i nauka,
- "Gazeta Wyborcza" - Media / prasa: społeczno-gospodarcza,
- Helios - Sport i rozrywka,
- Radio Złote Przeboje - Media / stacje radiowe.
O przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce realizowanego przez ARC Rynek i Opinia na łącznej próbie ponad 10 tysięcy respondentów. Kluczowym kryterium branym pod uwagę było polecanie danej marki, wyrażające zaufanie i uznanie jakości. W ramach badania, które objęło prawie 2 000 marek konsumenckich, określany był indeks siły marki Superbrands.
Tytuły Superbrands 2018 to kolejne wyróżnienia konsumenckie dla Grupy Agora - w poprzednich latach jej marki otrzymywały m.in. tytuły Business Superbrands, Superbrands i Created in Poland Superbrands.
Źródło: Agora S.A.