logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4 x Performance Marketing Diamonds dla Bluerank

  PR 18.10.2019, przeczytano 299 razy
ilustracjastrzałka

Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4-x-performance-marketing-diamonds-dla-bluerank,384406,artykul.html

Organizatorem konkursu Performance Marketing Diamonds CEE jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Jego celem jest docenienie osób, marek i firm, których działania marketingowe w internecie charakteryzują się wyjątkową efektywnością.

Tytuł Grand Prix konkursu Jury jednogłośnie przyznało Bluerank za kampanię SEO dla DOZ.pl. Projekt SEO Emergency Quest realizowany był w okresie 04.2018 - 04.2019 i miał na celu zwiększenie widoczności serwisu w wyszukiwarkach. Dzięki współpracy specjalistów Bluerank i DOZ oraz wdrożeniu skutecznych rozwiązań, ruch organiczny wzrósł o 45%. Projekt zdobył także nagrodę główną w kategorii The most effective SEM campaign. Statuetki dla projektu są także podsumowaniem 11-letniej współpracy. W imieniu Bluerank nagrodę odebrał Tomasz Sąsiadek, Co-Managing Director.

Bluerank otrzymał także nagrodę w kategori The most effective paid social media campaign za projekt Promedica24. Jego celem była rekrutacja nowych pracowników w obszarze opieki medycznej. Efekt działań specjalistów Bluerank to pozyskanie leadów na poziomie 233% względem zakładanego wyniku.

Potwierdzeniem pozycji Bluerank wśród firm branży performance marketing było przyznane jej tytułu Agencji Roku.

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
Konkurs studencki na projekt stoiska Izby Architektów RP
Opracuj koncepcję projektową stoiska targowego Izby Architektów RP - najlepsza praca pod względem warsztatowym, wizualnym oraz estetycznym zostanie zrealizowana podczas targów BUDMA 2020.
Konkurs na plakat Międzynarodowego Festiwalu Gombrowiczowskiego rozstrzygnięty
Organizowany przez Teatr Powszechny w Radomiu Międzynarodowy Festiwal Gombrowiczowski odbędzie się w dniach 17 - 24 października 2020. Organizatorzy w tym roku po raz pierwszy ogłosili konkurs na plakat gombrowiczowski. Wczoraj jury zdecydowało, że tegoroczną, XIV edycję festiwalu, będzie reprezentowała praca Michała Batorego – jednego z najbardziej uznanych i cenionych...
Konkurs „Świeć się z Energą” po raz jedenasty
Już po raz jedenasty Grupa Energa zainaugurowała świąteczną akcję, „Świeć się z Energą”. Które miasto tym razem oczaruje Polskę blaskiem i sięgnie po tytuł tego najpiękniej rozświetlonego? Głosujcie na swoich faworytów i pomóżcie zadecydować, do których 16 miejscowości z całego kraju trafią warte 200 tys. zł. dobroczynne nagrody oraz kto zdobędzie tytuł...
Złote Spinacze 2019: Cztery statuetki dla Santander Bank Polska
Aż 4 nagrody, w tym dwie złote i dwie srebrne, zostały przyznane Santander Bank Polska w najważniejszym konkursie branży PR w Polsce. Jury Złotych Spinaczy nagrodziło bank za komunikację przy projekcie Rebranding Santander Bank Polska oraz za komunikację antykryzysową podczas przejęcia wydzielonej części DBP przez Santander Bank Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764