logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4. Edycja Konkursu Timecode Akcja Animacja

   16.09.2021, przeczytano 305 razy
ilustracja

16 września ruszyła czwarta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4.-edycja-konkursu-timecode-akcja-animacja,393009,artykul.html

Zadanie uczestników polega na stworzeniu, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z sześciu ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez partnerów kreatywnych konkursu. W tym roku są nimi agencje: Advalue Engaged, Feeders, Nieagencja, Opus B, PZL. Konkursowe ścieżki dźwiękowe zostały nagrane przez UCHO STUDIO i są dostępne na stronie www.timecodeakcjaanimacja.pl

- Potencjał wykorzystania animacji w komunikacji marketingowej jest bardzo duży. Taka forma świetnie sprawdza się zarówno w social mediach, jak i w telewizji. Dlatego agencje reklamowe i działy marketingu stale szukają zdolnych motion designerów. Nasz konkurs ma pomóc obu stronom spotkać się. Uczestnikami Timecode Akcja Animacja są kreatywni ludzie, którzy potrafią w zaskakujący i ciekawy sposób opowiedzieć krótką historię marki lub produktu, za pomocą ruchomych obrazków. Jako organizator, od 2017 roku łączymy marketerów, agencje reklamowe i zdolnych twórców. Dodatkowo chcemy, aby nasza inicjatywa miała też wymiar społeczny i po raz drugi organizujemy konkurs pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Z tego powodu do współpracy zaprosiliśmy tylko te marki, którym zrównoważony rozwój i ochrona środowiska nie są obojętne. W tej edycji są to: Energa Obrót, Fixly, Goodvalley, Nexera, Tefal oraz Veolia. - powiedział Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu.

Za każdą nadesłaną pracę, Timecode Film Production wraz z Fundacją LAS NA ZAWSZE, posadzi 1 m2 lasu. Organizacja ta wspiera ochronę środowiska naturalnego poprzez sadzenie drzew i krzewów bez stosowania substancji biobójczych. Jest to najprostsza forma działania, na rzecz ograniczenia zmian klimatycznych.

Spośród zgłoszonych prac, jury składające się z ekspertów w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybierze pięciu półfinalistów, którzy zostaną zaproszeni na warsztaty kreatywne. Podczas spotkań z  przedstawicielami partnerskich agencji, uczestnicy drugiego etapu będą dalej pracować nad swoimi animacjami. Następnie jury przyzna Grand Prix, a partnerzy własne wyróżnienia.

Prace oceniać będą: Andrzej Pągowski - Artysta grafik, Kreacja Pro, Kasia Kijek i Przemek Adamski - Reżyserzy animacji, Kijek/Adamski, Małgosia Drozdowska - Creative Director, Agnieszka Klimczak - Executive Creative Director, Agnieszka Koćmierowska - Senior Art Director, McCann, Kuba Matyka - Creative Director/Experience Director, MELT, Anna Szkałuba - Lead Ilustrator, Letko, Beata Śliwińska „Barrakuz” - Visual & Graphic Designer, Olga Wroniewicz - Reżyserka, graficzka, PJATK, Małgorzata Grochala - Art Director, PZL, Weronika Majchrzak - Senior Copywriter, PZL, Vladi Kravets - Motion Designer, Feeders, Michał Kuczkowski - Head of Motion, Opus B, Juliusz Strachota - Creative Director, Nieagencja, Bartłomiej Szołajski - Creative Director, Advalue Engaged oraz Filip Tomann – Partner, Timecode Film Production.

Pula nagród w konkursie wynosi 30 000 zł, a fundatorem nagród rzeczowych jest marka Wacom. Zwycięzców poznamy 16 listopada podczas gali finałowej.

Laureat tegorocznej edycji otrzyma nagrodę główną: 10 000 zł oraz tablet Wacom Cintiq 16. Dodatkowo każda z marek partnerskich, przyzna własne wyróżnienia, na które składają się 6x 2 000 zł oraz 6x tablet Wacom Intuos Pro S.

Start konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2021 wsparty jest spotem promocyjnym autorstwa Michała Leonczuka, laureata zeszłorocznej edycji. Spot obejrzeć można m.in w internecie oraz na ekranach miejskich sieci Screen Network w Warszawie.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

Dodatkowe informacje:

Partner edukacyjny akcji: PJATK
Patroni medialni: Grafmag, Radio Kampus, Onet, Screen Network

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Graduation Projects 2021 - zgłoszenia do końca miesiąca
Zapraszamy do wzięcia udziału w 20. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich. Prace w postaci ilustracji i krótkiego opisu można wgrywać do 31 października 2021 roku za pomocą formularza zgłoszeniowego.
The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. nagrodzi autorów najciekawszych ekspozycji dla swoich produktów
Do rywalizacji w konkursie „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” mogą przystąpić studenci kierunków artystycznych, technicznych oraz marketingowych, ale także osoby kreatywne, interesujące się szeroko pojętym projektowaniem użytkowym, designem i marketingiem. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla...
Konkurs na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch
2. edycja Konkursu na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch za nami. 14 października br. ogłoszono wyniki konkursu skierowanego do grafików - osób zarówno profesjonalnie zajmujących się projektowaniem graficznym, jak i amatorów. Główną nagrodę w postaci 5 tys. przyznano Antoninie Janus-Szybist za pracę pn. Solaris.
W konkursie Power of Content Marketing Awards 2021, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING otrzymał Grand Prix. Bank został uznany za trendsettera technologii, formatów i contentu oraz otrzymał 9 nagród, w tym aż 7 złotych. Nagrody za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe wręczono już po raz trzynasty.
Globalny konkurs Samsung #Bespokedesignedbyyou rozstrzygnięty – zobacz zwycięskie projekty
Zadaniem dla uczestników globalnego konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou, który wystartował 7 lipca br., było stworzenie własnej wersji modułowej lodówki Bespoke. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 12 pażdziernika w mediach społecznościowych marki. Na drugim miejscu, na ponad 1581 nadesłanych zgłoszeń, znalazła się projektantka z Polski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764