logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4. Festiwal Niech Żyje Papier! Targi, wykłady, warsztaty

   17.09.2017, przeczytano 1533 razy
ilustracjastrzałka

Niech Żyje Papier! to nie tylko targi, na których pojawią się najbardziej kreatywni spośród producentów artykułów papierniczych i piśmienniczych, grafików czy wystawców branżowych. To również cały dzień wypełniony wydarzeniami towarzyszącymi: warsztatami, dyskusjami, rozmowami z ekspertami w tej dziedzinie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4.-festiwal-niech-zyje-papier%21-targi%2C-wyklady%2C-warsztaty,33741,artykul.html

Spotkanie skierowane jest do osób, które kochają papier pod każdą postacią – prasy, książek, notesów, grafik, plakatów. Również dla tych, którzy na co dzień w duchu eko nie wahają się sięgać po nowe technologie. Poprzednie edycje Niech Żyje Papier! stworzyły silną kilkutysięczną grupę papierowych maniaków, którą chcemy kolejny raz powiększyć.

Zapraszamy na panele dyskusyjne. O porażkach reporterów, z których wiele można się nauczyć będziemy rozmawiać z reporterami magazynu Non Fiction, którego premiera odbędzie się podczas wydarzenia. O kolekcjonowaniu sztuki na papierze - z ekipą z galerii LETO, która obchodzi swoje dziesiąte urodziny. Porozmawiamy  także o młodej polskiej ilustracji, pretekstem będzie premiera kilku książek o polskiej ilustracji.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Odbędą się też darmowe warsztaty. Zaprosiliśmy sprawdzonych, uwielbianych przez naszą publiczność prowadzących: Paulina Oknińska i Monika Proniewska z Hekla Studio poprowadzą warsztat z kolażu, Grzegorz Jarzynowski z Tusz za rogiem - z kaligrafii.

30 września / 1 października 
Państwowe Muzeum Etnograficzne, ul. Kredytowa 1, Warszawa.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764