logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4. konferencja Innowacyjne Opakowania ponownie w Poznaniu na Targach Taropak

  PR 25.08.2014, przeczytano 1304 razy

Wszystko o procesie kreacji i produkcji opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4.-konferencja-innowacyjne-opakowania-ponownie-w-poznaniu-na-targach-taropak,22441,artykul.html

Organizator, Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawca „Świata DRUKU”, i współorganizatorzy Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz firmy Bobst, Digiprint, Fujifilm, Multifol, Weilburger Grafik-Polska, Vinfoil, X-Rite mają zaszczyt zaprosić Państwa na 4. konferencję z cyklu „Innowacyjne opakowania”, która odbędzie się, w ramach Akademii Wiedzy, podczas targów Taropak. Patronat nad wydarzeniem objęła Polska Izba Opakowań.

W programie:

W jaki sposób nowocześni przedsiębiorcy mogą zadbać o to, by ich firmy były stale otwarte na innowacje? - Frazer Chesterman, współwłaściciel i dyrektor FM Brooks, EcoPrint Live

Od projektu do gotowego pudełka – jak powstają współczesne opakowania? - Edward Godawa, członek zarządu Digiprint, Zbigniew Jemioło, specjalista ds. oprogramowania Esko, Digiprint, Krzysztof Książek, Sign&Diplay Sales Specialist, Digiprint

Innowacyjne opakowania kaszerowane - Paweł Kocik, Sales Manager Business Unit Sheet-Fed, Bobst Group Polska

Wy tworzycie opakowania, my tworzymy rozwiązania. Innowacyjne urządzenia Vinfol i Brausse - Vincent van der Heijden, dyrektor, Vinfoil Holandia, Maciej Olejnik, właściciel, Biuro Handlowe Verus

Nowe trendy w drukowaniu cyfrowym etykiet - Andrew McKirlie, Chanel Manager, FFEI, tłumaczenie: Aleksander Smerczek, Koordynator działu technicznego Fujifilm Sericol Polska

Dlaczego warto uszlachetniać opakowania? - Janusz Kuzioła, właściciel, Multifol

Pantone Live i oprogramowanie Color Cert – bilety wstępu do świata nowoczesnej komunikacji producentów opakowań z dużymi i mniejszymi klientami, właścicielami marki - Małgorzata Lososová Ungrádová, Sales Manager, Distributors and Dealers Coordination, X-Rite Inc.

Zwiększanie lojalności obecnych klientów drogą do pozyskiwania nowych. Sugestie eksperta Lisy Ford przekazywane na warsztatach dla kadry menedżerskiej Bullet Proof Manager - Zbigniew Grodzki, Partner Crestcom, GSI Group

Wydarzenie: „Innowacyjne Opakowanie”

Organizator: Polski Drukarz 

Czas i miejsce: 29.09. Sala Niebieska Hol Wschodni, godz. 9:30-17:00

Źródło: Polski Drukarz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764