logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

400 tysięcy użytkowników na Mamadu.pl

  PR 09.03.2015, przeczytano 4700 razy

Po niespełna sześciu miesiącach działalności wydawany przez Grupę naTemat kobiecy serwis parentingowy Mamadu.pl przekroczył 400 tysięcy użytkowników w skali miesiąca (źródło: Google Analytics).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/400-tysiecy-uzytkownikow-na-mamadu.pl,24163,artykul.html

Skierowany do rodziców serwis Mamadu.pl został uruchomiony we wrześniu ubiegłego roku. Od grudnia jego redaktor naczelną jest Małgorzata Ohme. 

"Bardzo się cieszę z tak dynamicznego rozwoju portalu, ale nie spoczywamy na laurach. Szanujemy Rodzica, który jest po drugiej stronie. Nie oceniamy Go, nie punktujemy, nie oferujemy bezrefleksyjnego poradnictwa, nie nazywamy Jego dziecka "maluchem" ani "brzdącem". W MamaDu chcemy z Rodzicem rozmawiać. Chcemy wiedzieć co myśli i dyskutować o tym. Chcemy mówić o tym, jak jest naprawdę, a nie jak pokazują nam przesłodzone obrazki z poradników. Chcemy, aby było to miejsce, gdzie Rodzice mogą się czuć jak u siebie." - mówi Małgorzata Ohme.

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy liczba użytkowników Mamadu.pl się podwoiła. Serwis generuje obecnie ponad 1,1 miliona odsłon miesięcznie i ma blisko 10 tysięcy fanów na facebooku.

Źródło: Mamadu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764